Heih...hurjasti täällä taas uutta juttua =) , koetan nyt kommentoida edes jotakin niistä
!
Vaatteiden pesusta: meillä miniriskiä pesuaineena (ollaan sillä pesty myös omat vaatteemme aina koska itse olen niin herkkä hipiäinen...) ja huuhteluaineena oli ensin minirisk, mutta nyt ostin tuollaista sensitiveä missä on ihan mieto tuoksu...on jotenkin kiva, että pyykki tuoksee edes joltakin =)
Marsupilami- Onnea pojasta :flower: ! Melkoisia uutisia kuitenkin. Meille pääasia toki terveys ja poikakin otettaisiin tietysti avosylin vastaan,
mutta mutta: olen "hiukan" seonnut noiden vaatehankintojen kanssa :ashamed: ja meillä on kyllä tytölle nyt isot- suorastaan jättimäiset vaatevarastot...eli olisihan se pienoinen yllätys jos olisikin tyttölupaus mennyt mönkään...meillä r-ultrassa kätilö veikkasi tyttöä, 4D varmisti asian (lääkäri myös sanoi, ettei voi olla poika) ja vielä yksi lääkäri äippäpolilla katsoi tytöksi...hitto onko tässä siis kuitenkin edelleen erehtymisen vaara...vähän alkoi jänskättämään
!?!
Hammaslääkäristä: mulla oikomishoito meneillään eli käyn siellä eniveis ihan jatkuvasti: hampit siis kunnossa
Oma napa: täällä selkeää hyytymistä ilmoilla...kovasti alan puuhaamaan, mutta väsähdän heti :ashamed: . Rautaa jo syön n. joka toinen päivä ja tuskin siis sen puutteesta kysymys. Viime yön mua
oksetti koko ajan, mutten oksentanut ja joko näin tosiaankin unta tai sitten mua myös supisteli koko yön: en kuitenkaan varsinaisesti siihen herännyt...outoa kyllä. Ja harmittaa kun en nyt tiedä supisteliko vaiko ei...unen lomassa muistan kipuilleeni, mutta en tosiaan tiedä oliko unta vai ei...huih
! Ja tuo oksetus juttukin oli ihan outo...ei mua yleensä koskaan tuollai vello...
Vakuutuksesta: haussa on, muttei ole paperit vielä tulleet postissa- halusivat tehdä jotain lisäselvityksiä...saa siis nähdä saadaanko koko vakuutusta :ashamed:
Hanikka Mulle on tullut jo 10kg (ainakin- enempikin varmaan!). Ja täällä myös yks tavan muljahtelija tuolla masussa
Turvotuksesta joku kyseli...mulla ei ole vielä ollut- mitä nyt sormissa joskus pientä pullahtamista havaittavissa =)
Milla: tervetuloa :flower: =) :heart:
Vaatteiden ostelu on mennyt täällä ihan överiksi- ei pikkuinen varmaan edes ehdi käyttää noita kaikkia ellei ole mestari pulauttelija...
Myös harsoja olen ostanut kuviollisia ja muutaman kuvioflanellin (ajattelin, että flanelli olisi mukavan pehmoinen esim. sitterissä pään alla...). Mutta siis tosiaan jos 3 ultraa on erehtynyt ja meille tuleekin poika, niin kovin on hempeissä hepenissä tämä herra sitten...
. On meillä kyllä paljon neutraaliakin ja esim vauvan sängyn pehmusteet beige/valkoista eli menee kummalle vaan. Samoin vaunut unisex. Vaatteiden koosta sen verran, että löytyy vain kaksi 50cm vaatetta jotka saatiin käytettyinä...56 kokoa on melkoiset kasat, samoin 62, 68 ja anoppi osti jo ensi kesällekkin vaatetta koossa 74-80... ja muutamia ostin itsekin alemyynneistä tulavaisuutta silmällä pitäen
. Olen oikea shoppailuholisti muutenkin kuin vauvan vermeissä ja en taatusti ainakaan ruoki lamaa
...
MB - Mahtava massu sulla on ollut
vauvan peitosta: Tarviiko olla silloin kun vauva on kapalossa? Ä-pakkauksen peittoa en ole edes "sillä silmällä" katsonut eli sen koosta ei mitään kommenttia täältä...
Kuluisi nyt nämä viikot ja sais nyytin syliin...synnytyskään ei enää yhtään jännitä, en jotenkin enää malta jännittää sitä: haluan vaan vauvan turvallisesti syliin ja hellittäväksi :heart:
Talvicci: hieno homma kun sait jo aloittaa lomailun kokonaan
. Mulla vielä 2pv töitä ja sitten piiiiitkä LOMA
Nyt tää mamma painuu unille...jos sais vaikka nukuttua- huomena kiire päivä tiedossa, joten lepoa tosiaan tarvitsen...
Hugis ja Papu 30+6
Huomena poksuu taas :heart: