Jos tulis pikaisesti ilmoittautumaan. Äippäpolilla eilen taas käyty, neidille saatu painoarvioksi 33+2 2300g, esikko oli 32+5 2250g, eli liekö niistä sitten kuiteskin melko samankokoiset tulossa. Ei tässä siihen 38+0 tilanteeseen enää montaa viikkoa ole, eli saas nähdä miten neito kasvaa ja käynnistelläänkö jo sit 38 vai ootellaanko la:han asti, kun kuitenkin vielä oli nätisti käyrällä. Muuten masuvaltakunnassa kaikki hyvin, ei supistele tai muutakaan kun se jatkuva hikoilu vaan
Mulla on vähän vähäiseksi jäänyt tää täällä vierailu sen mun papan tilanteen takia, viime viikolla + viikonloppuna ollut tehollakin hengityskoneessa, nyt valvontaosastolle sentään päässyt "viiksien" kanssa ja kuume laskenut niin että himpan alle 38 astetta. Josko se tästä lähtis paranemaan, toivotaan!
Sukulaisista ollut puhetta, mua kyllä esikon aikaan neuvottiin sieltä sun täältä. Nyt osaa aikalailla laskea jutut toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Ja yllättäen anopintekele ei ollenkaan ihmetellyt mun ajatusta että kaikki nukuttas samassa huoneessa jos esikko ei omaansa suosiolla suostu.
Opiskelijoiden olen antanut tuolla äitipolin käynneillä ainakin olla mukana. Vielä eivät ole itse tutkineet mitään, mut jos ei olo kipeeksi tuu niin saavat kyllä tutkiakkin. Synnytyksestä on ristiriitaiset tunteet. Ainakaan en halua opiskelijan tekevän ulosauttoa (varsinkin jos iso vauva), enkä tikkauksia. Kun pelkään että saa sitten pysyvää damagea aikaan, jos ei tue välilihaa kunnolla tai tikkaa väärin. Esikosta kätilö oli niin mainio, että en mitenkään pahasti revennyt, vaikka oli iso 4300g vauva ja tikkauksetkaan ei olleet kipeitä. Mukana ehkä saa olla, kokeilla kohdunsuuta jne. Vaikka toisaalta, kuinka siinä osais ukon kanssa luontevasti jutella, jos ihan ulkopuolinen kokoajan vieressä kuuntelee? Kun ainakin viime synnytyksessä mä kyllä ihan hyvin pystyin juttelemaan jne, kun en niin mahdottoman kipee ollut. Saa nähdä sitten syys-lokakuun vaihteessa miten käy.
Brion double wavetkin miehen sisko sai tuotua meille, sillä oli melkonen urakka ollut niiden kokoontaittelussa kun olivat niin jäykät, vaikka käytetyt ovatkin. Mukaville vaikuttavat, esikon kanssa on testailtu ja neiteekin tykkää!
Onko täällä ketään eläinperheellistä, jolla ois jo lapsia ennestään? Mä sain tänään totaaliset kilarit likalle, nimittäin se päätti potkaista kissaa
Vaikka koko elämänsä ajan on saanut kuulla kuinka kissoja pitää käsitellä nätisti. Huono äiti-fiilis iski, mitä oon tehnyt väärin kun tommosta tekee ja sitten siitä kilarista, sen mun huudon nimittäin varmaan kuuli koko kortteli. Ja sitten tyttö vielä säikähti kun itse paruin kanssa kun aloin miettimään miten pahasti siinä olisi voinut käydä, vaikka kissa ei edes parahtanut, vaan luikki pois jaloista ja oli pian katsomassa sitä mun likalle antamaa kurinpalautusta :ashamed: :'(
Onnittelut nöpöttimelle poikavauvasta, en muista oonko jo onnitellut :heart: