**Litteä vatsa 15 viikossa-pino. Viikot 1-3.**

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peppi85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta!
Osittain tein jumpat vaan iski niin hurja nälkä, että oli pakko keskeyttää ja mennä syömään :snotty: Jalka-Pilateksesta jäi puolet ja sitten loppuvenytys... Ne kai pitäis tehä kohta kuhan aamupala on laskeutunut.

Mut mut... Mua nyt aika pahasti askarruttaa tuo litteävatsa-kumpuvatsa juttu. En meinaa millään saada pidettyä napaa tarpeeksi sisällä, kun teen liikkeitä. Tuntuu tosi lujasti kun pyrin tuohon. Mites teillä muilla? Onnistuuko navan pitäminen sisällä koko treenin ajan?

peppi :) juu oli kiva nähä ja nähdään joskus uudestaan :wave:
mä oon vähän hiljanen aina alkuun,mutta eiköhän se tästä ku tutustuu :ashamed: :D

tein jumpat ja oli pari päivää nyt väliä niin kylläpäs tuntu heti paljon raskaammalta :o mutta oli kiva tehä ku tosissaan tuntu.
huomaan kyllä ite että on vatsassa jotain tapahtunu,jaksan pitää sitä oikeaa ryhtiä koko jumpan ajan,eli just sitä että vedän mahan ihan litteeksi. jos sitä ei tee niin sitten sitä pömppöä ei saa koskaan pois...eli tehkää vaan niin kauan liikkeitä kun saatte vedettyä sitä napaa sisään :wave:
ja just niissä pilates jalka- ja käsiliikkeissäkin ihan automaattisesti saa mahan pidettyä tiukkana. sillon alkuun joutu koko ajan keskittyyn siihen enemmän...
mittasin tuossa aamulla ja ihan niinku ois taas tuloksia tullu,mutta pitää huomen aamulla oikeena mittapäivänä tarkistaa tilanne ;)

kkp, mä en ainakaan jaksa pitää koko aikaa napaa sisässä.

Jippii, viiminen päivä appelsiinien laskemista :xmas: Tulee jo ihan korvista ulos ne vuoronostot |O Tämä kolmannen viikon ohjelma on ollut muutenkin kauheeta rääkkiä. Vartalonkierrot on nyt tuntuneet ihan järkyttäviltä. Mut pakko on tehdä vaan, sais tota pömppistä edes vähän pienemmäksi *toiveajattelua*

heippa taasen!! aukastaanko me huomenna uus ketju? voisko tähän sit laittaa linkin siihen, niin löytää perille :D ? mie alotin sen uuden treenin tänään jo.. hiki ainakin tuli.. vaikka melkosta haparointia olikin =) , mut kait se siitä.. hyvä että jaksoin sen ekan liikkeen tehä, alko jo ihan raajat täristä :D . muissa tulikin sitten ennemminkin hiki, mut kai ne tuohon vattaankin vaikuttaa..

mites sitten nuo selkäliikkeet? kukas se niitä ohjeita antoikaan :ashamed: ? riittääkö että jatkaa nuita vai pitäskö ne vaihtaa johonki toisenlaiseen liikkeeseen?

mut nyt voisin vielä tehä rauhassa vatsapilatesosuuden ja sitten alkaa siivoilla. ihana kun sai rauhassa jumppailla, lapsi on kerrankin isänsä kanssa.. mut nähellään siellä uudessa (? )ketjussa sitten ens viikolla :wave: !

lisäilen vielä että sain sitten sen pilateksenkin tehtyä.. ja ai v*ttu sentään, nyt on muuten kipiä vatta, taitaa olla sen uuden treenin ansiota.. :snotty:

Minkalaisia tuloksia olette näillä saaneet? itselläni ei ole liikakiloja mutta venynyttä nahkaa mahassa kylläkin.Oletteko saaneet sitä pois/pienemmäksi tällä reenillä? Itse aloitin reenin vikkko sitten.Kiitos jo etukäteen vastanneille. :)

Moikka moi, minä kahtelin tätä viestiketjua pikaiseltaan ja yritin aukaista ne kolme linkkiä josta vain yksi aukesi. Lienekkö menny ns. vanhaksi ;)
Mutta jos vain joku joka on tässä ketjussa jo aikaisemmin ollu, kehtais laittaa näiden treenien ohjeet niin voisin kokeilla yksikseni jos ei tule tänne samanlaista porukkaa kuin on tuossa aikaisemmin ollu.
Toivottavasti tämä "jumppatunti" alkais uudestaan!

Yhteistyössä