Linnanmäen vonkaputous ja penkkien hygieenisyys laitteessa?

  • Viestiketjun aloittaja kysymys
  • Ensimmäinen viesti
Hämmästynyt
Aloin miettiä kun kävin vonkaputoksessa ja penkki oli valmiiksi märkä jo siihen istahtaessa. Itse kun olin nousemassa pois vaunusta, tunsin miten alapäästä purskahti vettä penkille(4 lasta synnyttänyt joten alapäähän valitettavasti menee vettä tuollaisissa). Aloin vaan miettiä että onko mahdollista että jokin tauti tai hiiva voisi siirtyä seuraavalle istujalle kun ei siinä nyt kovin montaa sekuntia ehdi vaunu seistä kun seuraava istuu siihen penkille, johon edellisen alapäästä purskuneet vedet on jääneet.. Ihan vaan pohdintaa siis..
En ole koskaan törmännyt Vastaavanlaiseen juttuun, oli varmaan tarkoitettu "eläväksi legendaksi".
(olen synnyttänyt)

Kysymys sitte perään:
Kun hyppäät 5 metristä jalat edellä altaaseen, tuleeko sinulla samalla koko alla oleva vesimäärä ulos suun kautta vai tyhjenetkö vasta kun nouset altaasta?
Kuinka usein käyt vonkaamassa putouksessa?
 
vierailija
Aloin miettiä kun kävin vonkaputoksessa ja penkki oli valmiiksi märkä jo siihen istahtaessa. Itse kun olin nousemassa pois vaunusta, tunsin miten alapäästä purskahti vettä penkille(4 lasta synnyttänyt joten alapäähän valitettavasti menee vettä tuollaisissa). Aloin vaan miettiä että onko mahdollista että jokin tauti tai hiiva voisi siirtyä seuraavalle istujalle kun ei siinä nyt kovin montaa sekuntia ehdi vaunu seistä kun seuraava istuu siihen penkille, johon edellisen alapäästä purskuneet vedet on jääneet.. Ihan vaan pohdintaa siis..
En tunne laitetta, mutta Vonkaputouksessa varmaan vongataaan. niin kyllä voi olla epähygieeniset penkin, jos ei joka vonkauksen jälkeen pestä! Vesiluikumäessälään toivottavasti ei löysätavaariset naiset laske ettei perässätulevan mies saa mitään tartuntoja. Toivottavasti Seranaan saadaan tästä muistutustaulu!
 
vierailija
En ole väittänytkään että siittiöt siinä eläisi ja kuka ees runkkaisi sellaisessa vaunussa. Puhun vain ja ainoastaan naisen alapään bakteereista, esim.hiivasta ja streptokokista. Kun ei se putoksen vesi mitään uimahallikloorattua vettäkään ole!! Että naurakaa vaan ja krapsikaa alapäitänne tulehduksien takia kun käytte vonkaputoksessa... Ootte idiootteja koko porukka.
 
vierailija
Nämä laitteet ovat tosiaan iso hygieniariski. Itse olen ratkaissut ongelman käyttämällä vaippaa: ei pääse nesteen sisään eikä lopussa lorahtaneet pissat penkille.
 
vierailijazz
Vonkaputous puretaan! Nyyh!!! :cry:

Onneksi tuli käytyä laitteessa monena kesänä, kun ensi kesänä on jo myöhäistä.

Oiskohan Serenassa hyviä vesiliukumäkiä? Se vähän korvais asiaa...
 

Yhteistyössä