Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

Huomenta, puntio ohi ja saatiin 28, joista 19 käyttökelpoista. Tosin määrähän karsiutuu huimasti ja toivonkin että saataisiin muutama kromosomeiltaan normaali pakkaseenkin..Väkisin juon vettä ja tiristelen wc:ssä. Hyperiä pelkään..lepoasennossa paras olla ja välillä jaloitela vessaan..siirto la tai su, mikäli siirrettävää.Pitäkää peukkuja!
Kaikille piinailijoille peukkuja! Kovasti toivon plussaa Teille :heart: Muille myös hoitoihin tsemppiä ja plussatuulia kun piinikset alkavat!
 
RouvaP: tein uusintatestin ja tiesin jo vastauksenkin eli negaa näytti. Tällä kertaa tiesin lääkäriä paremmin mutta tein testin lääkärin mieliksi että tutkivat nyt kunnolla mun mahan että pääsen sitten seuraavaan siirtoon. Turhaan nuo lääkärit kiusaavat meikäläistä...ottaa pattiin ku eivät uskoneet että alkio on tullut ulos menkkavuodon yhteydessä...aargh.
 
Huomenta,
Tosi ikävä nasu29,, toi nega. Mutta onneksi olit jo itse varautunut ja asennoitunut siihen. Helpompi ehkä niin. Mutta teillä on pakkasessa alkioita seuraavaan siirtoon? Koska sulla on suunniteltu siirtoa?
kk74, tutun kuuloista toi sun olotila. Mulla tehtiin siirto maanantaina ja nyt alkaa hiukan helpottua olotila. Olen ollut ihan kotosalla nämä päivät, jos sillä olisi jotain apua kiinnittymiseen, ettei rehki ja puhku töissä. Olo hiukan oikeestaan paheni siirron jälkeen, nyt alkaa jo tasottua. Liikkuminenkin on jo helpompaa, istuminen ja nouseminen..
Mulla oli aikalailla sama määrä punktiosta. 28 rakkulaa, joista 18 munasolua, mutta loppujen lopuksi niistä hedelmöittyi vain 8. Kaksi siirrettiin ja kuusi meni pakkaseen.
Tsemppiä sulle siirtoon! Toivottavasti saatte pakkaseenkin hyvän saaliin
;)
 
hei vaan pitkästä aikaa!
eilen oli siis punktio, ja teki tosi kipeetä! saldo aika surkea,
vain 9 munasolua, kuten keväälläkin. munarakkuloita kuitenkin
oli reilu 20. Muutama rakkula oli kerennyt puhjeta jo su-iltana,
josta sitten vuotanut verta vatsaonteloon (?).
iltapäivällä sitten paljastuu todellinen saldo. uskoisin että pakkaseen
ei jää taaskaan mitään. :(
 
Nasu29: Ajattelin vastata pari päivää sitten esittämääsi kysymykseen. Meillähän oli punktio ja siirto samoihin aikoihin syyskuussa. Minulla on ollut menkkamaisia kipuja siirrosta lähtien ja menin viime viikolla lääkäriin niiden takia. Lääkäri totesi hyperstimulaation ja laittoi osaston kautta vuodelepoon viikoksi. Olin siis yhden yön sairaalassa. Aika herkästi reagoivat ja laittoivat tarkkailuun vuorokaudeksi. Nyt oon sitten käynyt seurantaultrissa ja siellä alkaa pikkuhiljaa neste vähentymään, mut kipuja on edelleen.
 
Kris: Yksi alkio jäi vain pakkaseen eli ekasta IVF/ICSI-hoidosta tuloksena vain 2 alkiota ja muistaakseni saatiin 13 munasolua eli todella surkea saldo. Nyt vain pelkään etukäteen ettei se 1 alkio selviä yksinään sulatuksesta. Joudun odottamaan vielä yhdet menkat jotka pitäisi alkaa 23.10. joita odotan kuin kuuta nousevaa ja sitten päästäisiin siirtoon. Sullahan on ollut tosi hyvä saldo =) Muista juoda paljon vettä niin olo helpottuu :)

 
Kiva että täällä on muutkin päässy jo siirtovaiheeseen!

Ja mitäs tänne. No kotosalla makoilua ja nesteen nauttimista. Hyperi ei ole tullut, onneksi. Toisaalta nyt oon sitten miettiny että kun sitä ei oo tullu ni tuntuu etten oo raskaanakaan. Lääkäri kun piti sitä varmana että jos raskaus alkaa ni sitten hyperi tulee. En tiiä. Kai se ois jo kiinnittynyt? Maanantai iltana oli kipua kohdun kohdalla ja nyt on sitten siitä lähtien ollu menkkakipuja. Tuntuu että menkat vois alkaa millä hetkellä hyvänsä. Maha vielä turvoksissa munasarjojen vuoksi (jotka sillon siirtopäivänä oli kummatki yli 10cm kokoiset). Muutamana päivänä oon jo voinu olla liikenteessä ilman kipua munasarjoissa. Eli hyvään suuntaan menossa. Piinailua on vaan ihan hirveesti. Joka toinen sekuntti tuntuu että voisin olla raskaana ja joka toinen sekuntti valtaa pettymys mielen. :headwall:
 
Oon viime päivät lähinnä vaan lueskellu teidän juttuja. Mukavaa, että siirtoja ja punktioita on jo tapahtunut! Voimia kaikille piinailuun ja kipujen kanssa tuskailuun!

Syökä kukaan muu glucophagea? Mä syön 2x500mg/pv. Pitäis syödä 3x, mutta tääkin tuntuu aivan riittävältä. Ihmettelen sitä, että edellisen kierron aikana jo "totuin" tohon lääkkeeseen eikä olokaan enää ollut niin kurja, mutta nyt paha olo on tullut takaisin. Ihmetyttää sen vuoksi, etten missään vaiheessa lopettanut glucophagea vaan oon jatkanu koko ajan samalla annoksella. Viime yönä heräsin kurjaan oloon ja mielessäni jo päätin heti aamulla soittaa klinikalle ja sanoa, että lopetetaan kaikki, en enää jaksa... Mutta en sit soittanutkaan. Puoliltapäivin ajattelin taas soittaa ja kysyä, voiko tää olo johtua glucophageista, mutten tehny sitäkään. Mitä ne olis muka siihen vastannu?

Huomaan siis olevani samassa jamassa ku viime kierrossakin. En millään enää jaksais tätä. Tällä kertaa en edes huomannut, et alkio olis tullu ulos (kuten keväisessä PASissa) ja siks mietinkin, et kohdussa täytyy olla vielä jotain ylimääräistä. Pitäis jaksaa pe ultraan asti odottaa... Nyt vaan on sellanen olo, että pää hajoaa just! Sori valitus :ashamed:
 
[/url][color=Green3]

Mukana menossa keskiviikkona 8.10.2008:[/color]


Aliisa08: 2.PAS siirto 30.9 pp8

Anksu2008: 1.IVF, punktio 1.10, siirto 3.10 pp5

Alexandria: 3.IVF, 1.PAS siirto 3.10 pp5

Kris: 3.IVF, punktio 3.10, siirto 6.10 pp2

kk76: 3.ICSI, punktio, siirto 11 tai 12.10 pp--

Bella77: 1.IVF, punktio 7.10, siirto 12.10 pp--

Martta75: 2.ICSI, punktio 7.10, siirto? pp--

Tuomenmarja: 1.IVF, 3.PAS siirto vko 42-43 pp--

Miimi78: 2.IVF/ICSI, punktio vko 42-43, siirto? pp--

Aitiliini83: 1.ICSI, 2.PAS siirto vko 43 pp--

Sitronella: 2.IVF, punktio vko 43, siirto? pp--

lotta08: 1.IVF, 1.PAS siirto vko 43-44 pp--

Tiger: 4.IVF/ICSI, punktio vko 44, siirto? pp--

Poloinen: 1.IVF, punktio ja siirto vko 44 pp--

Janniina: 2.IVF/ICSI, punktio vko 45, siirto? pp--

RouvaP: 1.IVF, 1.PAS, siirto vko 46 pp--

Janski71: 2.IVF, punktio vko 46, siirto? pp--

retuli82: 2.IVF, punktio vko 47, siirto? pp--

Tao74: 2.IVF, punktio vko 47, siirto? pp--

tOivO: 1.IVF, punktio vko 47, siirto? pp--

Kisuli32: 1.IVF, 1.PAS, siirto marraskuussa pp--

soja: 2.IVF loka- marraskuussa pp--

nasu29: 1.IVF, 1.PAS, siirto? pp--

riepuriia: PAS lokakuussa pp--

millis1981: 1.IVF/ICSI, puntio ja siirto marraskuu pp--

ciana: 3.ICSI, puntio ja siirto marraskuussa pp--


[color=Green3]Kummitelleet:[/color] :eek:

[color=Green3]Plussanneet:[/color]


[color=Green3]Myöhemmin onnistuvat:[/color]
 
Nasu29 Minä jo ajattelinkin, että sehän olisi uskomaton yllätys. Harmi, kun se lääkäri kiusasi sua turhasta :hug:

Tuomenmarja Millainen se alkio sitten on? Mistä sen tietää? Onko muilla kokemuksia, että olisitte huomanneet alkion tulleen ulos kohdusta?

 
hei!!

mahtuiskos tänne yks uus palstailija mukaan? oon pyöriny eräällä toisella keskustelupalstalla, mut tääl oon käyny lueskelemassa ja tääl on kivempi kun on täsmällisemmin ketjut esim. just tää Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS eikä pelkkä yli 1v. kestänyt lapsettomuus, jossa on monia eri tilanteessa olevia..

meidän historia on tällanen:

8/05 yritys alkoi
6-12/06 clomit
01/07 lähete lapsettomuustutkimuksiin --> vikaa molemmissa
05/07 - 01/08 OI+IUI x3 (sekä yksi keskeytetty hoito)
04/08 1. IVF/ICSI (2 siirrettiin, alkioita ei jäänyt pakastettavaksi)
ja nyt sitten tulossa 2. IVF/ICSI, punktio ja alkionsiirto viikolla 45
 
Tervetuloa Janniina!

Rouva P Muistaakseni joku toinenkin (oliko Nasu?) kertoi, että tiesi alkion tulleen ulos, koska oli nähnyt sen. Mitenkähän mä sitä nyt kuvailisin? Se oli sellainen isompi möltti. Sellaista ei tuu normaalissa kuukautisvuodossa. En osaa paremmin kuvata. Oon kokenu myös neljä km:a, mut tää oli erilainen, koska ei ollut lähtenyt kehittymään niin pitkälle. Parempaa vastausta en osaa antaa. :ashamed:
 
Meilla ollaan menty lujaan alaspain... Oltiin niin intoa taynna puntiopaivana ja kaikki oli taydellista kunnes sitten meidan maailma romahti eilen aamulla. Kaikki mun munasolut olivat raakoja, aivan kaikki. Olen kuulemma todella harvinainen, miten tonkin nyt ottais. Nyt kun tan IVFn kanssa paasi yhteisymmarrykseen niin sitten paalle heitetaan etta olette harvinaisuus kun ei Ovudrel toiminut. Jotain se oli saanut aikaiseksi, taydellisia oli munasolut, koko ja kaikki paitsi etta sisuus oli raaka. Uskomatonta... Punktiokin oli ollut laakarille helppo. Pohjalla ollaan... Todellakin... Seuraavaan yritykseen vaihdetaan laakitysta ja tuplataan Ovudrel, ehditaan Joulukuuseen mutta talla hetkella en tunne itseani viela valmiiksi. Miten olikin kun oli koko ajan ihan sellainen tunne etta tama homma menee niin vauhdilla eteenpain ja oli ihan outo tunne kun kuulin koska se punktio on, olin olettanut etta se on vasta viikon lopulla, en yksinkertaisesti tuntenut olevani valmis, vaisto tiesti paremmin, mietin etta kun otin sen Ovedrelin etta pistiko aivoissa joku laaketta vastaan kun se tuntui niin ihmeelliselta etta nyt on jo aika puntioon. Laakareissa ja sairaalasssa ei ole vikaa, ultran mukaan ne olisi voinut ottaa pois jo aikaisemminkin. Paiva kerrallaan...
Kaikki te tyttoset jotka olette saaneet suuria maaria munasoluja ja olette pettyneita kun vain muutama hedelmoittyi, olkaa rakkaat ihmiset iloisia siita etta edes yksi hedelmoittyisi, siis ihan oikeesti. Mulla oli 'vain' kymmenen munasolua ja se oli laakarien mielesta todella hyva maara, niista olisi 'pitanyt' 60-70% hedelmoittya. Tuntuu todella rankalta etta ollaan koko prosessi kayty lapi ja nyt taytyisi jaksaa viela loppu laakitys vetaa lapi. Listan paivittaja jos ottaisi nimeni pois listalta, alaka kiltti pista myohemmin onnistuviin, tama on niin rankkaa etten yksinkertaisesti jaksa nahda nimeani edes siella, tuntuu niin vaaralta, miksi ihmeesssa me ei saatu edes kokoe sita onnea etta oltaisiin edes saatu yksi ainukainen mukaan matkalle, vaikka se olisi kestanyt sitten pari paivaa mutta olisi edes ollut se mahdollisuus. Kuten sanoin pohjalla ollaan, ymmarratte varmaan.
Mutta taman purkauksen tarkoitus ei ole olla pelkkaa negatiivisuutta vaan tuoda teille uskoa ja kiitollisuutta siihen etta teilla ylipaatansa laakitys toimii ja etta saatte kehittyneita munasoluja, toivon teille kaikille sydemeni pohjasta onnea matkaan. :heart:
 
Voi Bella , olen niin hirvittävän pahoillani tapahtuneesta :hug: Kaikki tuo hoitojen aloitus on ensinnäkin rankkaa, sitten kun kaikki näyttäisi etenevän hyvin niin tuleekin äkkipysäytys, kuin seinään. Ei pääse siirtoon asti :'( Ymmärrän hyvin kun sanot, että pohjalle olette. Mutta muistathan, että sieltä noustaan vain ylöspäin :hug: Ja jos yhtään lohduttaa, niin aika paljon näitä tapahtuu, ettei siirtoon asti päästäkkään, mutta kun sitten seuraavassa hoidossa tehdään jotain toisin, niin johan alkaa plussia tippumaan. Alkukesän IVF-pinossa mm. oli yksi kanssapiinailija, jolla taisi olla yksi tai jopa kaksi epäonnistunutta IVF-hoitoa eli siirtoon ei oltu päästy. Mutta sitten kun päästiin viimein siirtämään niin raskaus alkoi ihan normaalisti! Jaksuja kuitenkin hirveesti sinulle ja miehellesi, tällä hetkellä ei varmasti sanat hirveästi lohduta. Pitäkää huolta toisistanne!

Janniina , oikein tervetullut olet tänne meidän kanssa jutskaamaan =)

Omaa napaa nopsaan sen verran, ennen kuin lähden töihin puurtamaan... eli mahavihlontoja ollut silloin tällöin, alkoi tiistaiaamuna. Menkkajuilintojen tapaisia, vaikkei mulla tällasia ole ollut näin aikaisessa vaiheessa eli nyt siis kp 24 (kierto noin 30). Eilenkin nukkumaan mennessä oli kummaa tuiketta tuolla alavatsalla. Jännää. Oispas se aikas pommi, iloinen sellainen, jos nyt juuri ennen hoitoa luomulla onnistuisikin. Toivoa ainakin saapi :D
 
Voi Bella, olen sydämestäni pahoillani. :'( :hug:
Ymmärrän hyvin, että tuntuu todella pahalta. Toivotan sinulle paljon voimia.
:hug:

Tervetuloa joukkoon Janniina :)

ON: Odottavan aika on pitkä. En vielä edes tiedä, milloin hoitoja voidaan jatkaa, se selviää huomenna. Mutta kun en millään enää jaksaisi odottaa... :headwall:

Tsemppiä ja voimahaleja kaikille. :hug: Plussatuulia jokaiselle :heart:
 
[/url][color=Green3]

Mukana menossa torstaina 9.10.2008:[/color]


Aliisa08: 2.PAS siirto 30.9 pp9

Anksu2008: 1.IVF, punktio 1.10, siirto 3.10 pp6

Alexandria: 3.IVF, 1.PAS siirto 3.10 pp6

Kris: 3.IVF, punktio 3.10, siirto 6.10 pp3

kk76: 3.ICSI, punktio, siirto 11 tai 12.10 pp--

Martta75: 2.ICSI, punktio 7.10, siirto? pp--

Tuomenmarja: 1.IVF, 3.PAS siirto vko 42-43 pp--

Miimi78: 2.IVF/ICSI, punktio vko 42-43, siirto? pp--

Aitiliini83: 1.ICSI, 2.PAS siirto vko 43 pp--

Sitronella: 2.IVF, punktio vko 43, siirto? pp--

lotta08: 1.IVF, 1.PAS siirto vko 43-44 pp--

Tiger: 4.IVF/ICSI, punktio vko 44, siirto? pp--

Poloinen: 1.IVF, punktio ja siirto vko 44 pp--

Janniina: 2.IVF/ICSI, punktio vko 45, siirto? pp--

RouvaP: 1.IVF, 1.PAS, siirto vko 46 pp--

Janski71: 2.IVF, punktio vko 46, siirto? pp--

retuli82: 2.IVF, punktio vko 47, siirto? pp--

Tao74: 2.IVF, punktio vko 47, siirto? pp--

tOivO: 1.IVF, punktio vko 47, siirto? pp--

Kisuli32: 1.IVF, 1.PAS, siirto marraskuussa pp--

soja: 2.IVF loka- marraskuussa pp--

nasu29: 1.IVF, 1.PAS, siirto? pp--

riepuriia: PAS lokakuussa pp--

millis1981: 1.IVF/ICSI, puntio ja siirto marraskuu pp--

ciana: 3.ICSI, puntio ja siirto marraskuussa pp--


[color=Green3]Kummitelleet:[/color] :eek:

[color=Green3]Plussanneet:[/color]


[color=Green3]Myöhemmin onnistuvat:[/color]
 
Bella Olen pahoillani :'( :'(
Tiedän tunteen, minäkään en päässyt siirtoon ekassa IVF:ssä. Tiedän että nyt tuntuu pahalta, mutta älä anna periksi. Odottaminen seuraavaan hoitokertaan on yhtä tuskaa, mutta nopeasti se aika kuitenkin vierähtää. Seuraavan kerran lääkärisi tietääkin sitten paremmin miten hoitoasi muutetaan paremmaksi! :hug:

).( tänään kävin ekassa ultrassa, kp 6 menossa ja kolme iltaa olen Puregonia pistänyt. Limakalvo oli jo 10mm (mulla ei ikään ole ollut niin paksu ja nyt on vaan kp6) ja toisessa munasarjassa oli yksi munarakkula (tai kysta) joka oli 20mm + n. 6 kpl (molemmissa) jotka noin 6mm. Tänään joudun jo sit aloittamaan Orgalutranin kun tuolla toi yksi iso rakkula! Toivon nyt vaan niin kovasti että päästäis edes punktioon asti. Maanantaina uusi ultra..
 
TUOMENMARJA: Mulla käytössä glucophaget myös 500mg ja otan 2 tabl. aamulla ja 2 illalla.Ei huonoa oloa mutta eivät taida myöskään auttaa...Olen jo vuoden niitä popsinut, eivätkä ole kiertoa säännöllistäneet...

Siksi punktiokin siirtyy taas vkolle 48.Ei edes Terolutit saa menkkoja aikaan sillein kun pitäisi.
Ensin meidän ivf:n piti olla lokakuussa mutta se siirtyi marraskuulle ja saas nähdä päästäänkö silloinkaan!!!
Nyt siis menossa kp 3 ja kp15 pitäisi alottaa terolutit ja kp21 jarrupiikki, sitten katsellaan milloin edetään...

Piinailijoille tsemppiä.
 
bella: olen pahoillani :hug:

Täällä onkin monella asiat edistynyt mukavasti :D Hienoa! Piinailijoita lisää :hug:

ON:Ei sitten yhtään mitään,mulla ei ole ollut oireen oiretta ja se on aina merkinny huonoa...Plussakierroissa on näillä piinapäivillä (nyt pp6) ollu rinnat jo kipeät ja vatsanippailuja nyt ei yhtään mitään. :( Jaksaako sitä enää olla pettynytkään kun tää on jo niin mones kerta...
 
Bella :hug: Nämä pettymykset on niin rajuja! Itse olen huomannut, että joillakin kerroilla olen ottanut pettymyksen hyvinkin rankasti ja jollakin toisella kerralla en "niin" rankasti.

Alexandria sanoit aivan oikein: joskus tuntuu todellakin siltä, että jaksaako sitä enää edes pettyä. .. Toisinaan itkee hysteerisenä monta päivää, toisinaan ei juuri mitään.

Mulla on toki se etuoikeus, että olen yhdestä IVF:stä raskautunut, mutta sehän päättyi km: on rv 13. Vuosin rv 5 alkaen ja km:n uhka oli jatkuvasti päällä. Kun sitten selvisin rv 12 yli, aloin varovasti toivoa, että kyllä se pikkuinen selviää :( Lisäksi 3 muuta km:a.

Voimia!
 
Voi Bella :hug: Jaksamista teille todella paljon!

Meillä oli sama pelko eiliseen asti, yhdeksästä munasolusta
viisi oli raakoja ja lopuista neljästä kaksi jätti hedelmöittymättä.
kaikki toivo siis niissä kahdessa raasussa (katohan on kova tässä
vaiheessa, ainakin meillä).

yllätys oli suuri mennessäni siirtoon eilen. toinen oli top-alkio ja toinenkin oli
jakautunut jo 8 soluiseksi ja lähes top-alkion veroinen (hyvä vai huono asia tuo nopea jakautuminen?).
siirrettiin molemmat, nyt vain toivotaan ja odotellaan.
itse siirtoon meni melkein tunti, ja kyllä oli tosi kivulias. kohdunnipukka oli kuulema niin nätisti ja tosi pieni, sitä lääkäri näpräsi tosi kauan, eli jotain epätavallista siinä kai oli ja sitten rupesi kohtu karkaamaan, sitä paineltiin ym.

nyt tuntuu että on kaikki sisuskalut aivan silppua ja turvottaa.
kivut on vaan koitettava kestää kun särkylääkkeitäkään ei voi
enää napostella.
illalla oli hiukan lämpöä, toivottavasti ei nouse kuumeeksi asti.
kyllä on koeteltu isoilla kivuilla tässä hoidossa. toivottavasti tuottaa
myös tulosta =)

Onnellisia päiviä ja jaksamista teille kaikille :heart:
 
Kiva että täällä on kohtalotovereita ja muutama jälkeenikin tullut lisää. Piinailijoille tsemppiä, sekä voimia kaikille joilla "hoidot tökkii" ja epätoivo valtaa mielen!
Omaa napaa: olen ollut tosi kipeänä, tähän mennessä näistä ICSI hommeleista fyysisesti ja psyykisesti rankin..eilen kävin näytillä tämän turvotuksen ja "ähkyn olon"+särkyjen kanssa. Ottivat kokeita ja lepäilin, tänään menin uusinta kokeisiin.
Toiv.päästään siirtoon. Suunniteltu siis la tai su. Biologi soitti että ilmoittaa huomen aamulla onko siirrettävää, siis monta"normaalia" olisi. Peukkuja itse pidän-15 joista tutkitaan kromosomit, niin toivotaan että muutama normi edes löytyisi ja vaiva olisi tämän arvoista. Nostan kyllä hattua noille työntekijöille :flower:
 
Heippa! Jokohan minäkin uskaltautuisin ilmoittautumaan tähän jengiin...

Olen 44-v. ja ekat lapsettomuushoidot ovat nyt edessä. Keväällä tulin ensimmäistä kertaa elämässäni ihan luomusti raskaaksi, mutta raskaus päättyi valitettavasti keskeytyneeseen keskenmenoon rv 8+5. Tämä luomuihme sai meidät miehen kanssa kuitenkin ajattelemaan, että kaikki konstit on nyt koetettava, jos kerran on mahdollista, että meidän ikivanhoilla ja rupuisilla soluillamme raskaus vielä alkaa.

Nyt päättymässä olevaan kiertoon tehtiin inseminaatio, mutta se ei tuottanut tulosta. Clomeilla kypsyi kyllä peräti kolme follia, mutta eipä niistä sitten yksikään hedelmöittynyt. Nyt on sitten edessä icsi. Kunhan nyt menkat alkavat, alan pistellä Puregonia. Punktion pitäisi olla vk 43-44.

 
[/url][color=Green3]

Mukana menossa perjantaina 10.10.2008:[/color]


Aliisa08: 2.PAS siirto 30.9 pp10

Anksu2008: 1.IVF, punktio 1.10, siirto 3.10 pp7

Alexandria: 3.IVF, 1.PAS siirto 3.10 pp7

Kris: 3.IVF, punktio 3.10, siirto 6.10 pp4

Martta75: 2.ICSI, punktio 7.10, siirto 9.10 pp1

kk76: 3.ICSI, punktio, siirto 11 tai 12.10 pp--

Tuomenmarja: 1.IVF, 3.PAS siirto vko 42-43 pp--

Miimi78: 2.IVF/ICSI, punktio vko 42-43, siirto? pp--

Aitiliini83: 1.ICSI, 2.PAS siirto vko 43 pp--

Sitronella: 2.IVF, punktio vko 43, siirto? pp--

lotta08: 1.IVF, 1.PAS siirto vko 43-44 pp--

Matsalu: 1.ICSI, punktio vko 43-44, siirto? pp--

Tiger: 4.IVF/ICSI, punktio vko 44, siirto? pp--

Poloinen: 1.IVF, punktio ja siirto vko 44 pp--

Janniina: 2.IVF/ICSI, punktio vko 45, siirto? pp--

RouvaP: 1.IVF, 1.PAS, siirto vko 46 pp--

Janski71: 2.IVF, punktio vko 46, siirto? pp--

retuli82: 2.IVF, punktio vko 47, siirto? pp--

Tao74: 2.IVF, punktio vko 47, siirto? pp--

tOivO: 1.IVF, punktio vko 48, siirto? pp--

Kisuli32: 1.IVF, 1.PAS, siirto marraskuussa pp--

soja: 2.IVF loka- marraskuussa pp--

nasu29: 1.IVF, 1.PAS, siirto? pp--

riepuriia: PAS lokakuussa pp--

millis1981: 1.IVF/ICSI, puntio ja siirto marraskuu pp--

ciana: 3.ICSI, puntio ja siirto marraskuussa pp--


[color=Green3]Kummitelleet:[/color] :eek:

[color=Green3]Plussanneet:[/color]


[color=Green3]Myöhemmin onnistuvat:[/color]
 
kk76: tsemppiä siirtoon toivottavasti ovat oikein hyviä! :hug:

Täällä ei oikein mitään ihmeitä edelleenkään.Oireettomuus jatkuu...Keskiviikkoon asti kestää piinailu siiloin on testipäivä.Toki luulen että testaan aiemmin kotona mutta katotaan mihin asti kestän pinnistellä... :LOL:
 

Yhteistyössä