LOKAKUUN 2007 MAMMAT, Herhiläisten surinat vko9

Niinukka. Meillä ainakin tuo poika on niin herkkä etten uskalla paljon mitään päivässä mennä muuttelemaan, saati sitten nukkuma paikkaa. Ei tarvitse kun yksi päivä liikkua kotoa vähän normaalia enemmän, niin poika on jo levoton. Tästä syystä en tahdo jaksaa oikein käydäkään missään kun ei tuo asetu nukkumaankaan muualla kuin omassa sängyssä, vaunuissa tai kaukalossa. Ja kun ei nuku yliväsyy ja sen jälkeen "soppa" onkin valmiiksi keitetty. Illallakin meillä mennään yöunille aina saman kaavan mukaan ja minun on mentävä pojan kans kahdestaan makariin että edes suostuu rauhoittumaan. Ja kun toimin näin niin poika asettuu hirveän hienosti yöunille 20-21 aikaan. Meidän Aatu on siis toooosiiii herkkä kaveri :D voihan olla teidän Venlakin on yhtä kaavoihin kangistunut kuin tuo meidän pikku herra.

Kävin tuossa aamupäivällä yksin ruoka kaupassa, eikä poika ollut taaskaan suostunut syömään pullosta sillä aikaa kun olin poissa. :headwall: on tuo kyllä sellainen tissi poika ettei pahempaa voi ollakaan.


 
ai niin,,me ostettii tosiaan eemille se uusi turvaistuin, niinkuin täällä kehuin..nyt alettiin laittaa autoon, niin eipä menekään meidän auton vöihim, ne on liian lyhyet :(
Se piti palauttaa, ja nyt ei sitten taas olekaan istuinta, kyllä voi ottaa päähän!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Dirlittan:
ai niin,,me ostettii tosiaan eemille se uusi turvaistuin, niinkuin täällä kehuin..nyt alettiin laittaa autoon, niin eipä menekään meidän auton vöihim, ne on liian lyhyet :(
Autonvöitä voi pidentää. Mutta en tiedä missä ja mihin hintaan tai onnistuuko kaikissa automerkeissä. Huoltoliikkeistä tms vois varmaan kysellä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hipkukka:
Alkuperäinen kirjoittaja Dirlittan:
ai niin,,me ostettii tosiaan eemille se uusi turvaistuin, niinkuin täällä kehuin..nyt alettiin laittaa autoon, niin eipä menekään meidän auton vöihim, ne on liian lyhyet :(
Autonvöitä voi pidentää. Mutta en tiedä missä ja mihin hintaan tai onnistuuko kaikissa automerkeissä. Huoltoliikkeistä tms vois varmaan kysellä.

mies jo kiukuissaan istuimen palautti..
nyt varmaan hommataan se brio zento, se ainakin sopii..on vaan tyyris, mutta minkäs teet:(

miksi täällä on tänään niin hiljaista??
Missä kaikki luuraa??
 
mä kattelin just faktalta pieniä ihmeitä... :'( itku tuli ku ne korjas pienen poika vauvan sydämen ku siin oli reikä. 17.30 alkaa synnytyssairaala... täytyy kattoo ja verestää muistoja... :D

Dirlittan... meille asens se lastentarvikkeen ukko ton istuimen autoon ihan vaan sen takia et sopi tonne... ite en kyl ois osannu ku niin hankalan näköstä oli.
 
:'( Meni sitten taas selkä :'( :'( Jumahti niin pahasti, että mä konttaan täällä vessaankin. Isännällä olis ollu se saunailta, mutta eihän se mihkään pääse. Nyt se meni kuitenkin käymään siellä pelaajapalaverissa ja soittelee sitten, että jos ehtii käymään äkkiä saunassakin. Mä vaan laskin eemelin sylistä... jalat menee alta koko ajan... :'(
Otin jo yhden kolmiolääkkeenkin, mutta ei tunnu auttavan. :'(
 
No mä peruin jo omalta osaltani sen saunan, kun piti mennä kattoon iso-famua ja se isännän tätikin tulee. Mutta että tämä vielä... No onneksi mun isä on kohta täällä, niin isäntä voi rauhassa olla saunassa vähän aikaa...
 
missee työ ootta??????
kävimpä tänään lindexillä,lähti ainaki 3bodya(oli ota3maksa2 :D ),sukat, sukkikset ja meinasin ostaa pilvipuvun mut otin kumminkin sen tähtikuvioisen,on vähän poikamaisempi! yksi pilvibody kyllä lähti,semmonen ihku turkoosioranssi :heart:
ostin jo 80cm osan,kohtahan ne jo sopii :eek: apua!

ja ostimpa makujaisiksi pojalle hiPPin perunaporkkanaa,jos ruettas myökii soseita maisteleen pikkuhiljaa :D kamala minne tämä aika on karannu,nii isoja meidän babyt jo :heart:

:wave:
 
Osaako kukaan kertoa mihin saakka kevättä tollasta pilvi/tähti puvun paksuista fleecepukua tarvitaan? *pähkäilee edelleen ostaakko pilvipuku vielä kevääksi vai ei*

Onko kellään kokemusta sellasesta tutinmallisesta viilentävästä purulelusta?

Rupeen lukemaan teidän kuulumisia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja susa79:
Osaako kukaan kertoa mihin saakka kevättä tollasta pilvi/tähti puvun paksuista fleecepukua tarvitaan? *pähkäilee edelleen ostaakko pilvipuku vielä kevääksi vai ei*

Onko kellään kokemusta sellasesta tutinmallisesta viilentävästä purulelusta?

Rupeen lukemaan teidän kuulumisia.
Juholla oli sellanen, säästä susa rahat ja älä osta sanon mä!!
Ihan huono... ei pysyny kunnolla suussa ja kakkamaisinta siinä oli että sitä ei saa pureskella kun siihen asti kun eka hammas on puhki ja sen jälkeen et tee sillä enään mitään.. mä olin niin pettyny tohon ostokseen...
 
Pupu Kiitos vinkistä! Oispa mennyt rahat hukkaan kun eka hammas on jo puhjennut. Mietin tota teidän näppy juttua. Millasta näppyähän vauvarokko tekee. Pitäis Googlettaa. Muistuttaako ne nokkosen polttamaa? Mulla tuli semmosia. Ne laskee yleensä muutamassa tunnissa. Lekuri sanoi että nokkosrokon oireet tuli flussan jälkitautina. Hoitona ois ollu antihistamiini, mut en saanu ottaa imettäessä. No tää on tosiaan vaan arvailua. Se valokuva idea oli hyvä! Onpahan jotain mitä lääkärille voi näyttää jos näpyt ei ole pinnassa juuri sillä hetkellä.
 
santti: minäkin äsken faktaa kattelin,siellä tuli joku synnytys ohjelma,voi mitä pieniä keskosia oli.
mullahan meinas tulla tippalinssiin kun näytettiin synnytystä,ja se kun se vauva tulee maailmaan!!
tosiaan muistoja verestelin minäkin...:)

me vaihdettiin viasat tuohon mtv-pakettiin.
tänää alko näkymään ja oon tykänny enemmän.
ei tullu katottua sitä viasattia.

meillä poika tänää oksenellut,siis ihan kaarella lensi!
reppana :(
kuumettakin oli melkein 38c,mut nyt laskenut.
olihan tuossa muutaman päivän ajan lämpöilyä.
perhana ku kaikkee pöpöä liikenteessä :headwall:
ja musta tulee ihan hysteerinen ku toi muru vähäsenkää sairaana.

jes,huomena pääsen vihdoin ja viimein parturiin!!
mulla pitkät hiukset,nyt meinaan leikkauttaa heti kunnolla pois noi kuivat latvat.
saas nähä perunko vielä..aina ollu pitkä letti:/
no ei tosiaa nuo kuivat, harput ja lahot hiukset enää tosiaan mitkää kauniit oo :D

nonii,jos keksis jotain tekemistä...syömistä vaikka :kieh:
 
tattista,ja kerhon puolella sit vaan keskustellaan tästä sisko kullat :heart: 'mä oon ihan väsy,taidan ottaatabletin ja kohta hippasta unten maille..


santti missäs työ asuja?vois hakeekin sen pakkasen mut taisitte asua aika kaukana
 

Yhteistyössä