Lokakuun 06 äitejä 4

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Airi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä oon saanut kans sen käsityksen ettei tk:lle niin vaan mennä. Itse soittaisin neuvolaan ja jos sieltä ei voida auttaa, niin jos en muuten mielenrauhaa saisi, soittaisin yksityiselle. Jonkun verranhan se maksaa, mutta en varmaan pystyisi vain kotona makaamaan särkylääkkeen kera. Oireista kun ei kuitenkaan voi varmasti tietää, että onko keskenmeno, vai jotain muuta oireilua.....

Vuoden 2006 äitiyspakkaus on kelan sivuilla esitelty! Tosi kiva, tuskin maltan odottaa, että sais sellaisen itelleen! =)

Omaa napaa, etova olo jatkuu, mutta kuitenki hieman heikompana. Ummetus vaivaa... =( Ja karmeita kouristuksia, villtoja tuntuu kohdu seutuvilla päivän mittaan aina välissä, todella kipeitä! (Ei kuitenkaan jatkuvana kipuna) Kamala väsymys ja heikotuksen tunne, mutta muuten aika hyvä olo! =) Positiivista ajattelua......

Mulla oli eka raskaudessa vuotoa vk 6-8. Soitin terkkarille ja ne sanoi että noilla viikoilla ei voi tehdä mitään jos vuotoa tulee. Keskenmeno tulee jos tulee. Ja tuolloin EI ultrattu missään vaiheessa, vasta silloin kun oli se eka alkuraskauden kunnallinen ultra.
Nyt vk 5 mulla särki alamahaa ja silloin käski tulla suoraan näytille mutta eipä ne tehneet muuta ku ottivat hb:n ja tulehusarvon ja käskivät odottaa. Tulloinkaan ei ultrasta ollut puhettakaan.