LOKAKUUN 2007 MAMMAT, Herhiläisten surinat vko9

pessistä on ihania kuvia..
meil on pinsetti ote ja meillä nauretaan ihan hirveesti,yhtä hymyä tuo mies ja hitto ku kiljumaan oppi tänään kunnolla..on vähä korvat hellänä :LOL:
mä oon nähny kans unia milekosta :LOL: ihan hyviä ne on ollu..mun painajaiset on muutes hävinny ku peeru saharaan,onneks :D

kiva et topsikan reissu on menny mukavasti
 
Meillä on kaa pinsettiotetta kuvioissa ja totinen tyttö myös :D Nauranut ehkä max 10 kertaa, yleensä vaan Annille. Ja nekin sellasia äijämäisiä hörähdyksiä. Hymyilee kyllä hirmu paljon niin että kaksarit vaan lisääntyy.
 
Tätä ja edellistä sivua oon vasta kahlannut. Pakko Minsulle äkkiä kommentoida. Kokeilepa piruuttaan jättää hetkeksi rela-tipat. Meillä oli typy kanssa kova panttaamaan kakkaa, pisin aika taisi olla 10pv. Tuona aikana annoin rela-tippoja, kun tipat lopetin, alkoi kakka taas kulkemaan. En tiedä liittyykö tippoihin, mutta näin ainakin tapahtui meillä. Isot sisarukset ei ole ikinä kakkaa pantanneet :whistle: , eivät ole myöskään reloja syöneet.

Nyt jatkaa lukemista hän :)
 
Pakko nyt lisää vielä kommentoida. Miten Pessi onkin noin suorajalkainen jo ja muutenkin taidot kuin isommalla :) !

Ja Topsy, kiva jos oli mukava leiri, ainakin pääsi kotitöistä, eikö :) ?

Pinsettiotetta en olekaan huomannut katsastella. Mutta luulenpa, että sitä ei meillä vielä ole. Meillä tartutaan leluihinkin musta tosi nihkeesti. Pehmeitä kangaskirjoja "osaa lukea" ;) , mutta helistimiä ja muita ei vieläkään juuri pidä käsissään! Onko muita, jotka ei vielä helisyttele tai muuten ole leluista suuremmin kiinnostunut? Mitkään kovat lelut ei ole vielä esim suuhun ehtineet ollenkaan! Ja meillähän typy on jo reilu 5kk...
 
Iltaa :wave:

Meillä tänään 4kk synttärit ja opittu nauramaan ääneen :LOL: ai vitsi että ihanan kuulosta.

Mileko ja tuutis on vieraillu mun unissa. Mileko asui siinä mun naapurissa ja tuutiksen kans oltiin lumisotaa paikallisen s-marketin pihalla :LOL: :LOL: :LOL:


Pessi on kyllä jo vitsin iso poika,ja tollee seisoo jo,huh, ei meillä vaan...mutta eipä tuolla pulleroisella ole mihinkään kyllä kiire...mihinkäs se valmiissa maailmassa =)

Mitähän sitä ol muuta,eipä sitä muista...

no hyviä öitä varmaan ainakin ja tapahtumarikkaita unia kaikille :wave:
 
Kiitti kommenteista =) Pessi tänään ekan kerran vähän yritti jalkoja konttaus asentoon mut muuten tuo liikkuminen maantasalla ei oikein kiinnosta..selältä mahalleen kääntyy mut eipä juurmi muuta ees kauheesti yritä. Mutta kun seisaalleen pääsee niin siitä se riemu lähtee,eipä vaan taida käveleminen onnata ennen kun osaa jotenkin muuten liikkua tai nousta.

Täälä kans nauretaan ääneen kovasti,Peetulle nauraa höröttää vähän väliä.Ja meillä myös kummatkin pojat kutiaa ihan pirun paljon,eli naurua saa hyvin aikaan =) tainnu muhun tulla tossa kutiamisessa kun mä kutian niiiiiiin paljon.
Pinsetti ote...hmm...täytyypäs tarkkailla.Tuttia ottaa kyl suusta käteen ihmeteltäväks mut enpä oo kattonu ottaako miten.
 
meillä muutes meinattiin eilen ryömiä :D antton oli lelu matolla mahalleen ja otti käsillä tukevasti peitosta kiinni ja yritti vetää itseään..ja meillä kans seisotaan jo suorin jaloin mutta en anna varata vielä ollenkaan omalla painollaan..

ja meillä on vaan yks lelu oikeestaan mitä antton tykkää käsissään pitää ja imeskellä sitä tutin lisäks..sellanen vaunuihin tarkoitettu viihdyke joka vinkuu..sellanen hiiri josta lähtee kahdet letit,ollaan ristitty se eskoks
:LOL: :LOL: :LOL: antton tykkäs siitä niin paljon sillon kun se ostettiin niin leikattiin sit pois niistä päistä ne kiinnitys jutut..
antton nukkuu jo,onpa ihmeellistä..jokohan tääkin mami koittas unta saada..
 
Pinsettiotteesta...siis mä olen aina luullut että se on se kun vauva ottaa pienen tavaran etusormen ja peukalon väliin :ashamed: Tämän kun isommat ovat vauvana tehneet, niin olen merkannut neukkukorttiin =) Noin siis mä sen pinsettiotteen ymmärrän...

Meillä neitokainen on ottanut jonkun kummallisen kehityspyrähdyksen eteenpäin. Viikolla kun oppi kääntymään, niin kääntyy nyt jatkuvasti. Ja ensimmäistä kertaa meni tänään hyvin soseen syönnit: puoli purkkia parsaa ja puolipurkkia mustikka&vadelma jugurttia(vauvojen) ja kaikki n. 5 minuutissa. :D

Kakkaa taas täällä odotellessa ja huomenna luumut kehiin.. :whistle:

Öitä kaikille, nyt painun petiin :wave:
 
Vai että on sitä uniin päästy :LOL: Oon miäkin joskus nähnyt unia mutten muista kenestä :ashamed: Tuo oli kyllä ihana tuo niinukan uni: mileko löytänyt miehen huutiksesta :LOL: *näkee silmissään milekon selailemassa ilmoituksia ja korottamassa :D

Pinsettiotteesta. En miä oo edes katellut. Pitääkin katsastaa huomenissa.

Pessistä oli taas todella hienoja kuvia :heart:
 
Meillä Emmakin kääntyi jo kaksi kertaa mahalleen. :D

Nyt on tytöt siis kaikki kolme omassa huoneessa, saas nähdä tuleeko Ella yöllä väliin, ja osaako sitä itse nukkua uudessa huoneessa.

Pinsettiotetta meillä ainakin Essi käyttää tutin suusta otossa ja laitossa.

Mutta joskos sitä kampeaisi itsensä nukkumaan niin taas jaksaa huomennalaittaa tavaroita paikoilleen.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Meillä Emmakin kääntyi jo kaksi kertaa mahalleen. :D

Nyt on tytöt siis kaikki kolme omassa huoneessa, saas nähdä tuleeko Ella yöllä väliin, ja osaako sitä itse nukkua uudessa huoneessa.

Pinsettiotetta meillä ainakin Essi käyttää tutin suusta otossa ja laitossa.

Mutta joskos sitä kampeaisi itsensä nukkumaan niin taas jaksaa huomennalaittaa tavaroita paikoilleen.
Onnea Emmallekin uudesta taidosta :hug: Ja onnea koko porukalle ensi yölle :hug: :D
 
Kiitos kakka-vastauksista. :flower: Voi kyllä olla, ettei me ainakaan sitä perunaa vielä aloteta. Kokeillaan nyt jättää ne relat pois, annan aamulla vielä levolacia, toivotaan että sillä irtoais.. Vois sitä luumua kyllä ruveta antaan että toimis masu paremmin.
Yksäitin Pessi on ison näkönen poitsu, melkein kävelee jo =)
Meillä kans typy ottaa tutin suusta ja sitte ihmettelee sitä, ja koittaa tunkea väärinpäin takas suuhun :heart:
Meillä käytetään Pampersin vaippoja, koko 3 muistaakseni. Oon tykänny, jossain vaiheessa käytettiin Liberojakin, mut nyt on ostettu noita pamperseja.
Oliivia ja Vip1 , onpa kiva kuulla että muillakin on tällasia vähä hitaammin kasvavia, ja että ootte jatkanu täysimetyksellä vaikka neuvolasta olis sanottu toista.. Tärkeintä kai on että vauva vaikuttaa tyytyväiseltä eikä jää nälkäiseksi! Ja kun kuitenki joka kerta on painoa ja pituutta tullu.
Onnea kaikille vauvoille uusista taidoista! :heart:
 
iltaa kaikille!
no tänää on sit käyty jumpassa(hui ku oli hikistä puuhaa taas)
mutta ton jumpan perään vetäsin taas jäätelöö :kieh:
no ompahan jotain tekemistä....:)

ja parturissakin käytiin,no enhän mitää muodonmuutosta uskaltanutkaa tehdä...
ihan vaa lyhennytin 10cm pois.
no tuntuu kyllä paremmalta hiukset nyt,ne oli ihan hirveet kuivat ja haperot..yäk!
takkuja täynnä |O
anoppi oli ostanut mulle piimax purkin,jos se auttas tuohon ihoon,kynsiin ja hiuksiin.
nii ku mulla ihokin kärsineeen näkönen nykyää,ja kynnet lohkeilee.
onko muilla?

pinsettiotteesta:kyllä se taitaa poju jo taitaa sen.
tuttia ottaa sillee peukulla ja etusormella.
kovasti on oppinut nyt pyörimään napansa ympäri,nyt tosiaa pyörii oikein vauhdilla:)

voi että oli pessi oikein ison pojan näköinen kun tukea vasten seisoi :D
ihana poika!!!

mää lähren makoilee sohvalle ukon kaa :wave:
 
HUH, sukulaiset on ihania, mutta on niissä omat huolensa ja vaivansa :D

No nyt onneksi pääsen välillä "omieni" pariin, mutta täällä ei taidakkaan olla enää ketään :'(

Mutta kommentoin sen mitä lukemastani muistan. Nauru on meilläkin välillä hukassa ja neiti näyttää todella mieteiskelevältä, pelottaa ihan :eek: :D juttelee ja ääntelee kyllä muuten ihan kivasti. Tänään muuten hoksattiin, että neitihän unohtanut kääntymistaitonsa :eek: Varpaat löytyivät tiistaina ja sen jälkeen ei ole mahalleen mennyt. Onko muilla vielä vastaavan tyyppisiä "unohteluita" sattunut? Pinsettiotetta ei ole ....

Hampaita ei ole vielä... minusta tosin näyttää että tulollaan olis 2... Ja jos ne tulee, niin melko Dracula on tuo lapsi sen jälkeen :D Eli kulmat pullottaa ja kuola valuu :LOL:

Uniin ootte tulleet jo monestikkin :D Muistin vielä toissapäivänä yhden unipätkän, mutta nyt jo pääsi uhohtumaan :ashamed: Mutta mukavia unia on olleet, ei ainakaan vielä mitään painajaistyyppisiä :LOL:

Minä muuten kilahin tännä oikein komiasti. Potkasin "rantasandaalin" jalasta semmosella voimalla, että eteisen katossa on musta jälki :eek: :LOL: Onneksi ei menny läpi :ashamed: Sai taas mies tuta kun hankalaksi heittäytyi :LOL: Että se niistä parisuhdeneuvoista :LOL:

Ja avaudun noista sukulaiskiemuroista tuolla kerhon puolella jahka sormen päät antaa taas myöten (kävin siellä jo avaamassa "ääntäni").

Oikein hyvää yötä kaikille!!!!

R
 
Meillä herättiin taas 06.. |O no lähteepähän päivä aikasin käyntiin.Nyt Pessi tossa tuijottelee ja huokailee ja mä huonona äitinä tulin käymään koneella.Peetu vielä nukkuu.
En mä tosta pinsettiotteesta tiiä..tai siis niinkun Millikin sano niin musta se on just niin et ottaa vaan peukalon ja etusormen väliin ja musta Pessi ottaa niillä ehkä ekana kiinni mut sit kuitenkin koko kädellä..en tiä..

Ekan syötön jälkeen Pessi pulautti kaikki maidot pois..on muutenkin nyt pari pvä pulauttanu usein maidot pihalle melkein heti syönnin jälkeen..Soseet pysyy sisällä ja on ilonen ja pirtee poika joten ei liene oksu tautia kummiskaan.Pitkään oli jo pulauttelu pois mut nyt taas kaaressa lentää..eikös muillakin ollu tällasta?

Jahas,jos pyörähtäs kerhon puolella ja menis vaihtaan yökkärin pois ja alkais aamupalaa väsäileen.Sit kaupoille pitäs lähtee. Mä muuten nykyään vihaan kaupassa käyntiä..ennen tykkäsin hirveesti,nyt ei yhtään vois vähempää kiinnostaa kantaa sieltä ruokia kotiin..
No,pakko se on
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mammoliino:
Hampaita ei ole vielä... minusta tosin näyttää että tulollaan olis 2... Ja jos ne tulee, niin melko Dracula on tuo lapsi sen jälkeen :D Eli kulmat pullottaa ja kuola valuu :LOL:
Miä oon ja katellut Kiia oikeaa kulmaa joka pullottaa mutta empä ole taas hoksannut että hammas sieltä tulisi. Pojille kun on alas etuhampaat tulleet ensin. Tyhmääkin tyhmempä kysymys: Eiks ne hampaat puhkeakkaat järjestykses? :ashamed: Kylläpä tunnen oloni taas tyhmäks :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja yksäiti84:
onks muut muka nukkumassa?!?!!?
OLTIIN!!!!

Meillä historiallinen aamu, herättiin (mä ekana) puol 8 vasta!!!!!!!!!!!!
Ihanan nukkunut olo!! Eero söi puol 5 aikaan ja sain sitten siitä vielä unta ja Eerokin hetken asiaa pohdittuaan jatkoi uniaan. Noustiin äsken sitten koko sakki. Ukko tietty jo töissä.
Pakko oli tulla hehkuttaan :p

Tänään soittaa lääkäri ja kertoo mulle papa-tuloksen........

Nyt aamuteelle :wave:

Ps. Mä mietin tota Lahteen tuloa, onks muita kauempaa menijötä sinne?
 
Huomenta! =)

Laihispoppoo! Laittakeehan tietojanne taasen, niin saan listan päivitettyä. :)

DOGTOR (55kg) lähtöpaino 67,7kg viime kerrasta -600g, nyt 65,4kg
LILLASTINA (65kg) lähtöpaino 75kg viime kerrasta +/-0g, nyt 70kg
MIKERO (65kg) lähtöpaino 77,6kg viime kerrasta -1700g, nyt 73,8kg
MILEKO35 (75kg) lähtöpaino 95kg viime kerrasta +/-0g, nyt 96,8kg
NIINUKKA (75kg) lähtöpaino 93kg viime kerrasta -400g, nyt 92,2kg
NÄKYMÄTÖN NINNI (65kg) lähtöpaino 68,3kg viime kerrasta -300g, nyt 68kg
PEPISA (72kg) lähtöpaino 82,6kg viime kerrasta +600g, nyt 83,8kg
TIIPII (68kg) lähtöpaino 72kg viime kerrasta -500g, nyt 70kg
TILDA77 (75kg) lähtöpaino 83kg viime kerrasta -1000g, nyt 79kg
TOPSY (67kg) lähtöpaino 76kg viime kerrasta +600g, nyt 74,5kg
VILMA-ONNI (60kg) lähtöpaino 71kg viime kerrasta +/-0g, nyt 70,5kg
ÄITYLI75 (80kg) lähtöpaino 95 kg viime kerrasta -1900g, nyt 93,1kg












 
Vilma-Onni: onnittelut teille aamusta! :flower: =) Meillä oli historiallinen aamu lauantaina, poju heräsi vasta varttia vaille ysi. :heart: Normaalisti kuin meillä aamut alkaa 6-7 aikoihin, niin kuin tänään, 6,30... :/
 

Yhteistyössä