Linnanmäen vonkaputous ja penkkien hygieenisyys laitteessa?

  • Viestiketjun aloittaja kysymys
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Sairaanhoitaja";25029761]Oikeesti muuten toi alkuperäinen kysymys on ihan hyvä. Jengi ei vissiin tiedä, että kaikenlaiset pimpsavaivat tarttuu tollai veden välityksellä. Ei kaikki vaivat, mutta esimerkiksi trigomonas-nimisen seksitaudin voi saada alapään koskettaessa juuri tällaista vettä. Siinä sitten selittele puolisolle, ettet ole pettänyt. Joten mä nauran teille naurajille, en kysymykselle.[/QUOTE]
Kiitos taas vanhan ketjun nostosta
 
Iskäle.
En ole väittänytkään että siittiöt siinä eläisi ja kuka ees runkkaisi sellaisessa vaunussa. Puhun vain ja ainoastaan naisen alapään bakteereista, esim.hiivasta ja streptokokista. Kun ei se putoksen vesi mitään uimahallikloorattua vettäkään ole!! Että naurakaa vaan ja krapsikaa alapäitänne tulehduksien takia kun käytte vonkaputoksessa... Ootte idiootteja koko porukka.

Mä olen usein runkannut kyllä siinä vonkaputouksessa. Mulla on adhd ja kierot silmät ja olin oihan paska koulussa. Toivottavasti sitä meijän yhteisestä lapsesta tulee jotain.
 
"vieras"
oot trolli finlandia ehdokas faces http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1996056-linnanmaen-vonkaputous-ja-penkkien-hygieenisyys-laitteessa/sivu22.html#post25184498 onneks olkoo
 
Pikku pimpsa
Aikamoinen täti kyllä: jos meinaan piirakka imee penkeiltä vedetkin! Tolle looralle olis kyllä käyttöä..en vaan tiedä missä ja miten :) Itselläni on neljä lasta synnytettynä ja väittäisin, että pimpsani on pieni ja sievä: suosittelen jumppaamaan ja laihduttamaan - sitten voit jatkossa turvallisin mielin reissata Puuhamaat ja sen semmoset.
 
Noobie
Aloin nyt miettiä, että kuinka monen värkissä ja peräsuolessa uimahallin vesi kiertää. Sammakkoa uidessa varmaan aina hörppää siinä levitysvaiheessa sisään ja tulee ulos siinä potkaistessa. No peffaan ei varmaan vettä sisään mene (paitsi lampailla), mutta täältä palstalta olen oppinut, etteivät kaikki pese peffaansa kakkosella käydessään. Pyyhkäisevät vaan paperilla ja sitten uimaan.
Joudun valitettavasti teidän kaikkien epäonneksi kertomaan, että tässä on vaaran paikka. Itse harrastan uintia ja olen vartavasten treenannut sulkijalihakseni voimakkaaksi niin että jokaisen rintauintipotkun aikana suihkautan vettä ulos ikään kuin raketti ja otan sisään taas tuodessani jalat eteen. Tästä käytännöstä on huima etu kun kilpaillaan ylemmissä sarjoissa. Hanna-Maria Seppälä pystyy urbaanin legendan mukaan jopa risti-istunnassa levitoimaan hetkellisesti puristamalla ilmaa mutterista betoniin.
 
  • Tykkää
Reactions: emeleia
"Kalakalle"
Meillä täällä savossa on tämmönen pieni katiskatehdas. Aikasemmin oon meijän Miinan saunareissun jälkeen käynä piirtämässä lauteesta sen jäljen ja ovat katiskat hyvin kalstaneet ja käyneet kaupaksi myös naapurille. Jos vaan tuommosen nielun saisi tähän uuteen malliin, joka imasoo penkistä veet, tiin taitais se kiskasta jonkimmoisia haukiakkii katiskaa. Sen ulolspurskauksen tuo meijän keksijä kyllähii jollaihin konsitlla poistoo vai toimisko tuo niiku siinä kakranteossakkii. Vaik on muuton kovasti kaksuuntane, niin on tuo pitänä ne pienetkii siimahännät katiskan puolella. Voitas vaikka patentoija porukalla se katiska ja haetaan sille kehittämisapurahhoo valtijolta. Terveisin yhteistyökumppani Kalakalle ( muoliman parhaat katiskat meiltä)
 
Vacuum
Synnytä itse neljä lasta ja katso sitten mitä alapää "imaisee" ja mitä ei..Ai niin mutta ettehän te ikinä synnytä vaan vaaditte keisarileikkauksen kun ei ole todellista naista kestämään oikeaa synnytystä.
Pääsit kuitenkin itse irti siitä penkistä??? Ettei lintsin henkilökunnan tarvinnut sinua kammeta siitä pimppusi imukuppiefektin takia irti?

Mites sulle käy keväisin kotipihalla, kun hiekotushiekkaa ja pölyä on maassa? Ropiseeko iltapisulla kovasti?
Taloyhtiö varmaan kiittelee, kun ei tarvi tilailla imuharja-autoja pihaa putsaamaan...

Oletko yrittänyt tulpata sitä lihansyöjää mitenkään? Vastikäänhän lainsäädäntö muuttui siten että liikenteenohjauksessa ei saa enää käyttää niitä vanhoja keiloja, joten niitä sais varmaan ostaa sopivasti.
 
Löytäjä...
Helkkarin hyvä ketju! Mulla on ollut hukassa kahdet avaimet, yks kaukosäädin, lasten stiga, lätkästaga ja partakone. Luettiin muijan kanssa tätä palstaa eilen ja päätettiin tutkia toi muijan "löytötavaratoimisto". Noh sieltähän ne löytyivätkin!!!
Eikä se ihan siihen jäänyt, sillä siellä oli vielä kolme vuotta sitten mökin pihasta kadonnut kultainen noutajamme ja naapurin kissa...!

KIITOS VIESTIN ALOITTAJALLE!!! Ps. tartteeko joku Stigaa, kun omat lapset on isoja?
 
Uimari
Joudun valitettavasti teidän kaikkien epäonneksi kertomaan, että tässä on vaaran paikka. Itse harrastan uintia ja olen vartavasten treenannut sulkijalihakseni voimakkaaksi niin että jokaisen rintauintipotkun aikana suihkautan vettä ulos ikään kuin raketti ja otan sisään taas tuodessani jalat eteen. Tästä käytännöstä on huima etu kun kilpaillaan ylemmissä sarjoissa. Hanna-Maria Seppälä pystyy urbaanin legendan mukaan jopa risti-istunnassa levitoimaan hetkellisesti puristamalla ilmaa mutterista betoniin.

Pitää paikkansa!
Jos vertailee esim. Hanna-Marian aikoja per suunta, on niillä aina melkoinen ero.
Hanna-Maria ja muut huippu-uimarithan tekevät niin, että toiseen suuntaan uidessa imetään sisään ja toiseen suuntaan työnnetään ulos, suihkuturbiiniperiaatteella. Tulee 25 metrille helposti 8s. eroa...

Oman 25m:n ennätykseni tein juuri Hanna-Marian "imussa", kun treenailtiin samalla radalla (piti loppumatkasta tarttua köysiin, kun ei pystymyt muuten jarruttamaan).

Huhujen mukaan venäläisille naisuimareille on tehty leikkauksia, joiden avulla voivat imeä veden sisään suun kautta ja puhaltaa rönttösestä ulos, jolloin pystytään hyödyntämään tätä turbiiniefektiä koko matkalle.
Lisäksi ovat leikelleet isompia häpyhuulia, jotka saa rullattua toistensa ympärille, jotta vapautuessaan aiheuttavat lähdönjälkeisen potkuriefektin.

Tähän tosin lajiliitot ovat puuttumassa asettamalla kilpailijoiden häpyhuulille maksimipituuden.

Jatkossa jokaisen kilpailijan häpyhuulet katsastetaan, leimataan ja sinetöidään kisaviikonlopun ajaksi.
 
Ralliperse
Voi muna mikä keskustelu :D Jos jotku kunnon kuppapillumehut on joltain lorahtanu penkille ni totta perkeleessä siitä on mahollista imuttaa kupan ittelleen, mut jos ei oo kellään ollu mitään kuppoaa ni miten vitussa sellanen siinä penkillä vois olla!? Ei kai ny missään normibakteereissa ookkaa mitään kummallista voi kiesus.. Tää topicci ei kyllä olis ihan vastauksen arvoinen.. Taidan itekki laittaa topicin että "voiko joku tehä visa electroniinsa tarttuneista mälleistä geenimanipulaatioapinan jos on käyttänyt korttia ottoautomaatissa johon juuri runkkasin" hhuh huh..
 
Loui
Ei onneksi. Ei meille4. Minun mf6kkiele4me4n viteto tarkoittaa site4 ette4 ollaan sielle4 niin korvessa, se4hkf6 juuri ja juuri tulee sinne asti mutta mite4 sille4 se4hkf6lle4 tehde4e4n? Lieteen site4 ve4lille4 ke4ytete4e4n, ja myf6s joskus hehkulamppuihin.
 
zmää vaan
aika moinen imupaine ronttosessa...samalla lokiikalla yleisistä kulkuneuvoista voi saada ties minkä hyppykupan tai saivareita ja muita ötököitä kun penkeillä istujat vaihtuu ja mahdetaanko niitä penkkejä edes putsata kovinkaan usein ja vielä vaatteiden läpi...aika ällöö... 8/
 

Yhteistyössä