**Litteä vatsa 15 viikossa-pino. Viikot 10-12.**

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peppi85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Samoilla linjoilla kuin Hellu :/ Mistähän johtuu? Tosin, mulla on nyt ollu reilun viikon kesälomaa (vielä on tää viikko), joten tekemistäkin on riittänyt, eikä oo samalla tavalla ollut aikaa ja kun toi ohjelma on nyt niin pitkäkin :ashamed: Tein sen just taas, mut viime viikko meni huonosti, kun oltiin siellä "mökillä", siinä meni 3 päivää ja sit loppu viikosta ollaan ihan hulluina laitettu tätä meidän kämppää uuteen uskoon, paljoa ei oo ollut sellaista luppoaikaa.

Nyt keskiviikkona lähen Pärnuun ja sen tiedän, että siellä en tätä ohjelmaa tee :| Jos yrittäis nyt joka päivä tehä ennen sitä niin tulis tehtyä se 3 kertaa tällä viikolla...

Tuloksista sen verran, että niitä on kyllä tänä aikana selvästi tullut, maha on erimuotoinen tai jotenkin... Mut vielä se on karsea, ryppynen ja roikkuu :x Tein jo joku viikko sit päätöksen, että kun tämä 15 viikkoa on tehty niin mahdollisesti pidän parin viikon tauon ja aloitan uuden vatsaohjelman, mihin aion liittää terveellisen ruokavalion!! Jos olis joku lyhyempi kuin 15 viikkoa, esim. 10-12 viikkoa... Olisko jollain kiinnostusta lähteä siihen mukaan? Turhaan en kuitenkaan sit syksyllä tänne aloita ketjua, jos kiinnostuneita ei löydy :) Täytyy sit ennen sitä huhuilla ihan tolleen yleisestikin, kuin vaan tässä ketjusssa kysellä.

Mä jätin noi uusimmat opettelematta ja teen noista vanhoista niitä mielestäni tehokkaimpia.

Hyötyä treeniviikoista oli miinus kolmen sentin verran ja näkyvää vaikutusta noilla on myös ollut. =)

Loistojuttu.

Onkohan tämä uusin pino? En ainakaan löytänyt tuoreempaa.
Tultiin lauantaina illalla takaisin Suomeen, mutta täytyy tunnustaa että lomalla jäi treenit tekemättä. Mutta nyt ajattelin jatkaa siitä mihin silloin jäin, ja tehdä treenit vähän myöhässä.
Monikohan on enää mukana?

Joo, oikeassa pinossa oot. Aika hiljaista täällä on, itsekin käyn harvakseltaan. Jumpannut oon kyllä muuten paitsi lomareissun aikana. Äsken kaivoin mittanauhankin esiin, mutta on kunnon turvotus päällä ja lukema monta senttiä aikaisempaa isompi :p .

PEPPI85 :wave:

mä ainaki voin alottaa sitten uuden,mulla nimittäin kans lopahti se mielenkiinto näillä viikoilla :/ jotenki niin pitkä,aikaa vievä harjotusjakso että vaatii kamalasti innostusta jaksaa alottaa sarja :/ mutta onhan niitä tuloksia tullu kuitenkin =) nyt on oltu pohjosessa sukuloimassa ja muutenki ollu vähän kiireitä joten senkintakia jääny palstailematta ja jumpattua :| mutta alotan sitten kyllä uudessa pinossa taas :D

Hei tännekin.

Täytyy nyt kyllä myöntää, että 2 viikon lomalla tuli tehtyä ohjelma vaivaiset 2 kertaa :attn: :ashamed: :| Nyt tällä viikolla en ole kertaakaan vielä tehnyt. Syitä on monia, mm. aiemmin mainitsemat (ohjelman pitkäkestoisuus, motivaation puuttuminen jne.). Ja nyt on ollut niin paljon kaikenlaista muuta....

Tuloksia tuli, oon niistä tosi iloinen! Mut syksymmällä/kesän lopulla aion viimeistään aloittaa uuden ohjelman, mihin sisältyy enemmän liikuntaa ja ruokavalion muutosta, mistä jo olen puhunutkin. Kiva, että pienenhetken olet ainakin siitä kiinnostunut :wave:

noista tuloksista tulin vielä kertomaan,eli oon kyllä ihan tyytyväinen ja varmasti olis saanu mahtavia tuloksia jos olis säntillisesti jatkanu koko ton 15viikkoa ja sen lisäksi jos olis tarkemmin kattonu syötäviään. eli mulla lähti vyötäröltä 10cm :o :D ja sama 10cm lähti myös tuosta navan ympäriltä,siitä missä sitä läskiä oli eniten :x en vieläkään täysin ole tyytyväinen (liekö koskaan olisin) mutta kyllä ainaki ite eron huomaan :) tosin kukaan muu ei ainakaan ole sanonu että huomais mitään,anoppi jopa kyseli mieheltä että olenko raskaana! :snotty:

Yhteistyössä