Lokakuu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lumihippu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
miss_piggy testiä tekemään! Jos olisi merkkiä vauvasta?
Naapurintyttö Onnea sinne!

Mä en löydä kameran piuhaa, enkä osaa laittaa kuvaa tänne! Voi käpy... :D Oon niin huono näitten koneitten kanssa :D

Ahhah löysin tälläsen ketjun ja alko kauheesti mietityttään, miten mahtaa toimia :D Ehkä vähän myöhemmin testaan...? :D http://kaksplus.fi/keskustelu/pluss...skaana-testaa-ruokasoodalla-vauvan-sukupuoli/
 
NaapurinTytölle onnittelut :)

Itse testasin negan Dpo 9 ja 10 enkä ole sen jälkeen enää jaksanut testailla. Ei ole testejäkään millä testailla, paitsi davidit, joihin en itseni kohdalla raskaustesteinä oikein luota. Menkat alkaa luultavasti huomenna.
 
+++LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT, marraskuuta suunnittelevat

Ilmoitathan listaan tulevat lisäykset/muutokset selkeästi erillään boldattuna ja/tai eri värillä, kiitos.





LAUANTAINA 20.10

KUUMEILEVAT
Nimimerkki................Kiertopv:t........Ikä.......Toive.....Yritys

Sanuk.....................933/??.........................3.lapsi......yk1
Hyppy....................73/32.........................2.lapsi.....yk1
Tiituliini....................15/28-29.....................2.lapsi.......yk2
jenni_noora...............61/27?...........28v......1.lapsi.......yk8

HopeAgain.................61/32..............36v......4.lapsi/1.yhteinen...yk2
Helena2013...............21/28-30.........27v.........?.lapsi......yk2
Shiili........................52/40.............................2.lapsi......yk?
Äitikissa...................14/32-36..........31v.........3.lapsi.......yk8
Miss_piggy................9/26..............31v......1.lapsi......yk6
Moona83...................31/30.................29v......3.lapsi.....yk2/5
Bambini..................3/30............31v........2.lapsi.....yk3
Pippurihäntä..............26/28-34...........35v........2.lapsi......yk5
Kukkurukuu................28/26-28..............23v...........yk3

LilliLotta...................?/28-60.........26v......2.lapsi......yk2
Toivoliini..................?/29-31..........34v......5.lapsi.....yk3
Rulla-Katriina............?/27-30...........33v......2.lapsi.....yk6
Manzu......................?/??................27v.......4.lapsi.....
PIKKUVIIKINKI...........?/??................31v.....3/4.lapsi.....yk1




PIINAILIJAT

Shiili
Moona dpo12
Pippurihäntä dpo7





Taustalla
MaybeSomeday, Rakkauspakkaus83, Vogue, Ansku83, Lumihippu







PLUSSANNEET 2012

Lokakuu:
Naapurintyttö

Syyskuu:
Daheca.........29.9..............1.lapsi....yk 3
Suhveli........6.9.....28v.....3.lapsi.....yk1
Quu.............8.9.....35v.....2.lapsi.... ..yk3/yv2,5

Heinäkuu:
Lara_84.......3.7...............1.lapsi......yk 3

Kesäkuu:
Tiuhti83.......2.6.....28v…...2.lapsi......yk' 11'
Moona83.....11.6....29v.....3.lapsi......yk3
Iloksi..........14.6....29v.....1.lapsi......y v6+
Suikkis........18.6....28v.....2.lapsi......yk1 2
Mam_87..........
Sone* ........30.6...28v.....3.lapsi......yk3
Sopla.........1.5......31v.....1.lapsi.....yv2
Ranskis.......8.5.....29v......2.lapsi.....yk1
aliisa10......11.5.....28v......2.lapsi.....yk4
ÄitiliiniX5....14.5.....29v......6.lapsi.....yk6
Emma82.....22.5....29v.......2.lapsi.....yk2
Keltakukka...31.5....28v.....1.lapsi......yk10

Huhtikuu:
Lily-87.......22.4......25v....1.lapsi.....yk3

Maaliskuu:
Tähtitaimi...29.3......35v....2.lapsi.....yk7

Helmikuu:
Micaela.......21.2.....26v.....1.lapsi

Tammikuu:
Mantu82......2.1.....29v......1.lapsi.....yk1
New..........17.1......21v......1.lapsi....yk1
Jensar........26.1.....32v......2.lapsi.....yv2



Plussanneet 2011
Helmikuu: Pikku-Saara, Neiti-81, koiksa-79, Gabrielle, Matilda-08, Epa_88
Maaliskuu: MiiJane76, EevaN, Mariel85
Huhtikuu: äiti x4, Viena, mileon, Mango86, Miimau, Camilla31, Jul, Viola30
Toukokuu: Maira, Lisey
Kesäkuu: Rhonda74, Emmuska10, Viola30, PIKKUVIIKINKI
Heinäkuu: Minnarun, Bla-bla, SiSa78, xamora, Midia
Elokuu: Lintsa, vomppis, Hanspili
Syyskuu: LepikonHeta, Tuulia81, kissendaal, pillipöllö, Sanmar82
Lokakuu: Tiituliini, Barbamama35, Laurelle
Marraskuu: Kati82, mirkku76
Joulukuu: Rakkauspakkaus83,Ellamae, Metku, Krumeluu





uudet ja vanhat! :wave:

Listaa päivittää: Bambini. Muutkin saa päivittää =)

Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:

kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina = yv) Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km? = yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
(ku = kohdunulkoinen, tm = tuulimuna)

Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen (Days Past Ovulation). Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (ovistestiplussa = dpo -1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita.


Linkki syyskuun pinoon:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapse...akuuta-suunnittelevat/sivu6.html#post27241529



Räjähtävää plussakuukautta kaikille!!
 
Harmin paikka, että Lumihippu poistut. Kaikkea hyvää kuitenkin sinulle jatkoon!

Korjaatko Bambini listaan mullekin tänään 12 DPO. Ne oli vissiin jääny päivityksestä vähän jälkeen nuo piinailijatiedot. Yks mitä vois kanssa tehdä listalle on laittaa ne kiertopäivien mukaan laskevaan tai nousevaan järjestykseen. Vaikka niin, että isoimmat kp:t on ylhäällä ja pienimmät alhaalla. Tekis helpommaksi katsoa, ehkä.

Moona83: Jopas se nyt antaa odottaa itseään. Mikä sun luteaalivaiheen pituus on yleensä?

ON: Menkkapäänsärky alkoi jo eilen ja jatkuu tänään, vaikka menkkojen LA on vasta ylihuomenna. Voi olla, että luteaalivaihe jää lyhyemmäksi tässä kierrossa. Rinnatkaan ei oo enää niin kipiät, eli vuotoa odotellessa.
 
+++LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT, marraskuuta suunnittelevat

Ilmoitathan listaan tulevat lisäykset/muutokset selkeästi erillään boldattuna ja/tai eri värillä, kiitos.





SUNNUNTAINA 21.10

KUUMEILEVAT
Nimimerkki................Kiertopv:t........Ikä.......Toive.....Yritys

Bambini..................4/30............31v........2.lapsi.....yk3
Miss_piggy................10/26..............31v......1.lapsi......yk6
Äitikissa...................15/32-36..........31v.........3.lapsi.......yk8
Tiituliini....................16/28-29.....................2.lapsi.......yk2
Helena2013...............22/28-30.........27v.........?.lapsi......yk2
Pippurihäntä..............27/28-34...........35v........2.lapsi......yk5
Kukkurukuu................29/26-28..............23v...........yk3
Moona83...................34/30.................29v......3.lapsi.....yk2/5
Shiili........................52/40.............................2.lapsi......yk?
jenni_noora...............62/27?...........28v......1.lapsi.......yk8
HopeAgain.................62/32..............36v......4.lapsi/1.yhteinen...yk2
Hyppy....................75/32.........................2.lapsi.....yk1
Sanuk.....................94/??.........................3.lapsi......yk1


LilliLotta...................?/28-60.........26v......2.lapsi......yk2
Toivoliini..................?/29-31..........34v......5.lapsi.....yk3
Rulla-Katriina............?/27-30...........33v......2.lapsi.....yk6
Manzu......................?/??................27v.......4.lapsi.....
PIKKUVIIKINKI...........?/??................31v.....3/4.lapsi.....yk1





PIINAILIJAT

Shiili
Moona dpo15
Pippurihäntä dpo13





Taustalla
MaybeSomeday, Rakkauspakkaus83, Vogue, Ansku83, Lumihippu







PLUSSANNEET 2012

Lokakuu:
Naapurintyttö

Syyskuu:
Daheca.........29.9..............1.lapsi....yk 3
Suhveli........6.9.....28v.....3.lapsi.....yk1
Quu.............8.9.....35v.....2.lapsi.... ..yk3/yv2,5

Heinäkuu:
Lara_84.......3.7...............1.lapsi......yk 3

Kesäkuu:
Tiuhti83.......2.6.....28v…...2.lapsi......yk' 11'
Moona83.....11.6....29v.....3.lapsi......yk3
Iloksi..........14.6....29v.....1.lapsi......y v6+
Suikkis........18.6....28v.....2.lapsi......yk1 2
Mam_87..........
Sone* ........30.6...28v.....3.lapsi......yk3
Sopla.........1.5......31v.....1.lapsi.....yv2
Ranskis.......8.5.....29v......2.lapsi.....yk1
aliisa10......11.5.....28v......2.lapsi.....yk4
ÄitiliiniX5....14.5.....29v......6.lapsi.....yk6
Emma82.....22.5....29v.......2.lapsi.....yk2
Keltakukka...31.5....28v.....1.lapsi......yk10

Huhtikuu:
Lily-87.......22.4......25v....1.lapsi.....yk3

Maaliskuu:
Tähtitaimi...29.3......35v....2.lapsi.....yk7

Helmikuu:
Micaela.......21.2.....26v.....1.lapsi

Tammikuu:
Mantu82......2.1.....29v......1.lapsi.....yk1
New..........17.1......21v......1.lapsi....yk1
Jensar........26.1.....32v......2.lapsi.....yv2



Plussanneet 2011
Helmikuu: Pikku-Saara, Neiti-81, koiksa-79, Gabrielle, Matilda-08, Epa_88
Maaliskuu: MiiJane76, EevaN, Mariel85
Huhtikuu: äiti x4, Viena, mileon, Mango86, Miimau, Camilla31, Jul, Viola30
Toukokuu: Maira, Lisey
Kesäkuu: Rhonda74, Emmuska10, Viola30, PIKKUVIIKINKI
Heinäkuu: Minnarun, Bla-bla, SiSa78, xamora, Midia
Elokuu: Lintsa, vomppis, Hanspili
Syyskuu: LepikonHeta, Tuulia81, kissendaal, pillipöllö, Sanmar82
Lokakuu: Tiituliini, Barbamama35, Laurelle
Marraskuu: Kati82, mirkku76
Joulukuu: Rakkauspakkaus83,Ellamae, Metku, Krumeluu





uudet ja vanhat! :wave:

Listaa päivittää: Bambini. Muutkin saa päivittää =)

Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:

kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina = yv) Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km? = yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
(ku = kohdunulkoinen, tm = tuulimuna)

Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen (Days Past Ovulation). Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (ovistestiplussa = dpo -1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita.


Linkki syyskuun pinoon:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapse...akuuta-suunnittelevat/sivu6.html#post27241529



Räjähtävää plussakuukautta kaikille!!
 
No niin, nyt muokkailin tuota listaa kiertopäivien mukaan. Katsokaas jokainen menikö se ees lähellekään oikein.. ;)

Onko LilliLotta ja kumppanit vielä linjoilla, joilla kp:t on listassa kysymysmerkillä? Jos ei, voisin lisäillä tuonne taustalaisiin / kadonneisiin. Muita ideoita? :D

Voihan nääh. Katoaisi täti jo. Pääkipu piinaa. Odottelen joulun lähenemistä, aion pitää silloin loput kesälomani pois. On sitä odotettukin.
 
+++LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT, marraskuuta suunnittelevat

Ilmoitathan listaan tulevat lisäykset/muutokset selkeästi erillään boldattuna ja/tai eri värillä, kiitos.





MAANANTAINA 22.10

KUUMEILEVAT
Nimimerkki................Kiertopv:t........Ikä.......Toive.....Yritys

Bambini..................5/30............31v........2.lapsi.....yk3
Miss_piggy................11/26..............31v......1.lapsi......yk6
Äitikissa...................16/32-36..........31v.........3.lapsi.......yk8
Tiituliini....................17/28-29.....................2.lapsi.......yk2
Helena2013...............23/28-30.........27v.........?.lapsi......yk2
Pippurihäntä..............28/28-34...........35v........2.lapsi......yk5
Kukkurukuu................30/26-28..............23v...........yk3
Moona83...................35/30.................29v......3.lapsi.....yk2/5
Shiili........................53/40.............................2.lapsi......yk?
jenni_noora...............63/27?...........28v......1.lapsi.......yk8
HopeAgain.................63/32..............36v......4.lapsi/1.yhteinen...yk2
Hyppy....................76/32.........................2.lapsi.....yk1
Sanuk.....................95/??.........................3.lapsi......yk1


LilliLotta...................?/28-60.........26v......2.lapsi......yk2
Toivoliini..................?/29-31..........34v......5.lapsi.....yk3
Rulla-Katriina............?/27-30...........33v......2.lapsi.....yk6
Manzu......................?/??................27v.......4.lapsi.....
PIKKUVIIKINKI...........?/??................31v.....3/4.lapsi.....yk1





PIINAILIJAT

Shiili
Moona dpo16
Pippurihäntä dpo14





Taustalla
MaybeSomeday, Rakkauspakkaus83, Vogue, Ansku83, Lumihippu







PLUSSANNEET 2012

Lokakuu:
Naapurintyttö

Syyskuu:
Daheca.........29.9..............1.lapsi....yk 3
Suhveli........6.9.....28v.....3.lapsi.....yk1
Quu.............8.9.....35v.....2.lapsi.... ..yk3/yv2,5

Heinäkuu:
Lara_84.......3.7...............1.lapsi......yk 3

Kesäkuu:
Tiuhti83.......2.6.....28v…...2.lapsi......yk' 11'
Moona83.....11.6....29v.....3.lapsi......yk3
Iloksi..........14.6....29v.....1.lapsi......y v6+
Suikkis........18.6....28v.....2.lapsi......yk1 2
Mam_87..........
Sone* ........30.6...28v.....3.lapsi......yk3
Sopla.........1.5......31v.....1.lapsi.....yv2
Ranskis.......8.5.....29v......2.lapsi.....yk1
aliisa10......11.5.....28v......2.lapsi.....yk4
ÄitiliiniX5....14.5.....29v......6.lapsi.....yk6
Emma82.....22.5....29v.......2.lapsi.....yk2
Keltakukka...31.5....28v.....1.lapsi......yk10

Huhtikuu:
Lily-87.......22.4......25v....1.lapsi.....yk3

Maaliskuu:
Tähtitaimi...29.3......35v....2.lapsi.....yk7

Helmikuu:
Micaela.......21.2.....26v.....1.lapsi

Tammikuu:
Mantu82......2.1.....29v......1.lapsi.....yk1
New..........17.1......21v......1.lapsi....yk1
Jensar........26.1.....32v......2.lapsi.....yv2



Plussanneet 2011
Helmikuu: Pikku-Saara, Neiti-81, koiksa-79, Gabrielle, Matilda-08, Epa_88
Maaliskuu: MiiJane76, EevaN, Mariel85
Huhtikuu: äiti x4, Viena, mileon, Mango86, Miimau, Camilla31, Jul, Viola30
Toukokuu: Maira, Lisey
Kesäkuu: Rhonda74, Emmuska10, Viola30, PIKKUVIIKINKI
Heinäkuu: Minnarun, Bla-bla, SiSa78, xamora, Midia
Elokuu: Lintsa, vomppis, Hanspili
Syyskuu: LepikonHeta, Tuulia81, kissendaal, pillipöllö, Sanmar82
Lokakuu: Tiituliini, Barbamama35, Laurelle
Marraskuu: Kati82, mirkku76
Joulukuu: Rakkauspakkaus83,Ellamae, Metku, Krumeluu





uudet ja vanhat! :wave:

Listaa päivittää: Bambini. Muutkin saa päivittää =)

Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:

kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina = yv) Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km? = yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
(ku = kohdunulkoinen, tm = tuulimuna)

Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen (Days Past Ovulation). Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (ovistestiplussa = dpo -1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita.


Linkki syyskuun pinoon:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapse...akuuta-suunnittelevat/sivu6.html#post27241529



Räjähtävää plussakuukautta kaikille!!
 
+++LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT, marraskuuta suunnittelevat

Ilmoitathan listaan tulevat lisäykset/muutokset selkeästi erillään boldattuna ja/tai eri värillä, kiitos.





TIISTAINA 23.10

KUUMEILEVAT
Nimimerkki................Kiertopv:t........Ikä.......Toive.....Yritys

Pippurihäntä..............1/28-34...........35v........2.lapsi......yk6
Moona83...................4/30-34.................29v......3.lapsi.....yk3/6
Bambini..................6/30............31v........2.lapsi.....yk3
Miss_piggy................12/26..............31v......1.lapsi......yk6
Äitikissa...................17/32-36..........31v.........3.lapsi.......yk8
Tiituliini....................18/28-29.....................2.lapsi.......yk2
Helena2013...............24/28-30.........27v.........?.lapsi......yk2
Kukkurukuu................31/26-28..............23v...........yk3
Shiili........................54/40.............................2.lapsi......yk?
jenni_noora...............64/27?...........28v......1.lapsi.......yk8
HopeAgain.................64/32..............36v......4.lapsi/1.yhteinen...yk2
Hyppy....................77/32.........................2.lapsi.....yk1
Sanuk.....................96/??.........................3.lapsi......yk1


LilliLotta...................?/28-60.........26v......2.lapsi......yk2
Toivoliini..................?/29-31..........34v......5.lapsi.....yk3
Rulla-Katriina............?/27-30...........33v......2.lapsi.....yk6
Manzu......................?/??................27v.......4.lapsi.....
PIKKUVIIKINKI...........?/??................31v.....3/4.lapsi.....yk1





PIINAILIJAT

Shiili?





Taustalla
MaybeSomeday, Rakkauspakkaus83, Vogue, Ansku83, Lumihippu







PLUSSANNEET 2012

Lokakuu:
Naapurintyttö

Syyskuu:
Daheca.........29.9..............1.lapsi....yk 3
Suhveli........6.9.....28v.....3.lapsi.....yk1
Quu.............8.9.....35v.....2.lapsi.... ..yk3/yv2,5

Heinäkuu:
Lara_84.......3.7...............1.lapsi......yk 3

Kesäkuu:
Tiuhti83.......2.6.....28v…...2.lapsi......yk' 11'
Moona83.....11.6....29v.....3.lapsi......yk3
Iloksi..........14.6....29v.....1.lapsi......y v6+
Suikkis........18.6....28v.....2.lapsi......yk1 2
Mam_87..........
Sone* ........30.6...28v.....3.lapsi......yk3
Sopla.........1.5......31v.....1.lapsi.....yv2
Ranskis.......8.5.....29v......2.lapsi.....yk1
aliisa10......11.5.....28v......2.lapsi.....yk4
ÄitiliiniX5....14.5.....29v......6.lapsi.....yk6
Emma82.....22.5....29v.......2.lapsi.....yk2
Keltakukka...31.5....28v.....1.lapsi......yk10

Huhtikuu:
Lily-87.......22.4......25v....1.lapsi.....yk3

Maaliskuu:
Tähtitaimi...29.3......35v....2.lapsi.....yk7

Helmikuu:
Micaela.......21.2.....26v.....1.lapsi

Tammikuu:
Mantu82......2.1.....29v......1.lapsi.....yk1
New..........17.1......21v......1.lapsi....yk1
Jensar........26.1.....32v......2.lapsi.....yv2



Plussanneet 2011
Helmikuu: Pikku-Saara, Neiti-81, koiksa-79, Gabrielle, Matilda-08, Epa_88
Maaliskuu: MiiJane76, EevaN, Mariel85
Huhtikuu: äiti x4, Viena, mileon, Mango86, Miimau, Camilla31, Jul, Viola30
Toukokuu: Maira, Lisey
Kesäkuu: Rhonda74, Emmuska10, Viola30, PIKKUVIIKINKI
Heinäkuu: Minnarun, Bla-bla, SiSa78, xamora, Midia
Elokuu: Lintsa, vomppis, Hanspili
Syyskuu: LepikonHeta, Tuulia81, kissendaal, pillipöllö, Sanmar82
Lokakuu: Tiituliini, Barbamama35, Laurelle
Marraskuu: Kati82, mirkku76
Joulukuu: Rakkauspakkaus83,Ellamae, Metku, Krumeluu





uudet ja vanhat! :wave:

Listaa päivittää: Bambini. Muutkin saa päivittää =)

Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:

kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina = yv) Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km? = yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
(ku = kohdunulkoinen, tm = tuulimuna)

Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen (Days Past Ovulation). Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (ovistestiplussa = dpo -1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita.


Linkki syyskuun pinoon:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapse...akuuta-suunnittelevat/sivu6.html#post27241529



Räjähtävää plussakuukautta kaikille!!
 
No niin naiset, nyt on taas päivitelty. Jos ei pitkäkiertolaisista kohta kuulu, heivaan heidät kohta kadonneisiin. Huhuilkaa siis olette täällä :) Ei vissiin tässä pinossa muita plussaajia ollut kuin Naapurintyttö, ellei mulla jotain mennyt ohi?

Sitten kysymys; missä vaiheessa tehdään taas uus pino "marraskuussa plussaavat, joulukuuta suunnittelevat"? Minä en jaksa nyt kaivaa edellispinoa tuolta jostain ja katsoa, että missä välissä homma on siirretty uuteen pinoon.

ON: ihanaa, täti on tosiaan pakkaamassa laukkuja. Seuraavaksi kohti ovisbongailuja.. hehe.. :D Tosin, parempi kun se ei vielä tulis, mies on kiukkuinen ku ampiainen eikä päästä edes lähelle. Joten kiukutelkoon nyt, niin on oviksen aikaan taas oma ihana itsensä ;)
 
Heippa!

Täällä elellään hedelmällisiä päiviä juuri. On ollut ihan kamala kiire opintojen, työn ja oman perheen hoitamisessa, joten tämä alkukierto on mennyt nopsaan. Ja on erityisen ihanaa, että ovis tuli tällä kertaa ihan hyvissä ajoin, eikä kierron pitäisi siis kovinkaan paljoa tällä kertaa venyä. En tikuta, mutta luulen, että ovispäivä on tänään(perjantaista asti limaa ja nippailua ja nyt kovia kipuja jo).
 
Naapurin tyttö, voi itku. Toivoin niin kovasti että kaikki olisi mennyt hyvi. Elämä ei aina ole reilua. Voimia :hug:

omanapailua sen verran, että täällä ollaan kuutamolla kroppansa kans. Toissailtana juili menkkamaisesti oikein urakalla parin min ajan, ihan ku olis ovis. En tikuttanu kun ei ollu testejä.. nyt sitten oikeaa nivusta jomottaa ihan kiitettävästi. Mielenkiintoista, etenki ku ovisplussattu joka yk kp14-16. Pakko siis ostaa ovistestit vielä tälle kuulle..

Päivitän listan illalla koneelta. Nyt työn touhuun..
 
+++LOKAKUUSSA PLUSSAAVAT, marraskuuta suunnittelevat+++

Ilmoitathan listaan tulevat lisäykset/muutokset selkeästi erillään boldattuna ja/tai eri värillä, kiitos.





SUNNUNTAINA 28.10

KUUMEILEVAT
Nimimerkki................Kiertopv:t........Ikä.......Toive.....Yritys

Pippurihäntä..............6/28-34...........35v........2.lapsi......yk6
Moona83...................9/30-34.................29v......3.lapsi.....yk3/6
Bambini..................11/30............31v........2.lapsi.....yk3
Miss_piggy................17/26..............31v......1.lapsi......yk6
Äitikissa...................22/32-36..........31v.........3.lapsi.......yk8
Tiituliini....................23/28-29.....................2.lapsi.......yk2
Helena2013...............29/28-30.........27v.........?.lapsi......yk2
Kukkurukuu................36/26-28..............23v...........yk3
Shiili........................59/40.............................2.lapsi......yk?
jenni_noora...............69/27?...........28v......1.lapsi.......yk8
HopeAgain.................69/32..............36v......4.lapsi/1.yhteinen...yk2
Hyppy....................82/32.........................2.lapsi.....yk1
Sanuk.....................101/??.........................3.lapsi......yk1


LilliLotta...................?/28-60.........26v......2.lapsi......yk2
Toivoliini..................?/29-31..........34v......5.lapsi.....yk3
Rulla-Katriina............?/27-30...........33v......2.lapsi.....yk6
Manzu......................?/??................27v.......4.lapsi.....
PIKKUVIIKINKI...........?/??................31v.....3/4.lapsi.....yk1





PIINAILIJAT

Helena2013

KADONNEET:

Shiili
jenni_noora
HopeAgain
Hyppy
Sanuk





Taustalla
MaybeSomeday, Rakkauspakkaus83, Vogue, Ansku83, Lumihippu







PLUSSANNEET 2012

Lokakuu:
Naapurintyttö

Syyskuu:
Daheca.........29.9..............1.lapsi....yk 3
Suhveli........6.9.....28v.....3.lapsi.....yk1
Quu.............8.9.....35v.....2.lapsi.... ..yk3/yv2,5

Heinäkuu:
Lara_84.......3.7...............1.lapsi......yk 3

Kesäkuu:
Tiuhti83.......2.6.....28v…...2.lapsi......yk' 11'
Moona83.....11.6....29v.....3.lapsi......yk3
Iloksi..........14.6....29v.....1.lapsi......y v6+
Suikkis........18.6....28v.....2.lapsi......yk1 2
Mam_87..........
Sone* ........30.6...28v.....3.lapsi......yk3
Sopla.........1.5......31v.....1.lapsi.....yv2
Ranskis.......8.5.....29v......2.lapsi.....yk1
aliisa10......11.5.....28v......2.lapsi.....yk4
ÄitiliiniX5....14.5.....29v......6.lapsi.....yk6
Emma82.....22.5....29v.......2.lapsi.....yk2
Keltakukka...31.5....28v.....1.lapsi......yk10

Huhtikuu:
Lily-87.......22.4......25v....1.lapsi.....yk3

Maaliskuu:
Tähtitaimi...29.3......35v....2.lapsi.....yk7

Helmikuu:
Micaela.......21.2.....26v.....1.lapsi

Tammikuu:
Mantu82......2.1.....29v......1.lapsi.....yk1
New..........17.1......21v......1.lapsi....yk1
Jensar........26.1.....32v......2.lapsi.....yv2



Plussanneet 2011
Helmikuu: Pikku-Saara, Neiti-81, koiksa-79, Gabrielle, Matilda-08, Epa_88
Maaliskuu: MiiJane76, EevaN, Mariel85
Huhtikuu: äiti x4, Viena, mileon, Mango86, Miimau, Camilla31, Jul, Viola30
Toukokuu: Maira, Lisey
Kesäkuu: Rhonda74, Emmuska10, Viola30, PIKKUVIIKINKI
Heinäkuu: Minnarun, Bla-bla, SiSa78, xamora, Midia
Elokuu: Lintsa, vomppis, Hanspili
Syyskuu: LepikonHeta, Tuulia81, kissendaal, pillipöllö, Sanmar82
Lokakuu: Tiituliini, Barbamama35, Laurelle
Marraskuu: Kati82, mirkku76
Joulukuu: Rakkauspakkaus83,Ellamae, Metku, Krumeluu





uudet ja vanhat! :wave:

Listaa päivittää: Bambini. Muutkin saa päivittää =)

Listalla näkyvät tiedot nimimerkin lisäksi:

kp??/?? tai kp??/??-?? = Meneillään oleva kiertopäivä / kierron pituus.
??v = Kuumeilijan ikä
?. lapsi = Monettako lasta yritetään
yk? = Monesko yrityskierto meneillään (Jos yritystä on ollut pitkään, voi merkitä myös vuosina = yv) Yksi kierto on kuukautisten alusta seuraavien alkuun kierron pituudesta riippumatta.
Yk?/? voidaan merkitä silloin, kun yritys jatkuu keskenmenon takia (Ensimmäinen luku on meneillään oleva yrityskierto ja jälkimmäinen yrityskiertojen kokonaismäärä. Plussakierto ja raskausaika lasketaan yhdeksi kierroksi)
km? = yrityksen aikana tapahtuneiden keskenmenojen määrä
(ku = kohdunulkoinen, tm = tuulimuna)

Piinailijoiden lista:
dpo? = Päivät ovulaation jälkeen (Days Past Ovulation). Ovista tikuttavat voivat ilmoittaa plussapäivän (ovistestiplussa = dpo -1)

Kysymysmerkit tarkoittavat numeroita.


Linkki syyskuun pinoon:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapse...akuuta-suunnittelevat/sivu6.html#post27241529



Räjähtävää plussakuukautta kaikille!!
 
Viimeksi muokattu:
Naapurin tyttö, mites sinun kävi? Toivottavasti vuoto oli jotain muuta ku täti..! :hug:

Helena: oletko jo testaillut? Entä Kukkurukuu, mikäs sun tilanne? En laittanut sua jännäilijöihin, kun en tiennyt mitä siellä tapahtuu :D

Onpas täällä hiljaista, minne kaikki on kadonneet??
 
Naapurin tyttö, mites sinun kävi? Toivottavasti vuoto oli jotain muuta ku täti..! :hug:

Helena: oletko jo testaillut? Entä Kukkurukuu, mikäs sun tilanne? En laittanut sua jännäilijöihin, kun en tiennyt mitä siellä tapahtuu :D

Onpas täällä hiljaista, minne kaikki on kadonneet??

Vuoto alkaa vissiin vihdoin loppumaan.
Keskenmenohan se.
Minut voi siis poistaa plussanneista ja siirtää takaisin listoille, tänään sunnuntaina kp 4/29 ja yv on jo 11vuotta.
KAtsotaan mitä tämä uusi yritys tuo tullessaan, toivottavasti jotain pysyvämpää :)
 
Naapurin tyttö, poistan sut huomenna plussanneista kun oon taas koneen äärellä. Siis 11 vuotta yritystä?? Ohhoh! Jaksatko kertoa tarinaasi hieman? Mulla olis kai toivo menny, olisin ehkä heittäny hanskat tiskiin. Harmi että meni kesken, noilla yritysajoilla sen nyytin olisi tosiaan toivonut!

Jännäilijät, mites te?

Täällä ovis lähenee, oletan. Ei oo tikkuja, eikä tiu tähän kiertoon. Uskon että ovis jää hyödyntämättä, mennään miehen kans liian ristiin työvuoroissa ja päivällä on esikon takia vaikea touhuilla..
 
Huomenta,

Mulle vois päivittää ma 29.10. tiedon kp 8. Menkat ohi, ei kovin runsaat eikä ollenkaan kipeät, kestokin normaali 5 päivää.

Oon aikaisemmin tainutkin mainita, että seuraan aamulämpöjä ja olen ollut vähän huolissani siitä, että yrityskierroissa 2-5 kaikissa mulla on ollut korkeita lukemia aina menkkojen loppumiseen asti, jopa pitemmälle follivaiheeseen aina kp 10 asti. Oppikirjamallin mukaan kun lämmöt pitäisi laskea ns. "coverlinen" alle mieluiten ekan/ekojen vuotopäivien aikana, muuten se tarkoittaa, että keltarauhanen ei surkastu normaalisti. Netistä yritin opiskella asiaa ja johonkin hormonihäiriöön se viittaa (mikä sen sitten aiheuttaa, en tiedä, mutta endoa ja kystia netti tarjoaa selitykseksi). Joka tapauksessa se voi häiritä munasolun kypsymistä.

Mutta nyt alkaneessa kierrossa, kp 1 heti oltiin 36.2:ssa ja nyt kp 8 alkaa valkovuotokin muuttua hedelmällisemmän olomuodon suuntaan! Olispa hienoa, jos hormonit alkaisivat tästä nyt tasoittua ja löytää paikkansa. Tän kierron jälkeen menen joka tapauksessa lääkärille juttelemaan ja sitten varmaan miehen kanssakin aletaan pohtia tarkempia tutkimuksia.

Plussatuulia marraskuulle :)
 
Hei, pikainen päivitys tähänkin pinoon. On tänne kirjoittelu jostain syystä jäänyt, pahoittelut siitä.

Minut voi kuitenkin poistaa syyskuun plussanneista ja palauttaa yrityslistalle. Raskaus päätyi valitettavasti keskenmenoon. Nyt meneillään yk3, kp19/27-30 ja dpo3-4.
 

Similar threads

Yhteistyössä