Mä niin samaistun. Oon kanssa ihan hysteerisesti välillä kytännyt oireita. Jos jonain päivänä on vähemmän paha olo, niin heti pelkään että jotain on pielessä.Mulle perusteltiin sitä sillä, että rv11 ei vielä saisi muka varmaa niskaturvotus tulosta luulisi jos näin on nii miksi se suositus edes on just rv11-13..
Musta tuntuu et mulla on raskausoireet reilusti hiipunut?? Toki etova olo on ollut tänäänkin kuten eilen mut ei kovinkaan pahasti. Eilen vielä panikoin siitäkin kun ilman päikkäreitä jaksoin valvoa 9 asti en tiiä alanko olemaan jo säälittävä. Mitään vatsa kipuja ei ole mitkä olisi "huolestuttavia" tai vuotoa.
Keskustelupalstoja selaan iha hullun lailla jotka antaa joko toivoa tai sit lisää pelkoa. Hitsi ku vaan tietäisi et on kaikki kunnossa.
Oon myös ihan överi ahdistunut siitä np- ultrasta ja että ”narahdan” siinä, kun ikää jo 37. Toki tiedän että nelikymppisetkin saa useimmiten terveitä vauvoja, mut nää on näitä pelkoja. Aika raskastahan tää on ja mä koitan nyt välttää kaikkea googlettamista.