E
"erge"
Vieras
entäs se Miltonin lippu?
Alle 15-vuotiaalle ei saa lain mukaan määrätä tarkastusmaksua, joten Milton (kohta kahdeksanko se oli?) saa vielä seitsemän vuotta matkustaa pummilla.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
entäs se Miltonin lippu?
Siis miten ne voi kärjistyä? Seisotaan jonossa, tervehditään jätetään takki narkkkaan. Sama juttu poistuessa.
En ole nähnyt vaikka ratikkaa työkseni ajan. Ovat toki varovaisia etteivät itse joudu väkivallan kohteeksi, joten yksikin potku tai sen yritys yleensä riittää siihen, että pummi laitetaan maahan ja jos rimpuilee pahasti ja meinaa uudestaan satuttaa tarkastajia, käytetään järeämpiä keinoja kuten tuota geeliä.
7v työhistorian ajalla en ole nähnyt ylilyöntejä kertaakaan.
Ei ole ollut mistään pummista tai narkkarista kyse! Viimeksikin tilanne oli täysin rauhallinen, liputta matkustanutkin istui rauhassa paikallaan. Ainoastaan tarkastajat alkoivat riehumaan ja potkivat ulosmeneviä ihmisiä!?!
Minulla ja mihelläni oli kyllä liput, turha syytellä!! Myös lastenvaunut oli siinä, mutta sehän ei huutavaa ja potkivaa tarkastajaa kiinnostanut. Pelottavaa miten teitäkään ei yhtään kiinnosta.
On kyse IHMISISTÄ, miksi alkaa turhaan riehumaan!
Ihmeellisesksi on maailma mennyt...
Jos sillä on merkitystä niin näkemäni ylilyönnit on tehnyt ratahallintokeskuksen tarkastajat, VR. HKL:llä saattaakin olla fiksumpaa porukkaa töissä.
kuule. Kyllä ihan perusjutut löytyy vaikka turistikirjasta. Se on sitten eri asia jos mennään sille linjalle, että "olen turisti ja minulla on oikeus olla tyhmä ja tietämätön ja tehdä mitä huvittaa" Suomi ei edes ole mikään diktaattorivaltio tai mitenkään mutenkaan vaikea. Ainoastaan kieli on vaikea.
Mutta jokatapauksessa nyt puhuttiin tästä väkivaltaisesta pummista josta ketjussa kyse, mene itkemään toisilla tarinoilla omaan ketjuusi.
Ei kiinnosta, nyt puhuttiin tästä tapauskesta jossa selvä syypää on tuo pummi.
Vähän kyllä vaikea uskoa että matkustaja vain istui ihan rauhassa ja tarkastajat potkivat ihmisiä minkä kerkesivät ja huusivat, matkustajan vain istuessa ihmeissään??!?!jep jep.
Mutta jokatapauksessa nyt puhuttiin tästä väkivaltaisesta pummista josta ketjussa kyse, mene itkemään toisilla tarinoilla omaan ketjuusi.
Heitäs pari esimerkkiä.
Empatia on se mikä on nykyään jonnekin kadonnut. Moniko teistä osaa laittaa itsensä tuohon tilanteeseen ja asemaa, kuvitella miltä se tuntuu?
Ei varmasti kukaan.
Heitäs pari esimerkkiä.
Empatia on se mikä on nykyään jonnekin kadonnut. Moniko teistä osaa laittaa itsensä tuohon tilanteeseen ja asemaa, kuvitella miltä se tuntuu?
Ei varmasti kukaan.
Olihan tuossa TAAS tarkastajat tehneet melkoisia ylilyöntejä, poliisista puhumattakaan. Ihanko oikeasti väitätte, että ette ole nähneet näitä ylilyöntejä just tarkastajilta ja heitä monesti auttavilta vartioilta/jv:lta?? Ihan kuin omia agressioitaan purkasivat heti tilaisuuden tullen, monesti olen tätä nähnyt, ihan työni puolesta...
Ei varmasti kukaan.