Loka- ja marraskuun IVF/ICSI/PAS

Pohtijatar: Älä vielä menetä toivoasi. Meillä ei vaikuttanut rakastelu ollenkaan alkion kiinnittymiseen =) Pupuiltiin ainakin joka toinen tai kolmas ilta ja olin vielä stressin takia saikulla 1.5 viikkoa ja olin tietenkin ihan varma ettei nuiden takia onnistu mutta toisin kävi joten toivoa on :) Mulla alkoi alavatsan nippailut aika aikasten...oiskohan ollut pp4 tai jotain ja ne on jatkunut tähän päivään asti =)

Plussatuulia lähetän teille täältä +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
 
voi kiitos nasu29 nuista lohdutuksen sanoista. Täytyis jaksaa ajatella positiivisesti, mutta kun on vaan niin vaikeaa...Minullakin alkoi ne alavatsavihlonnat tuntua pp4 ja ne tuntuu siis ihan tossa "karvotuksen" yläpuolella tai siellä seutuvilla. Omituisesti vihlasee. Välillä kipu heijastuu myös alaselkään, eli vähän niinkuin menkkamaisia kipuja. Ehkä en sitten kuitenkaan menetä toivoani, kyynelehdin sitten vasta viikon päästä...
 
PP13 tehty testi->nega :'( vuotokin tais TAAS alkaa PP14. Voi V****! Ja taas jonon jatkeeksi, kun pakastinkin on tyhjä. Ja jonohan on VAIVAISET 8kk, eli ensi syksyyn menee, kun on ne kesätauotkin välissä. Käyn varmaan joitain kertoja vielä lukemassa juttujanne, mutta pakko tästäkin ihanasta palstasta on vieroittaa itsensä ja ruveta ajattelemaan muita juttuja.

Eihän nää hoidot edes kerennyt kunnolla alkaa kun oli jo ohi.

Onnea kaikille plussanneille ja tuleville plussaajille. Toivottavasti niitäkin tulee. Ja lohtuhalit epäonnisille..(halaa itseään samalla.)

Jos ei muuten pääse ilman vuotoa edes testipäivään asti, onko kysymys kiinnittymisongelmista??Ja mites sitä sitten voidaan auttaa?
 
plasebo Mulla on alkanu inssin ja näiden kahden ivf:n jälkeen vuoto aina ennen testipäivää. Nyt oli tukilääkkeenä lugen lisäksi zumenon, mutta eipä auttanut. Viime hoidossa mulla oli ns. biokemiallinen raskaus eli kiinnittyminen oli tapahtunut ja testipäivänä sain haamun tikkuun vaikka vuoto oli jo alkanu... Jaksamisia sulle!

).( No niin! Testi siis tehty ja nega kuitattu täälläkin suunnalla! Ensi vuonna aletaan sitten sulatteleen pakkasessa olevia alkioita. Tunnelma ihan ok, kun tiesin vuodon alettua mikä lopputulos on. Saanpahan jouluna syödä ainakin graavikalaa ja homejuustoja hyvällä omallatunnolla! :LOL:

Käyn vielä kurkistelemassa täällä varmasti miten teillä muilla kävi. Tsemppiä ja voimia kaikille! Ja tietenkin Hyvää Joulua! :wave:
 
Huomenta! Ja ensinnäkin suuret lohtuhalaukset kaikille teille neganneille :hug: Toivotan teille kaikille hyvää joulunaikaa ja onnea seuraaviin koitoksiin :hug:

Pohtijatar , paljon tsemppausta loppupiinailuun =) Ja kyynelehtiä saat sitten viikon kuluttua, nimittäin onnesta ;) Ja meilläkään ei rakastelu vaikuttanu kiinnittymiseen eka hoidossa, vaiks pupuiltiin joskus pp2-3... ja muutamana muunakin piinispäivänä. Eli älä suotta murehdi ystäväiseni! Mullakin tahtoo olla aikas vetämätön olotila, tuo väsymys varsinkin iltaisin on jotain kauheeta |O Ja rinnat on todella arat, varsinkin kun sängystä nousee aamulla niin huh huijaa. Sillon tällön joku nippaus/pistos tuolla alakerrassa, ei muuta. Tässä hoidossa olen ollut ehkä positiivisemmalla mielellä kuin ekassa, jotenkin sitä ajattelee että jos silloin onnistui niin mikseipä nytkin :) Eli jos nega tulee, niin korkea on pudotus tällä tyypillä...

Niin ja paljon onnea matkaan kaikille plussanneille!! Oikein joukko-onnittelu :wave:
 
Täälähän on tapahtunu ikäviä.. Palion halauksia RouvaP:lle, Aliisa 08:lle ja neganneille :hug: On tämä touhu suurimman osan aikaa niin käsittämätöntä ja epäreilua!

Onnea kuiten nasu29:lle!

Ei ole tullu kirioteltua täälä vähhään aikaan, ku omat tuntemukset on ollu niin vahavasti sen puolela että negaa pukkaa. Ei epäilystäkkään ole ollu. Rinnat on ollu kipiänä, huimannu on ja pari kertaa olen jopa kuvitellu voivani vähän pahoin. Lugethan mulla tosin jyllää ja saa aikaan oireita. Näläkä tosin on aivan valtava! Toissapäivänäki piti ottaa neliä santsikierrosta ruan kans ku ei tuntunu, että olis syöny tarpeeksi.. Ja muutenki neliän tunnin vällein iskee kova näläkä. Oon toki aina ollu kova syömään, mutta ei mulla ennen ole näin näläkä ollu joka välisä. Käsittämätöntä. Sitten mulla on ollu koko ajan maha aivan omituinen. Alavattasta ei kärsi painaa, arka on. Mutta niin on ylävattaki navan paikkeilta. Tuntuu, että se on jotenki pinkiä ja todella turvonnu! Melekein samasa kuosisa ku hyperistä kärsiesäni. Mietinki tuosa, että voiko se vielä hyperi olla? Omasta mielestä nämä oireet hellitti yhesä välisä, mutta sitten parin päivän tauon jäläkeen alako uuestaan..
Ite en ois ees testiä teheny, oisin vain lopettanu luget ku niin varma epäonnistumisesta olen, mutta ukon toiveesta eilen testin ostin ja tännään aamusela sen tekasin. Haalian haaliaa viivaa siihen sitten pukkas. Piti oikein ukoltaki kysästä, että näkkeekö se sen. Ja näkihän tuo. Ite en vieläkkään usko sen olevan plussa mikä loppuun asti asian veis. Jos se todellinen viiva oli (etten teheny mittään väärin testiä tehesä tai testi ollu mitenkään viallinen), niin uskon että korkeintaan on yrittäny kiinnittyä ja siitä se haalia viiva. Toki jos on ees yrittäny kiinnittyä, niin tyytyväinen asiasta olen, koska aikasemmin ei ole teheny sitäkkään. Noh, ehkä asiaan tullee sitten selekeyttä ku huomena tai ylihuomena viimestään teen uuen testin. Jonka uskon kyllä negaa näyttävän..

Että tämmösiä omituisia tunnelmia tällä kertaa..
 
Isot onnittelut kaikille plussanneille ja :hug: teille muille!
Täällä pp9 menossa ja voi kun tietäisi miten menee... väsyttää kovasti ja alavatsa kipeä, jotenkin kireän tuntuinen. Pyörryttää aina välillä ja olo on muutenkin jotenkin "outo". Ajattelin testata alkuviikosta vaikka virallinen testipäivä on 11.12. me niin kovasti toivotaan että tämä nyt onnistuisi loppuun asti! Tai näinhän me varmaan kaikki toivotaan. Keskenmenon kokeneena en halua uudestaan sitä kokea enään koskaan. Joulua tarttis tässä alkaa tehdä, leipoa leivonnaisia ja ruokia. Joten palataan asiaan viimeistään ensiviikolla!
Plussatuulia ja tarrasukkia meille kaikille! :heart: :heart: :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kolmisin:
Mukana menossa torstaina 04.12.2008:[/color]


Mariska75: 3.IVF/ICSI, punktio 12.11, siirto 17.11 pp17

nippe81: 1.IVF, punktio 18.11, siirto 20.11 pp14

Essiina: 1.ICSI, punktio, siirto 21.11 pp13

NPG: 1.ICSI, punktio 22.11, siirto 24.11 pp10

Kisuli32: 1.IVF, 1.PAS, siirto 25.11 pp9

Sitrus79: 1.IVF/ICSI, punktio, siirto 26.11 pp8

pohtijatar: IVF, punktio 24.11 ja siirto 26.11 pp8

retuli82: 2.IVF, punktio, siirto 27.11 pp7

soja: 2.IVF, punktio 26.11 ja siirto 28.11 pp6

himpunpimpula: 1.IVF, punktio, siirto 28.11 pp6

Puuteri: ICSI, 3.PAS siirto 28.11 pp6

kirsmo: 2.ICSI, 1.PAS siirto vko 48 pp--

Kris: 3.IVF, 1.PAS, siirto marraskuussa pp--

Chicken73: 1.IVF/ICSI, 1.PAS siirto marraskuussa pp--

millis1981: 1.IVF/ICSI, puntio ja siirto marraskuu pp--

ciana: 3.ICSI, puntio ja siirto marraskuussa pp--

[color=Green3]Plussanneet:[/color]
kk76: 3.ICSI
Martta75: 2.ICSI
Miimi78: 2.IVF/ICSI
riepuriia: PAS
tinuli71: 3.ICSI
Milma: 3.IVF
nasu29: 1.IVF, 1.PAS
Belle70: PAS
kuumetta: 1.IVF

[color=Green3]Myöhemmin onnistuvat:[/color]
Anksu2008
Kris
Alexandria
Pörrikaani
Tuomenmarja
Aitiliini83
Isis
Tahoma
Lion32
Poloinen
Hope79
Kauniskuu
Koivukuusi
karatin


uutta yritystä odottavat:

kolmisin
 
se oli sit siinä. menkat alko eilen... ottaa päähän tosi paljo .
sori mä muokkasin vähän tota listaa. tiputin negan saaneet pois... tuntu kyl julmalta tiputtaa listalta pois negan saaneet mukaanlukien itteni. :headwall:
mutta mehän ei luovuteta. toivo on meidän elämässä aina mukana ja siihen me tarraudutaan. =) hyvää joulun odotusta kaikille.....
 
Tämä ihan kaikille yhteisesti...On se niin hiivatin väärin kun myö joudutaan tämmöstä elämässämme kokemaan. Ystävillä on lapsia jo useampikin ja palailevat takaisin jo töihin ja myö junnataan vuodesta toiseen ihan samassa tilanteessa. Päässä pyörii samat ajatukset ja ystävyyssuhteetkin alkaa kärsiä, itse huomaan ainakin, että ei oikein ole yhteistä juteltavaa, kun oman pään täyttää lapsettomuus ja hoidot ja totuus vaan on, että kuka ei tätä itse koe, ei pysty tätä myöskään ymmärtämään. Ei kukaan helposti lapsia saanut voi ymmärtää, miltä tuntuu vuodesta toiseen ja kuukaudesta toiseen kasata itsensä aina uudelleen ja uudelleen. Miltä tuntuu järjestellä koko elämä hoitojen ympärille, miltä tuntuu elää jatkuvasti jossain helvetin hormoonihuurussa, miltä tuntuu vastailla aina niin ymmärtäväisesti sukulaisen vauvauteluihin ja ihailla toisten lapsia. Ja miltä tuntuu vastata kieltävästi ulkopuolisten uteluihin, että onko teille tulossa vauva kun maha pömpöttää hormonihoitojen jälkeen. Ja miltä tuntuu samalla kattoa salkkareita kun joku löhes vaihdevuosissa oleva nainen on pamahtanut naps vaan raskaaksi. JA miltä tuntuu siirtää muita elämässä tärkeitä asioita myöhemmäksi, koska lasten aika olisi ensin...

Voisin tällä kertaa jatkaa tätä listaa loputtomasti, mutta tuskin kukaan tätä jaksoi lukea tännekkään asti ;) Pohtijatar ei ole nyt oikein positiivisella mielellä. Loppuun laitan vielä yhden runon, jos teille on tämä vieras, taisin löytää helistimen sivuilta. Ainakin minä saan tämän ansiosta oikein kunnon vollotukset aikaan. Eikä tämä ainakaan minua kyllä lohduta tippaakaan.
Rakas Taivaan Isä, miksi äiti itkee? Miksi isällä on niin raskaat askeleet?
Minäkö heille olen surua tuottanut, kun vain katselen täältä kaukaa,
enkä tule, vaikka he odottavat niin kovasti, että raskain sydämin käyvät iltaisin nukkumaan.

Voitko, Taivaan Isä, äitiä lohduttaa, pyyhkiä kyyneleet hiljaa pois?
Voitko isän olkaa taputtaa, ettei niin kumarassa hän ois?

Kerro heille, Taivaan, Isä, etten ihan vielä ole valmis syntymään maailmaan.
Kerro, että jotkut lapset taivaassa niin rakkaita on Luojalleen,
ettei heitä malttaisi millään antaa pois.

Huomaisipa äiti, kun hänen luokseen lennän perhosena ikkunaan.
Tietäisipä isä, miten tuulen mukana hänen poskea silittää saan.

Vielä joskus saan siemenenä kasvaa äidin vatsassa
ja isän vahvat käsivarret ympärillä tuntea.
Ja kun vihdoin kohtaamme, löytää tarkoituksensa pettymys jokainen.
Ne on kestettävä, jotta juuri minä syntyisin.

Niin ikävä on kaukana täällä äitiä ja isää.
Koska saan mennä, Taivaan Isä,
joko pian pääsen omaan kotiin?
 
Minut voi poistaa listalta... :'( Verikoe nega. Kaikille kohtalotovereille iso :hug: Yritämme jaksaa!

Ja tietysti toinen iso :hug: plussanneille! :flower:

JK. Pohtijatar Kiitos runosta. Juuri nyt se saa kyyneleet silmiin :'(
 
Onpa täällä hiljaista tänään, oletteko kaikki tuulettamassa ajatuksia??? Kiitos Retuli82 taas vaihteeksi nuista sinun positiivisuutta henkivistä teksteistä, ne kyllä kieltämättä piristää ja saa minutkin rämpimään tässä suossa eteenpäin. Täytynee yritellä ajatella minunkin vähän enemmän positiivisesti, eilen oli oikee masennus päivä taas vaihteeksi. Miten sulla Retuli82 menee nyt? Olit aikakin tuonne pömppöplussaajiin kirjoitellu, että olet ollut nyt positiivisella mielellä, jatkuuko sama?
Entäs himpunpimpula, väsyttääkö, nippaileeko ja joko olet täysin toipunut punktiosta? Mitkä fiilikset siellä?
Ja Sitrus79, mitäs rataa siellä ajatukset juoksee?Ja millä tuntemuksilla?
Kentia :hug: , miten sinulle on jo näin aikasin se veritesti tehty, ei kai sinulla ole vasta kuin pp11, vai laskinko väärin?
Ja iloiset onnitteluhalaukset kuumettalille!!! Kyllä näistä hoidoista näköjään selvä hyöty kuitenkin on, kun lista sen kuin kasvaa...Voi huokaus kunpa minäkin joskus...

Ja samalla hyvät viikonlopun avaukset kaikille, se tuli kuin tulikin vihdoin =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja kolmisin:
Alkuperäinen kirjoittaja kolmisin:
Mukana menossa perjantaina 05.12.2008:[/color]


Mariska75: 3.IVF/ICSI, punktio 12.11, siirto 17.11 pp18

nippe81: 1.IVF, punktio 18.11, siirto 20.11 pp15

Essiina: 1.ICSI, punktio, siirto 21.11 pp14

NPG: 1.ICSI, punktio 22.11, siirto 24.11 pp11

Kisuli32: 1.IVF, 1.PAS, siirto 25.11 pp10

Sitrus79: 1.IVF/ICSI, punktio, siirto 26.11 pp9

pohtijatar: IVF, punktio 24.11 ja siirto 26.11 pp9

retuli82: 2.IVF, punktio, siirto 27.11 pp8

soja: 2.IVF, punktio 26.11 ja siirto 28.11 pp7

himpunpimpula: 1.IVF, punktio, siirto 28.11 pp7

Puuteri: ICSI, 3.PAS siirto 28.11 pp7

kirsmo: 2.ICSI, 1.PAS siirto vko 48 pp--

Kris: 3.IVF, 1.PAS, siirto marraskuussa pp--

Chicken73: 1.IVF/ICSI, 1.PAS siirto marraskuussa pp--

millis1981: 1.IVF/ICSI, puntio ja siirto marraskuu pp--

ciana: 3.ICSI, puntio ja siirto marraskuussa pp--

[color=Green3]Plussanneet:[/color]
kk76: 3.ICSI
Martta75: 2.ICSI
Miimi78: 2.IVF/ICSI
riepuriia: PAS
tinuli71: 3.ICSI
Milma: 3.IVF
nasu29: 1.IVF, 1.PAS
Belle70: PAS
kuumetta: 1.IVF

[color=Green3]Myöhemmin onnistuvat:[/color]
Anksu2008
Kris
Alexandria
Pörrikaani
Tuomenmarja
Aitiliini83
Isis
Tahoma
Lion32
Poloinen
Hope79
Kauniskuu
Koivukuusi
karatin


uutta yritystä odottavat:

kolmisin
 
Oikein mukavaa viikonlopun alkua kaikille minunkin puolestani :D Juu, positiivisuutta yritän pitää yllä Pohtijatar... rämmitään sitten suossa jos negaa tulee. Tänään loppupäivästä töissä alkoi päänsärky, joka onneksi kuitenkin hellitti kun kotia pääsin. Ja hillitön palelu, varsinkin näin illan tullessa ja nukkumaan mennessä jatkuu, mutta lugethan tietty senkin aiheuttaa... Niin, ja kaamea nälkä vaivaa usein.
Mitens muut samassa jamassa olevat piinailijat, Soja, Puuteri ja muut?

Jeesh, ukko lähti kylpemään naapuriin, taidan itse mennä töllään Salkkareita (ja torkkumaan) tonne soffalle.
 
pohtijatar Kieltämättä veritesti tehtiin varhain, epäilin itsekin, mahtaako se edes 100 %:n varmuudella olla totta ja soitin klinikalle. Mutta niin ne sieltä sanoivat, että kyllä se jo pätevä on. Olisin mennyt vasta maanantaina, mutta mulla oli sellainen pöhkö ajatus, että haluan tietää nyt,koska huomenna yhdet juhlat, joissa tarjoillaan boolia. Tyhmä minä. Onpa nyt sitten kiva mennä sinne. :headwall: Tämä päivä onkin mennyt ihan pimeässä peiton alla. Mutta ajatukset on jo kohti tammikuuta ja PAS.ia. Kirjoittelin tuonne kiukkuketjuun, kun en tänne halunnut tulla kiukuttelemaan. Nyt sitä vasta tajuaa, mikä näissä hoidoissa on raskasta. Eivät tosiaankaan ne piikit, eivätkä edes hormoonit (no toki nekin elimistöä kuormittaa ), vaan pettymys! |O Niin, ja tietysti tuo sinunkin mainitsemasi masennus ja mielialojen heittely. Se kai kuitenkin johtuu juuri niistä hormoneista.

Mutta mitähän nyt osaisin sanoa... Omalla kohdalla pettymys oli kovempi kuin osasin odottaa - toivon, ettei enää yksikään tästä pinosta mun jälkeeni joutuisi pettymään, ja olisin se vihoviimeinen! Kyllä te kaikki mahtavat naiset olisitte plussan ansainneet, niin typerältä kuin tuo "ansaitseminen" kuulostaakin! Onnistumisia toivotan sydämestäni teille kaikille! :heart:
 
moi ja kiitos kyselyistä retuli82

Onnea Onnea Onnea :flower: plussanneille, te tuotte tänne uskoa!

Jaksamista Jaksamista Jaksamista :hug: neganneille, kyllä meitä vielä tärppää!

oma. olen ahkerasti lukenut juttuja, mutta en ole jaksanut kommentoida. Olen jotenkin järkyttävän peloissani miten tässä kierroksessa käy. Jostain syystä miulla on hirveen vahva usko (ei oo tällästä tunnetta ollu ennen), että tää ois nyt napannu.... ja oikeestihan en voi tietää sitä mistään! :LOL: olo ollu melko ok. vähän oon ollu harmissani kun massu ollu kipeempi kun edellisessä punktiossa enkä ole oikein päässy kunnolla liikkumaan. Tissit on ihan törkeen kipeet, ei oo koskaan olleet tälläset. (hyvä asia? tai oire progeista?). Uniongelmat tulleet takaisin, siirron jälkeen en oo nukkunu yhtään yötä kunnolla :headwall: viime yönä hikoilin pitkästä aikaa enemmän, se on yleensä mulla huono enne..... :(

eli yhteenvetona, liikaa tarkkailee itseään koko ajan :LOL:

meillä ollu miehen kanssa tosi raskas viikko, meillä tässä hoidossa kovat panokset, koska olin jo tähän lähtiessä sitä mieltä, että saattaa jäädä viimeiseksi hoidoksi. Syynä jaksaminen, että pääsisi elämässä eteenpäin jos meidät on tarkoitettu olemaan ilman biologisia lapsia. Ja toisaalta haluasin 2-3 lasta joten en haluis että eka tulee viimesellä hoidolla... ymmärrättekö? no, kaiken tän takia sitten vaan mökötetty koko viikko. ja miehen mummikin vielä kuoli :'(

nyt nautin yksin kotona takkatulesta ja jäätelöstä ja olen kyllä oikeastaan erittäin onnellinen, mulla on hyvä elämä ja me ollaan miehen kanssa kaikkiaan tosi onnellisia, onhan meillä toisemme :heart:

Mukavaa viikonloppua kaikille, mie lataudun huomiseen, tulee 3 ja 6v. pojat yökylään ekaa kertaa :wave:

soja
 
Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille!
Soja, mitä tietoa sinulla on tuosta hikoilusta? Onko se sen merkki, että alkio ei ole kiinnittynyt?
Täällä alkoi nimittäin pari päivää sitten nuo hikoilukohtaukset ja ovat aika voimakkaita. Olo on kuin olis vähän kuumeinen ja lämmöt onkin korkeammalla kuin normaalisti, ei kuitenkaan ihan kuumeen puolella. Onko peli nyt menetetty, tietääkö kukaan?
Muutenkin taas olen suunnannut ajatukset jo pasiin. Luulen, että ei ole tärpännyt, kun mua ei väsytä, ei nälätä, mitä teillä lähes kaikilla näköjään on :ashamed: No, onneksi ensi viikolla ei tarvii enää jossitella.

Pohtijatar pp10
 
hei,
löysin itse mieltä piristävän keskustelun, tässä linkki sinne:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=116&conference=694&posting=22000000035129957

keskustelua hikoilusta, eli enpä sittenkään menetä toivoani vielä =) Onko muilla hikoilua?
 
Huomenta piiniskaverit ja hyvää itsenäisyyspäivää kaikille =)

Pohtijatar , mä oon heränny parina yönä ihan hikisenä. Ensin ollu iltaisin kaamea vilu, oon pakkautunu vaatteisiin ja täkin alle. Sitten yöllä jossain vaiheessa heränny kuumuuteen... Tänä aamuna tuossa aamuyöstä alkoi päänsärky, äityi äsken niin mukavaksi että piti Panadolia ottaa. Toivon mukaan merkkais jotain hyvää :heart:
 
Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille!

Anteeksi, että tuppaudun tänne aina vaan, mutta on niin vaikea kertaheitolla poiskaan lähteä. Mieli jäi jotenkin kiikkiin piinistelyyn. Kun kuukauden vatvoo mielessään yhtä ja samaa asiaa, on tosi vaikea irrottautua, vaikka negaisikin. :$

Tunnen olevani pahan ilman lintu kun kerron, mutta tuota hikoilua on mullakin, on vielä nytkin, kun olen jo Luget jättänyt pois. Se ei ole mitään yöllistä liskojen yö-hikoilua vaan semmoista kuin pohtijattarella, on kuumeinen olo. Huomasin muutama päivä sitten ja ajattelin jo, että ei kai tässä nyt vielä päälle päätteeksi mummotauti oo iskenyt! :LOL: Eli olisko sitten noihin hormoniryöppyihin liittyvää. MUTTA: ystävä jolle on tehty ICSI, hikoilee samalla tavalla ja tuntee olonsa kuumeiseksi, ja hän PLUSSASI! Joten kuulkaas naiset, kyllä se voi olla hyvä merkki ja suotuisa enne! pohtijatar - kiitos tuosta linkistä, kävin lukaisemassa :whistle:
 
NPG
Kentia: Pahoittelut negasta. Mulla on testipäivä maanantaina ja jon jotenkin sellaset fiilikset ettei oo onnannu...mahassa tuntuu myös siltä että tän päivän aikana menkat alkaa... Siirrettiinkö sulle 2- vai 5 päiväinen alkio? Mulle nimittäin 2päiväinen.

NPG pp12
 
NPG Kiitos! Äläs nyt vielä...! Se ICSI-ystäväni oli ihan varma negasta ja lopetti jo Lugetkin, mutta meni sitten pp. 14 kuitenkin kiltisti verikokeeseen ja plussasi :heart: Eikä meinaa vieläkään uskoa, kun kaikenlaista menkkaoireilua on! Muuten oothan kuullut, että menkkajuilintaa on monilla alkuraskaudessa! SeKIN voi olla suotuisa enne! Toivottavasti sinulla on näin!!!

Mulle siirrettiin kaksi 3-päiväistä alkiota, pyynnöstäni. Siinä oli välissä viikonloppu, joten siksi viljeltiin 3 päivää. Molemmat oli 8-soluisia :ashamed: Taitaa olla suurimmat ongelmat kiinnittymispuolella, joten ensi kerralla pyydän siihen tehokkaammat liisterit!

Vielä hyvää itsenäisyyspäivää! Tämä akka alkaa nyt valmistautua illan pippaloihin...
:xmas:
 
Hyvää itsenäisyyspäivää!

PP8 menossa ja missään ei tunnu miltään. :( Ei hikoilua, ei palelua, ei minkäänlaista masun nippailua, ei oireen oiretta. Alkaa usko hiipua, vaikka toivoa onkin vielä...

Meille onkin muuten tehty icsi, selvisi tuosta lapusta minkä lääkäri lähetti kotiin tällä viikolla. Aika jännä, että ne ei sanonut siitäkään mitään alkionsiirrossa. No, samapa tuo mulle, pääasia, että saatiin alkio sisälle ja edes mahdollisuus raskautumiseen.

Miksiköhän muuten testipäivä on 2 viikkoa alkionsiirrosta, eikä hedelmöittymisestä?

Sori, etten nyt jaksa kommentoida muitten kuulumisia. Tasapuolisesti vaan tsemppiä ja halit kaikille!
 

Yhteistyössä