LOKAKUU 2007 HERHILÄISET VIIKKO44

Rontti: Kiitos kysymästä :hug: Lääkäri oli sillä mielin että Eemi on toipunut hienosti. Samaa mieltä myös Eemin äiti:) Tänään on syönyt kuin hevonen, ja jaksaa riehua ja kiukutakin jo :LOL:
Koska jo 2 päivää ollut kuumeeton, ja ruoka ja juoma menee alas, saa Eemi mennä jo huomenna hoitoon, ja minä töihin. Ihottuma kuulemma saattaa viipyä iholla pitkäänkin, eli sen häviämistä turha odotella.
Ihanaa kun tuo on oma nauravainen ja ihanainen itsensä taas!!
Toivon että ei ikinä enää noin kipeäksi tule ja äitiään säikytä, mokoma..

Tasan vuosi sitten tähän aikaan olin juuri mennyt sairaalaan..Miten tämä aika menee näin äkkiä!! Ihan käsittämätöntä! Vielä reilut 5 h ja Eemi on 1v!!
Eikö mulla sitten ole enää vauvaa vaan taapero???..kääks!!
 
Dirlittanille ja eritoten Eemille jo synttärionnea!!!
Ja ihanaa kun pikkumies on jo kunnossa paremmassa ...

Taaperoita ne on nämä meidän pikkuriikkiset - oikeesti ... ei sinne babybioon kehtaa enää montaa kertaa mennä, tosi on , ehkä vielä joulukuussa ????
 
Piti maar vielä ennen kun koneen suljen toivottaa saiastelijoille paranemista!!! :hug: :heart:
Kyllä tää pönttö on niin sekasin kun ei lukeminenkaan päässä pysy, että paree mennä maate tosissaan!
Dirlittanilla siellä ihanat haikeet muistelot parhaimmillaan :heart: Niin ne lapset kasvaa ja aika kuluu...ihan liiiiiian nopeeta!!!
Ja hienoo että eemi jo parantunut!
 
Iltaa kaikille tààltà etelàstàkin pàin! :)

En olekaan pitkàààààn aikaan kirjoitellut / lukenut joten olen ihan pihalla teidàn jutuistanne.. En oikein tiedà mità edes kirjoitellakaan, elàmà menee omia raiteitaan, pàivàt kuluu neidin kanssa ja illat askartelu/maalaushommia tehdessà ;) Olen teidàn lokamammojen innoittamana aloitellut vàhàn noita askarteluhommiakin kun niin monien teidàn kotia tuollaiset ihanat itse tehdyt koristeet koristavat :) Tietokoneelle ei ole ollut asiaa eikà halujakaan tulla istuskelemaan :) Ainan silloin tàllòin on tosin tehnyt mieli tulla kurkkaamaan tànne mutta vàsy iskee... :ashamed: ja sohva tuntuu paljon houkuttelevammalta..

No joo, asiaan siis annikaan.. Neiti oppi kàvelemààn viime viikon sunnuntaina ja làhtikin heti sitten tosi hyvin menemààn, pelataan jo kovasti jalkapalloa :D Ihanan sòpò taapertaja :heart: Sanoja osataan sen verran ettà kun haluaa jotakin niin toistelee sanaa "tàtà" ja osoittaa sormella.. Esim. eilen haki tyynyn ja pistin sen makuuhuoneen oven eteen, pisti siihen maaten ja sanoi "tàtà tàtà" ja osoitti sitten sormella mua ja makuuhuonetta.. Neiti siis halusi nukkumaan.. =) Muita sanoja sitten on mamma,papa,nonna ( mummo), che ( mità ), àiti, ei, maitokin on tullut muutaman kerran, ja ja ja.... mitàhàn kaikkea muuta.. ?!?!? :D Kupista juodaan jo ihan niin kuin isot paitsi ettà lusikalla ei kyllà osata syòdà... Kyllàhàn tuo neiti osaa jo pahojakin tapoja esim. laittaa sormen nenàànsà :x

Ettà tàllaista tààllà.. kuviakin voisi joskus pistàà.. Kunhan viittii... :)

Syysterveiset Heidiltà ja Annikalta :hug:
 
Rontti - senkin rontti - saitkos sinä nuo kuvat sähköisessä muodossa teidän kuvaamosta ? Me ei saada .. toktoki skannerit yms on keksitty - vaan jos siitä joutuu linnaan :)
Ja siis kuvathan oli vallan hienoja ja neito komiana - meän Viu on vaan ihan eri tyylillä - irokeesitöyhtö ja williä menoa ;)
Liekö tytön vaiko äidin luonnot näkyvissä noissa kuvissa ????
 
Ihana tuo ensimmäinen kuva Iidasta :heart: Ei muutkaan huonoja oe mut tuohon ihastuin. MIkäs tuon helminauhan tarkoitus tuola jalan alla on?


Kirjotin muutes tän viestin jokunen aina takaperin mutta akku loppui ja piti tuoda lataukseen ja palata pimun sängyn vieree..
 
Rontti Babybio tarkotettu alle 2-vuotiaille ja sit siel sai olla kyl vanhempiakin lapsia,jos elokuvana kaikille soveltuva(eli s merkitty) ja sitten ne yli 2v lapset joutuu maksaa siitä leffasta sen täyden hinnan,kun alle 2v ei siis maksa mitään. Tuliko tarpeeks epäselvästi selitettyy :LOL:
Ihania kuviakin iidasta :heart:
 
Kiitos kuvakehuista :) . Ja Krisulle Babybio tietoiskusta :D . Heh, olis sekin, maksaa noista mukeloista lipun hinta..

YOdottaja... mua taitaa odottaa linnareissu :LOL: , eli skanneri ollut käytössä :whistle: :ashamed: . Me otetaan lisäkuviakin niin, että skannataan kuvat ja laitetaan levylle ja viedään valokuvaliikkeeseen ja teetetään kuvat niin kuin olisivat mitä tahansa kuvia. Ja liikkeessä tiesivät, että meillä on kuvaamon kuvia ja totesivat vain, että ei kuulu heille :saint: . Enkä mä ainakan ole mitään tuolle kuvaamolle luvannut, etten esim omia kuvia esittele netissä :whistle: Vai pitäskö mun poistaa noi kuvat :eek: . :LOL: Alan tääl jo pelkään sitä vankila keikkaa... Olis kyllä niin kiva nähdä Viun kuvat! Meillä ainakin tuo neiti taitaa olla enemmän äitin tyyliin puettu kuin ittensä? Tosin, enpä nyt tiedä, mitä tuon luonteelle oikeesti sitten sopis, oon tottunut näkeen rinsessani mun makuisissa vaatteissa, kjäh...

Pitääkö huolestua, toivottavasti ei, missäs Vip on?

Olipa kiva kuulla Heidistäkin! Nyt vaan taas ahkerammin kirjoittamaan, moni on teitä kaivannut! Ja mä haluun tänne kuvaa joka ikisestä askartelusta :attn: :attn: Teille tulee hienosti kaks kielinen pimatsu.

Niin ja Tuuti, yks huono puoli noissa kuvissa oli, useammissakin. Just toi helminauha huonosti jätetty joka paikkaan ja sit oli sellsia kukan terälehtiä, mitkä ei ollut mun makuuni ollenkaan ja niitä näkyi aina jossain kuvissa...
 
Heissulis täältäkin :wave:

Kiitosta täti onnitteluista :hug: vähän oli meillä eilen huoli siskosta, mutta onneks kaikki on nyt kunnossa! :heart:

Juho oli tänään huvittava, koko ajan sano mulle isoon ääneen mitä, kun mä sille jotain puhuin, jos sanoin vaikka, että mennään vaihtamaan vaippa, juho siihen: mitä.. minä taas, mennään vaihtamaan vaippa.. juho taas totes mitä.. :LOL: ja minä pöllö moneen kertaan toistin samat, on tuo jo jonkin aikaa osannu sanoo mitä, mutta nyt oli huvittavaa jotenkin, kun toisteli sitä kaiken aikaa. Kaikenkaikkiaan tuo osaa varmaan semmosen kymmenen sanaa.

Mutta riemu voitto, nyt tuo pikku ukko osaa syödä ihan itte, enään ei tartte olla lusikoimassa, mutta lautasesta tarvii pitää kiinni. Aika sottusta puuhaa, mutta suurin osa menee onneks suuhun :D

Iidasta oli ihania kuvia =)
me mennään huomenna kattomaan koevedoksia ja otetaan lisää kuvia jos ei oo onnistuneita tarpeeks. mua ärsytti monella tapaa se kuvaaja ja yks ärsyttävä puoli oli just se, että se ei suostunu ottaan kuvaa jos Juho ei kattonu kameraan, alkuun vaati hymyäkin siihen päälle, mutta toinen ei hymyilly semmoselle haaska kuvaajalle just sillon kun se kuvaaja olis tahtonu.

Kiva kuulla oliiviasta ja heidistäkin välillä :wave:

Henkankin pojasta kiva kuva!

Kummien joululahjoista, tulevat saamaan meiltä lahjan, ovat saaneet jo ennen kummiuttaankin. Ovat meille muutenkin läheisiä ihmisiä.
Muutenkin tulee aika paljon noita lahjoja osteltua, vaikka ei aina olis ehkä niin varaakaan, mutta mä rrrrrrrrrrrakastan antaa lahjoja. Jos mä olisin rikas, niin mielelläni antasin enemmänkin ja ennenkaikkea tarvitseville, lastenkoteihin,sairaaloihin jne... mutta tällä varannolla siihen ei oo varaa.

äh, en minä tiiä, meen nukkumaan
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Rontti:
Ai niin ja siis todellakin pitää mennä Lilliksen sivuille, kun siellä on kohta Tuutin pyyhkeetkin esillä :D :D :D
Älähän nyt innostu siellä :LOL:
Eipäs nyt mennä asioiden edelle :D :LOL: :LOL: ;)

Mutta siis Rontille se osoite oli www.vekkuli.org
Hus siitä ostoksille :LOL: :LOL: Vielä on pari päivää aikaa osallistua kilpailuun!!!
 

Yhteistyössä