Iltaa kaikille!
Aivan nolottaa, etten ole saanut aiemmin aikaiseksi naputella tuntemuksia. Lukemassa olen käynyt lähes päivittäin, mutta kommentointi on jäänyt laiskotuksen takia. :ashamed:
Onnittelut plussista
Belle,
Sini78 ja
kuumetta. :heart:
Riepuriialle lisäksi :flower: hienoista ultrakuulumisista. Mites sen
Nipen haamuviivan kanssa kävi? Saako sinuakin jo onnitella? Entä mikä on
Mariskan ja
Essiinan tilanne? Ja sitten surullisen pitkä lohtu :hug: lista:
karatin,
Janniina,
RouvaP,
Kukka77,
Aliisa08,
plasebo,
Tao74,
kolmisin,
Kentia,
Chicken73 ja
NPG. Kaikille teille voimia!
Ja tietenkin kanssapiinailijoille kärsivällisyyttä ja plussaonnea! :wave:
Omat tuntemukset ovat tosi vähäisiä. Kuten mainittua, olen ollut viime viikot tosi väsynyt, mutta se voi johtua joko lugeista, pitkistä työpäivistä, flunssasta kuin ajoittain masentavan harmaasta kelistäkin. Rinnat ovat paisuneet ja pinkeät, mutta sitä nyt ei huomaa kuin itse ja oma mies.
Lähtökohdat kun ovat niin vaatimattomat, että huimasti paisuneilla rinnoillakin täytän vasta a-kupin.
Aika rauhallisin mielin olen viime päiviin saakka ollut, mutta testipäivän lähestyessä on hermoilukin alkanut. Välillä uskon vakaasti plussaan, yleensä olen melko epäuskoinen. Mun rauhallisuuteen on varmasti vaikuttanut tämä meidän äkkilähtö hoitoon; vasta vähän reilu kuukausi sitten päätimme mieheni kanssa kokeilla yhden kerran ivf-hoitoa yksityisellä ja nyt jo piinapäivät alkavat käydä vähiin. Eikä itse asiassa ole kuin pari kuukautta laparoskopiasta, josta saatujen huonojen uutisten jälkeen päätimme jo luopua biologisen lapsen haaveestamme. Halusimme kuitenkin vielä kuulla toisen lääkärin mielipiteen ja tässä nyt ollaan. Onko siis ihme, että olen vieläkin hieman hämmentynyt tästä vauhdista?
Testailen keskiviikkoaamuna, jos tarpeen on. Mieli tekisi ottaa pieni varaslähtö, mutta mieheni on tiukkana. "Jos keskiviikosta on ollut klinikalla puhetta, päivästä ei lipsuta!"
Onko muita samana päivänä testaajia henkiseksi tueksi?
Kisuli,
pohtijatar,
retuli?
Himpunpimpulalle peukutusta huomiseen testailuun!