Linnanmäen vonkaputous ja penkkien hygieenisyys laitteessa?

  • Viestiketjun aloittaja kysymys
  • Ensimmäinen viesti
"juulia"
aivan hulvatonta, kertakaikkiaan. mutta onhan tässä toinen puoli tottakin. tuskin olen ainut varsin normaali nainen maailmassa joka on havainnut esim. uimisen jälkeen pimperon olevan veden vallassa. kerran kuukupin kanssakin uidessa oli kuppikin täynnä vettä... xD niin että kyllä se vaan sitä vettä saattaa imasta vaikkei mikään imupaineistettu hehtaarikaivo olisikaan.
 
2 lapsen alateitse synnyttänyt
Ehkä tenat vois tulla tarpeeseen jos moista vaivaa esiintyy. Ei itsellä moisia ongelmia ole :D jotteiko olisi lihakset surkastuneet ja römpsäsi elää vallan omaa elämää!? Äkkiä vetää vähän pumpipampipumpipampi ;)
 
ohhoh
Synnytä itse neljä lasta ja katso sitten mitä alapää "imaisee" ja mitä ei..Ai niin mutta ettehän te ikinä synnytä vaan vaaditte keisarileikkauksen kun ei ole todellista naista kestämään oikeaa synnytystä.
sori, mut mulla neljä synnytystä takana, ikää 35, mut ei mun hitusvinkula oo koskaan tuolleen käyttäytynyt :O voisinpa suositella sulle ihan näin äkkiseltään lantiopohjalihasten treeniä... ;) se jeesii, eikä tuo kapine sitten kovin hörpi sitä vettä :D ...mä en kestä... :D :D :D
 
eijaksauskoo
ihan älytön keskustelu...kaikki pakko vetää överix.. miten helvetti ennen selvittiin kaikkien p....jen keskellä???
No jos alotetaan tästä asiasta, paljonko kyseinen henkilö on valmis pulittamaan tästä HYGIENIASTA ??
tuskin mitään. Jos asetatte yrityksille vaatimuksia niin miettikkää kuka ne maksaa, se on viimekädessä se kuluttaja, onko missään enää mitään järkee???
 
"vieraana"
Vaikka on vanha ketju, niin en oo vähään aikaan nauranu niin et meinaa penkiltä pudota :D Tää on yks parhaista, samaa sarjaa kuin se spermaa akvaariossa ketju ajat sitten :D
 
"Samu"
sori, mut mulla neljä synnytystä takana, ikää 35, mut ei mun hitusvinkula oo koskaan tuolleen käyttäytynyt :O voisinpa suositella sulle ihan näin äkkiseltään lantiopohjalihasten treeniä... ;) se jeesii, eikä tuo kapine sitten kovin hörpi sitä vettä :D ...mä en kestä... :D :D :D
Voi että kun naurattaa!:D Mä voisin suositella ihan reippaasti gynekäyntiä jos rämemajava rupee tolleen hörppäilemään...Ehkä sillä on oma tahto:eek:! Ehkä oot mies?
 
"nuuh"
Mitä ne Afrikan naiset valittaa ja kantaa vettä kanistereissa pään päällä?? Se kun kyykistyvät lähteelle ja imaisevat reilut litrat "tavaraansa"!! Kätevää ja jää kädet vapaiksi kanella risuja kerralla enemmän.
 
JJROTR
Auttaisko, jos pitäis housut jalassa? Ei siinä niin paljon ole vettä, että pillu niiden läpi imee vettä tuollaisia määriä.

Aloin miettiä kun kävin vonkaputoksessa ja penkki oli valmiiksi märkä jo siihen istahtaessa. Itse kun olin nousemassa pois vaunusta, tunsin miten alapäästä purskahti vettä penkille(4 lasta synnyttänyt joten alapäähän valitettavasti menee vettä tuollaisissa). Aloin vaan miettiä että onko mahdollista että jokin tauti tai hiiva voisi siirtyä seuraavalle istujalle kun ei siinä nyt kovin montaa sekuntia ehdi vaunu seistä kun seuraava istuu siihen penkille, johon edellisen alapäästä purskuneet vedet on jääneet.. Ihan vaan pohdintaa siis..
 
"kala"
Käytä kumisia sadehousuja jos noin pelottaa ja polta ne käytön jälkeen. Sulla taitaa toi saunaankin meneminen olla aika operaatio :D :D Jos tollanen asia sinua huolestuttaa, niin varaa aika lääkärille. Hän kyllä osaa selittää asian sulle niinkuin se on, ettei tarvii olla täällä ihmisten pilkattavana.
 
Situ
Jos sinne pimpulaan saa imaistua jotain sisään on aika tehokkaat lantionpohjan lihakset, se irvailijoille tiedoksi. Ratsastus on harrastus joka pitää sisäisen korsetin kurissa, tämän tietävät eivät tätä aloitusta hämmästyisi.
 
hahahahahaha
mut ajatelkaas jos aapee on saanut edellisiltana mieheltään seksiä ja seuraavana päivänä vonkaputouksessa vesi huuhtoo ne spermat sieltä alapäästä penkille ja seuraava hedelmällinen (synnyttänyt) naisihminen istahtaa siihen penkille ja saa ne spermavedet römpsäänsä. Siinä tän naisen mies sitten ihmettelee 9kk päästä, että miksi Jani-Petterillä on musta kihara tukka

:LOL:

sori jos sama pointti tullut esille aiemmin, en lukenut kuin aloituksen ja muutaman viestin
 

Yhteistyössä