A
ap
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijaa....:HEI AP!
Minä ymmärrän että kilahdit ja löit miestäsi. Olet ilmesen loppu ja nyt sitten vaan tuli mitta täyteen. Tää ei nyt kuitenkaan oo mikään maailman loppu. Lyödä ei saa ketään ja toivottavasti päätit että oli viimenen kerta!
Minä tekisin niin että nyt jouluksi rauhottasin tilanteen. Tekisin ne välttämättömimmät ja yrittäsin nauttia joulusta lasten kanssa. Joulun jälkeen (tai uudenvuoden) kertoisin miehelleni miltä tuntuu ja sanoisin että nyt on asiat muututtava. Riippuen sitten miehen vastauksesta päättäisin jatkosta. Miksi olet suhteessa jossa olet onneton?
Puhu lasten kanssa tuosta lyömisestä ja myönnä virheesi. Nyt on tainnut tulla tilanne eteen missä sinun on päätettävä että jatkatteko yhdessä miehesi kanssa vai ei!
Niin hieno juttu kuin tämä olisikin eli että vasta joulun jälkeen puhuisimme asiasta, niin monellakaan tapaa se ei vaan onnistu. Ensinnäkin mä en halua viettää joulua kuin löysässä hirressä eli että ilmassa roikkuu paljon selvittämättömiä asioita (meille on vieraitakin tulossa aattona) koska kun mä olen vihainen kuten nyt, haluan selvittää asiat samantien enkä vasta päivien päästä. Ja toiseks puhuminen miehen kanssa ei vaan onnistu, se on täysin mahdotonta. Se joko ei vaan puhu mitään, siis ei yhtään mitään, pakenee mua huoneesta toiseen, lähtee pois kotoa jne. Se odottaa että asiat ratkeavat omalla painollaan eli että mä "rauhoitun" ja jätän keskusteluyritykset rauhaan.