Täällä taas keskeytynyt keskenmeno. Laittakaa kutsupyynnöt fb-ryhmään Ananas90:lle. Parempaa odotusta teille.
Eipä itselläkään mitään väsymystä kummempaa, rinnat myös arat ja turpeat. Eilen hieman huonoa oloa mut eipä oikeastaan muuta, tänään 6+0.Hei kaikille! Liitytäänpä tännekin vertaistuen toivossa. Esikoista tässä odotellaan ja tänään on 5+0 ajankohtana. Kaikki uusi jännittää ja pelottaa!
Olen lukenut erilaisia keskustelupalstoja ja aika monilla tuntuu tässä raskauden vaiheessa olevan jo paljon raskausoireita. Itselläni ei ole väsymystä, eikä pahoinvointia. Vatsaa nipistelee silloin tällöin ja rinnat ovat turpeat, mutta eivät erityisen arat. On suhteellisen normaali olo, joten on jopa alkanut vähän hirvittää, että onko kaikki hyvin, kun olo on kuin ei olisi raskaana ollenkaan. Raskaustestejä tehty yhteensä 6 ja kaikki ne näyttävät positiivista, mutta kummalliselle tämä silti tuntuu. Kohtalontovereita oireettomuuden / vähäoireisuuden kanssa?
Entä, ymmärsinkö oikein että on olemassa joku FB-ryhmä mihin mahdollisesti pääsisi liittymään? Onko se sillä tavalla suljettu, että muut eivät näe että kuulut sinne? Lähinnä, kun en halua fb-kavereilleni vielä julkaista tilannettani näin varhaisessa vaiheessa...
Joo! On salainen ryhmä, ei löydy haulla, eikä näy kenellekään.Hei kaikille! Liitytäänpä tännekin vertaistuen toivossa. Esikoista tässä odotellaan ja tänään on 5+0 ajankohtana. Kaikki uusi jännittää ja pelottaa!
Olen lukenut erilaisia keskustelupalstoja ja aika monilla tuntuu tässä raskauden vaiheessa olevan jo paljon raskausoireita. Itselläni ei ole väsymystä, eikä pahoinvointia. Vatsaa nipistelee silloin tällöin ja rinnat ovat turpeat, mutta eivät erityisen arat. On suhteellisen normaali olo, joten on jopa alkanut vähän hirvittää, että onko kaikki hyvin, kun olo on kuin ei olisi raskaana ollenkaan. Raskaustestejä tehty yhteensä 6 ja kaikki ne näyttävät positiivista, mutta kummalliselle tämä silti tuntuu. Kohtalontovereita oireettomuuden / vähäoireisuuden kanssa?
Entä, ymmärsinkö oikein että on olemassa joku FB-ryhmä mihin mahdollisesti pääsisi liittymään? Onko se sillä tavalla suljettu, että muut eivät näe että kuulut sinne? Lähinnä, kun en halua fb-kavereilleni vielä julkaista tilannettani näin varhaisessa vaiheessa...
Parhaalle ystävälle kerroin heti testin tehtyäni, ja toisellekin lapselliselle ystövälle hyvin pian, hän toimii vapaahtoisena doulana noin niinkuin muutenkin ja osaa rauhoitella minua kun panikoin äidille kerroin viime maanantaina kun tuputti kiinalaisessa sushia pomolle oli pakko kertoa kun suunnitteli listoja jo huhtikuun puoliväliin ja haluan jättää yöt pois.Milloin olette meinanneet kertoa läheisille/ystäville raskaudesta? Tai jos olette kertoneet jo, niin millä viikoilla kerroitte? itse kovasti haluaisin jo kertoa, mutta tuntuu että haluan odottaa ainakin varhaisultraan ellen jopa ekaan yleiseen ultraan saakka
Plussauksen jälkeen mä olin kuumeisen oloinen melkei pari viikkoa, mut ei onneks flunssaa iskenyt. Migreeni iski sit rv 6 paikkeilla, ja sit otin panadolia. Toivottavasti sulla flunssa helpottaa.Täällä rv 5+5 suunnilleen ja toinen lapsi tulossa.
Nukun juuri kotona. Sain flunssan (yskää ja nuhaa) ja pientä lämpöä. Mittailen, ettei nouse lähemmäksi 38, otan sitten panadolia. Nyt pysynyt 37,4 koko päivän.
Huono olo. Jos ei olisi raskautta, ottaisin lääkettä ja menisin töihin, mutta nyt en uskalla. En ole myöskään kertonut raskaudesta vielä töissä, koetan pitää asian omanani raskausviikoille 13. Pyysin päivän sairauslomaa flunssan vuoksi.
Oletteko muut olleet terveitä? Onko joku muu joutunut jäämään kotiin flunssan tai pahoinvoinnin vuoksi?
eli 31 lokakuuta, Julia, 1.lapsiMoikka!
Täältäkin liittyisi yksi plussannut vielä viime hetkillä lokakuisiin mukaan eli la 31.10 Testi tehty tänään tosi kovien vatsakramppien ja selkäkivun vuoksi. Ja onnea myös kaikille muille plussanneille ja pahoittelut kesken menneille. Itselläkin yksi km viime kesänä takana ja nyt varovaisen toiveikas, jos nyt kyytiläinen pysyisi mukana
Me ei olla vielä kerrottu kenellekään. Menossa toki vasta 5+6 ja ollaan tiedetty nyt melkein kaksi viikkoa.Milloin olette meinanneet kertoa läheisille/ystäville raskaudesta? Tai jos olette kertoneet jo, niin millä viikoilla kerroitte? itse kovasti haluaisin jo kertoa, mutta tuntuu että haluan odottaa ainakin varhaisultraan ellen jopa ekaan yleiseen ultraan saakka
Muutamalle ystävälle oon nyt kertonut mutta he tiesivät kyllä yrittämisestäkin. Muutoin sit vasta nt-ultran jälkeen, ainakin näin ois tarkoitus.Milloin olette meinanneet kertoa läheisille/ystäville raskaudesta? Tai jos olette kertoneet jo, niin millä viikoilla kerroitte? itse kovasti haluaisin jo kertoa, mutta tuntuu että haluan odottaa ainakin varhaisultraan ellen jopa ekaan yleiseen ultraan saakka