LOKAKUU 2007 HERHILÄISET VIIKKO44

Munkin täytyy lähteä jo nukkumaan... Eemeli menee heti aamupalan jälkeen mummille hoitoon ja äippä lähtee paikalliseen vanhusten palvelutalolle myymään :D
Hoitsut siellä pyysivät ja anopin kanssa ollaan vähän katseltu sinne myytävää... Tavaraa on ihan törkeästi, mutta suurin osa on henkari kamaa, joten ei sinne pöydälle paljoa tule :D Juuri sain viimeiset joulukortit ja magneetit tehtyä sitä varten... pitäisi huomenna mennä ostamaan lisää kipsiä, mutta taitaa olla aika toivotonta tältä kylältä löytää... No tarvii kattoa. Jos ei löydy, niin pitää lähteä Saloon hakemaan... No toisaalta pitäisi käydä tilaamassa nuo eemelin kuvatkin jo pikku hiljaa....
Ja samalla saisin isompia magneetteja noihin juttuihin... Vois ostaa myös uuden kipsimuotin, jonkin kivan pienen enkeli-jutun.... Ne kun näyttää nyt olevan muotia... Mulla on tuossa tehtynä jo kymmenkunta kultaista enkelimagneettia... Nettiin laitan heti, kun saan niistä tehtyä tarpeeksi siistit ja tarpeeksi isoilla magneeteilla :LOL: :LOL:
 
Huomenta.Ja anteeks kun ehtiny enää eilen ultra kuulumisia laittaa.Nyt ehdin kun meen 9 vasta kouluun :D Masusta löytyi pieni kidneypapu ;) sydän sykki myös hienosti.Kuvasivat muuten 4D:lläkin ja näytti kyllä niin erilaiselta että...!Ihanku tosiaan papu.Tässä teille ultrasta kuva

Eipä tosta vielä oikeen muuta saa selvää kuin että asukki sielä on :D Hetkittäinen helpotus tuli,vaikkakaan ei se keskenmenon pelkoa vienyt pois. La olisi 15.6.

Krisu pitää vaikka tullakin joku kerta teitäkin moikkaa.Kesällä tulee käytyä muutamaan otteeseen kun kavereita asuu myös Lohjalla ja Espoossa. Keväällä ajattelin ainakin tulla sinne päin.Voitas sillon nähdä :D

synttärisankareille onnea :hug: :flower: :heart:

Heidistä ja Annikastakin kiva kuulla.

Puhumisesta Ella tositaa koko ajan pittu pittu pittu...voitte vaan arvata miltä se välillä kuulostaa :eek: Kissan osasi sanoa hyvin 8kk mutta nyt se on kitti,äiti sanoo myös ja loput onkin omaa siansaksaa.Ella on ruvennu myös kaivaa nenää :x jos ottaa sormen nenästä pois tai kieltää...senkun innostuu vaan.
 
Onnea synttärisankareille! :flower:

Ihana ultrakuva... voi kun olis meilläkin :D Ihan olen kateellinen... :p

Minä olen juuri lähdössä pakkaamaan autoa, pitää tehdä vielä postiin pari pakettia samalla ja miljoona muuta hommaa.... Eemeli meni jo mummille äsken hoitoon. Yks jälleenmyyjä ilmoitti tulevansa illalla käymään, joten sillekin pitäisi jotain keksiä valmiiksi esille.
Huh huh.... no jospa tämä päivä helpottaisi vähän tilannetta, kun saa jotain myytyä. Tai ainakin toivon mukaan saa myytyä.... Kaipa kaikki mummot on käyneet pankissa tai käyvät tänään hakemassa mulle paljon rahaa :saint:
Toivottavasti Eemin isomummikin tulee, niin voin tarjota jotain synttärilahjan tynkää :LOL: :LOL:

Meillä eemeli otti eilen 5 askelta ihan itse! :heart: Ei ylettänyt tulla sohvalta nojatuolille tuen kanssa... Vähän hienoa! =) Joskin mun puolesta jätkä voisi vielä kontata ainakin puolisen vuotta... ei ole pakko lähteä liikkeelle... Sen jälkeen onkin vähän hankalampaa tuo koiran ja pojan vahtiminen.... no jospa tuo koira ongelma alkaisi kohtapuoliin ratkeamaan.... :/
 
voi kauhee että mua etoo!!
eilisillasta jatkunut tää inha olo :x
mikä lie pöpö tarttunut.

poika heräsi viime yönä paljon vähemmän ku muina öinä,ja eilen en antanut muuta ku nan;ia.
taikka sit hammas tuli läpi..
mutta tosiaan seuraavna annetaan sitä maitojuomaa.
kunpa se nyt passais.

vip: voi ku ihana ultra kuva =)
muistan nii selvästi ku ekaa kertaa oman pavun näki ruudulla,ja nyt se penkoo tuolla dvd hyllyllä.. :D
mua alkoi naurattaa toi Ellan pittu :LOL:

sanoja meillä tulee äittii,autoo ja auta.
joskus välillä sanoo vahingossa jotain sanoja.
ihana ku unissaan pikkasen naurahti ja sano perään Äiti!!
että se oli söpöä :heart:


heidistä
ja annikasta oli kiva kuulla =)

pakko kattoo toi meille tulee vauva :wave:
 
Päivänsankari Eemi lämpimästi onnittelee synttärityttöjä Essiä ja Meaa
:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

Ja Eemi kiittää tietysti kaikkia onnitteluista!! Ja Eemin äiti kiittää myös, olette ihania :hug:
 
Oululaiset - kävisikö miitinki vaikka loppuviikolla - tai ensi viikolla ?
Paan emailia tulemaan - kuka alkaa huushollaamaan - meillekin saa tulla , jos on puutosta tiloista.
Onko mammolla jo kaikki kuosissa - siis hekoheko ja vitsi - muutto on himpun haastavaa ja aikaa viepää ...

 
huomenia! meidän poitsu taitaa olla jo ennallaan,räkä vaan lentää! sairastaa kuin äitinsä: kuume nousee superkorkeelle ja tauti menee vuorokaudessa tai parissa ohi :D ! toivottavasti :/ .........voihan se vielä sitä lämpöä nostaakkin.........
juu ja taudin ansiosta nukuttiin eilen kaikki päikyt ekaa kertaa sisätiloissa ja ihan pinniksessä,hurraa! mutta eipä onnistunu enää tänään,tuntui vaan virkoavan kun pinnikseen laitoin :D ! siispä kohta mars vaunulenkille....... :wave: :wave: :wave:
 
Hei! Mukavaa kun muakin vàhàn huomattiin vaikka niin huono kirjoitta olenkin.. :ashamed:
Ja Vipille onnea pikkuisesta pavusta! :hug: sekà ainaskin myòs Eemelille kàvelytaidosta.. =) Ja kaikille muillekin joiden taidot nyt multa jài huomaamatta! =)

Meidàn neiti heràsi tànààn sitten 6.30 elikkàs aika varhain... Mammaa vàsyttàà mutta ei se mitààn.. Kaaokaolla jaksetaan :D:D

Askarteluista sen verran ettà oon ommellut pari elàinhahmoa tuohon meidàn kaappiin roikkumaan ( kissa ja jànis), tehnyt saviruusun, koristellut kehyksen, koristellut vaasin.. mitàs muuta.. Ai niin pòytàlamppukin on saanut uutta ilmettà... ja tekeillà olisi nyt sitten kutomalla peitto tuohon sohvan nurkkaan :D Jaa-a ja sitten unohtui melkein tuo hedelmàkulho.. :) Kuvia voisin pistàà samantien jos lòydàn vaan kameran.. Vinkkejà muuten kaipailisin taulun tekoon.. Ostin laudan pàtkàn ja maalit siihen, tarkoitus olisi tehdà siità taulu, sellainen kuluneen nàkòinen mutta mitàs siihen sitten liimata/maalata ??? :/
 
Tervehdys kaikille tasapuolisesti!

Jo se aika kuluu nopsaan... Me ollaan viipotettu paikasta toiseen, enkä siksi ole koneen äärelle ehtinyt pyllähtää... Pariin kertaa olen käynyt lukaisemassa juttuja läpi, mutta kertaakaan en ole ehtinyt kirjoitella.

Meillä kävellään jo hurjasti, mutta mitään sanoja ei oikein vielä tulle. Kovasti höpöttelee omia juttujaan ja osaa matkia koiraa, possua, apinaa ja heppaa ;). Eilen oltiin yksvuotis kuvauksessa, toivottavasti otokset onnistuvat, ainakin kuvaaja oli kiva ja kuvat, mitä hän näytti olivat ihan mun tyylisiä.

Olettekos jo miettineet, mitä annatte isille isienpäivänä? Me ei mitään isoa hommata, mutta jotain pientä olis kiva tehdä ite. Jos ei muuta ehditä/keksitä, niin ainaskin pieni kakku aamuksi!

Miten teidän taaperot nukkuvat päiväunia? Meillä vedellään vaihtelevasti yhet tai kahet unet ja vielä ollaan ulkosalla nukuttu. Pariin kertaan ollaan sisällä unia kokeiltu, mutta se on ollut yhtä hyörimistä ja pyörimistä...

Nyt ruokkimaan itseä ja ipanaa...
 
Voi vip! Siellä se pikku papu köllii ja kasvaa :heart: Onnea hyvistä uutisista :hug:

Eemelille onnea ensi askelista :flower:

Heidillä oli ihania askarteluja! Onko tuo hedelmä kulho tehty servettilakalla vai kuinka? Ja tuo lelulaatikko oli tosi ihana!

Päiväunet yksillä mennään pääpiirteittäin ja sisällä sängyssään nukkuu
 
Neuvolassa käyty.
Pitutta typykällä 73,5cm (70cm) ja painoa 9250g (8690g) :D
Hemppari oli 131 (normaali 105-135) ja äipällä 109...
Unikouluunhan tuo käski, hehheh
Reseptit pyysin ja sain koko perheen flunssapiikeille ja eskarilaisen vesirokkorokotteeseen. Eri asia onkii sitten saada koko poppoo samaan aikaan piikille. Terkkari saa varmaan jännetupentulehduksen, kun joutuu kerralla iskemään 9 piikkiä... :D
 

Yhteistyössä