Kyllä! Mulla on pokkaa, enkä edes osaa hävetä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei kai kukaan oikeasti ole noin tollo kuin ap vai onks tää jokin provo... Hei ap, maailmaa et voi muuttaa, muuta vain itseäsi niin asiat menee paremmin.

Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa - ehkä sun sisko ei oikein arvosta sua ja syykin on selvä.

Mä en oikein ymmärrä tota kännykän ratsaamista...toisaalta, mä en kyllä ymmärrä sitäkään, että ihmiset jättää arkaluontoisia viestejä puhelimeensa. Siihen kun ei voi luottaa, että kukaan ei niitä lue.

Jos harrastaisin jotain salaista viestintää jonkun kanssa, niin poistaisin ne viestit heti. En jättäisi puhelimen lokitietoihinkaan näkyviin mitään outoja puheluita. Joihinkin puhelimiin saa jotain ohjelmia, että tietyt viestit menee johonkin salasanalla suojattuun kansioon. Siellä pitää erikseen käydä katsomassa, onko mitään tullut. Eli ei haittaa vaikka kuka tonkisi puhelinta, mitään ei löydy.

Kantsii systerit jättää se nettideittailu. Huomasit kai, että mies pelasi kahteen suuntaan ja te tyhmät menitte lankaan. Te tappelette ja mies jyystää jo nauraen kolmatta.

Kerroin siskolle ja ei se mua yhtään syyllistänyt. Aika hiljanen se oli aluksi ja sitten selitteli miten parhaaksi näki. Sano, että on kyllä viimeinen kerta kun noin tekee, mutta oli juuri silloin mulle suuttunut.

Ja edelliselle, mitä tarkoitat tuolla nettideittailulla? Tähän kuvioon ei liity netti nimittäin milläänlailla.

Mitä ihmettä?
Millasissa perheissä jengi oikein kasvaa ja elää?
Mun sisarukset ei kuunaan vehkeilis mun seläntakana eikä mulle tulis mieleenkään lukea niiden viestejä. Tätä palstaa lukiessa ymmärrän olla entistä kiitollisempi omasta perheestäni.

Mitä ihmettä?
Millasissa perheissä jengi oikein kasvaa ja elää?
Mun sisarukset ei kuunaan vehkeilis mun seläntakana eikä mulle tulis mieleenkään lukea niiden viestejä. Tätä palstaa lukiessa ymmärrän olla entistä kiitollisempi omasta perheestäni.

Ei kyllä koskaan voi olla noin varma. Et todellakaan voi tietää, valitettavasti. Mutta ehkä onkin parempi olla onnellisen tietämätön.

[QUOTE="alkup.";29128867]Ei kyllä koskaan voi olla noin varma. Et todellakaan voi tietää, valitettavasti. Mutta ehkä onkin parempi olla onnellisen tietämätön.[/QUOTE]Kyllä sitä voi olla varma.:D

[QUOTE="alkup.";29128867]Ei kyllä koskaan voi olla noin varma. Et todellakaan voi tietää, valitettavasti. Mutta ehkä onkin parempi olla onnellisen tietämätön.[/QUOTE]

Itseasiassa voin ja olen onnellisen TIETOINEN siitä :)

[QUOTE="alkup.";29128916]Vähän perusteluja tähän.

Tai no kyllähän minäkin joskus aikoja sitten luulin, että perheenjäseniin voisi luottaa. Voi kuinka väärässä olinkaan. Minulle sanonta veri on vettä sakeampaa on lähinnä vitsi!

Meilläkin oli joskus ihana täydellinen perhe.[/QUOTE]Enkä ihmettele yhtään että nimenomaan oli.... :laugh:

[QUOTE="vieras";29128928]Eihän tuollainen mitään pokkaa vaadi. Vähän uteliaisuutta ja epärehellisyyttä vaan. Pokkaa olisi se, että kysyisi suoraan, jos on syytä jotain epäillä.[/QUOTE]

Sovitaan sitten niin. Mutta olen siskolle jo tästä kertonut, eikä se ollut edes vaikeaa se kertominen. Kunhan vaan aukaisi suunsa. Siskolle asia olikin ilmeisesti hieman vaikeampi. Tiedän kuitenkin nyt, etten kovin paljon mitään asioitani hänelle tule enää kertomaan.

[QUOTE="alkup.";29128950]Kerro ihmeessä, mitä siinä oli niin hauskaa?[/QUOTE]Lue aloitusviestisi ajatuksella ja sitten kyseinen viesti ajatuksella, sekoittele ajatuksia niin hoksaat itsekin. :D

Ja voisiko se henkilö tulla nyt selvittämään tuon nettideittailu kuvion? Olisi niin mielenkiintoista tietää mistä keksitkin tuollaista?

Jos luulet, että se mies on tavattu netin kautta, niin väärässä olet. Ja eipä me harrasteta muutenkaan nettideittailua, joten se nyt kuulostaa aika kaukaa haetulta, että se liittyisi tähän asiaan millään lailla. Nettideittailua en kuitenkaan tässä millään lailla hauku, se on ihan ok varmasti.