Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

Täältä olikin sitten vuorostaan huonoja uutisia...
Toissapäivänä todettiin meidän pikkuisen sydämen lakanneen lyömästä :'( Oli kuollut ihan muutama päivä ennen ultraa. Koko vastasi 9+1 (24mm) ja sillon oli 9+5 menossa. Huomenaamuna menen sairaalaan jossa lääkkeellinen tyhjennys tiedossa. Otin jo eilen ekan tabletin, mutta ei ole vuoto alkanut. Vuotoa minulla ei olekaan ollut tippaakaan koko aikana. En siis meinannut uskoa lääkäriä kun sanoi että on keskeytynyt keskenmeno... pikkuinenhan oli melkein oikean kokoinen ja ultrassa näkyi jo pieni ihmisen alku. Oli tosi vaikea sulattaa!! Huominen vähän pelottaa... toivon vaan että kohtu tyhjenisi kunnolla ettei tarvitse mennä kaavintaan.

Päivän ajatuksia..

I miss you
I won't forget you
You slipped away before we could meet
I wish I'd had the chance to feel and smell your soft skin
and to have your little fingers holding mine
I didn't have the chance to say I love you...
I love you
I'll miss you
I'll never forget you
my little one

surullinen Miimi
 
Miimi78 :hug: Tiedän miltä tuntuu. Nyt ei auta lohdutuksen sanat. Itsellähän oli tuo sama tilanne.. Sydän lakannut lyömästä 9+4 viikolla. Lääkkeellinen tyhjennystä yritettiin minulla ensin sairaalassa, mutta lopulta se tyhjennys käynnistyi vasta samana iltana kotona. Voimia ihan hirmuisesti! Itsellä tuo tyhjennys oli aika kivulias kokemus.. mutta tajua sinä syödä tarpeeksi särkylääkkeitä ystävä rakas.

Mulla tosiaan oli 4.12 lääkkeellinen tyhjennys ja vuodot jatkuu vieläkin.. meinaa hulluksi tulla..

Halusin tulla toivottamaan kaikille mukavaa joulua ja parempaa uutta vuotta. Kiitos kaikille piinailuseurasta.. osan kanssa tulen varmasti helmi-maaliskuussa piinailemaan jollekkin palstoille kun viimeistä pas hoitoa aloitellaan.. Riippuen nyt ihan siitäkin että kauanko tämä km vuoto kestää...
 
Kiitos Tao, riepuriia ja Aliisa! :heart:

Mulla alko kivut sairaalassa heti pillereitten jälkeen... tyhjennys noin kolmen tunnin jälkeen. Oli kyllä tosi kivuliasta! Ja vaikka tyhjenin oikeestaan kerralla, niin kovat kivut jatkuivat. Yritin selvitä Panacodilla, mutta jouduin ottaan kipupiikin. Sen jälkeen helpotti ja pääsin kotiin neljän maissa. Särkylääkettä en ole tarvinnu ottaa sen jälkeen. Kivut olivat niin kovia eilen ettei oikeen jaksanut ajatella sitä mitä tapahtui.. onneksi. Ollaan miehen kanssa puhuttu aika paljon tapahtuneesta ja tulevaisuudesta, se helpottaa!

Aliisa ehkä tavataan sitten helmi-maaliskuun palstoilla. Me saatiin vaan yks hedelmöittynyt munasolu pakkaseen, ja sekin 4-soluinen (5 päivän viljelyn jälkeen) ja luokkaa 4-5. Eli mua nyt vähän pelottaa edes yrittää PASsia tällä huonolaatusella yksilöllä. Mutta sit taas toisaalta olis ICSI taas tiedossa.. Noh, ensi vuonna pitää soittaa ja keskustella lääkärin kanssa. Toivottavasti km vuotosi lakkaa pian! Minäkin pelkään että kestää kauan...

Kiitos kaikille piinailuseurasta ja hyvää joulua sekä onnea vuodelle 2009!

Miimi
 
Tervehdys tähän ketjuun! Olen marraskuun epäonnistuneen ivf-yrityksen jälkeen siirtynyt tuonne tammikuun ketjuun. Uusi kierros alkaa ensi viikon alussa eli ihan pian. Joulu nollasi tilannetta hyvin, sain tämän asian pois mielestä ja paha mielikin väistyi. Nyt uutta yritystä kohti positiivisin mielin.

Tsemppihalauksia kaikille, joiden yritykset eivät tuottaneet tulosta. Tämä uusi vuosi olkoon meille kaikille onnellinen. Positiivista mieltä kaikille!
 

Yhteistyössä