Linkittäkää kuvia tai kertokaa miten olette lapsenne ikuistaneet tatuointiin??

  • Viestiketjun aloittaja pian toimiva
  • Ensimmäinen viesti
fg
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en ikinä tatuois kuvaa omasta lapsesta. Mitä jos siitä ei tuliskaan yhtään lapsen näköinen...?
No siksi siellä liikkeessä tehdään yleensä kuvasta luonnos siirtopaperille ja ennenkuin sitä kuvaa ruvetaan tekemään saat itse katsoa onko se hyvä ja oikeassa paikkaa:) Siis se tatuoija piirtää sillä neulalla siihen kuvan päälle ne värit:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en ikinä tatuois kuvaa omasta lapsesta. Mitä jos siitä ei tuliskaan yhtään lapsen näköinen...?
Noi muotokuvat oli ihan kamalia. Pitäis olla tosi paljon parempi tatskaaja että kannattais ottaa. Yksi oli ok, muut tosi kauheita, ihan kuin jotain manattuja murhaajanukkeja
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja yksi ihminen:
Mulla on selässä särkyneen sydämen näköinen tatska, mutta kun sitä katsoo tarkemmin, ne sirpaleet muodostaa mun tyttären nimen. Vaikea myöskin selittää, en halua linkittää kuvaa.
Särkikö lapsi sinun sydämen vai miksi kyseinen symboli?
 
wiiru
Alkuperäinen kirjoittaja nti Dina:
mulle on tulossa tosi tavallinen, mutta mielestäni yksinkertaisen kaunis tatska, eli 3 pientä tähteä. Yksi kullekin perheenjäsenelle. Helppo lisätä jos perheen koko kasvaa.
minulla myös ranteessa lapset nuin...köynnöksessä kolme tähteä joissa lapsen nimen alkukirjain..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja yksi ihminen:
Mulla on selässä särkyneen sydämen näköinen tatska, mutta kun sitä katsoo tarkemmin, ne sirpaleet muodostaa mun tyttären nimen. Vaikea myöskin selittää, en halua linkittää kuvaa.
Särkikö lapsi sinun sydämen vai miksi kyseinen symboli?
Eikö vois ajatella niin päin, että niistä pienistä palasista saa tehtyä yhden kokonaisen sydämen?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en ikinä tatuois kuvaa omasta lapsesta. Mitä jos siitä ei tuliskaan yhtään lapsen näköinen...?
Noi muotokuvat oli ihan kamalia. Pitäis olla tosi paljon parempi tatskaaja että kannattais ottaa. Yksi oli ok, muut tosi kauheita, ihan kuin jotain manattuja murhaajanukkeja
Aivan... :/
 
<3
Mulla on itsepiirretty kuva, josta tehtiin tatuointi tuohon vähän sydämen yläpuolelle - kuvassa on mun omat nimikirjaimet siten piirrettynä, että niistä syntyy iso sydän, ja sen ympärille on piirretty pieniä sydämiä - yks joka lapselle. Lapset ovat itse valinneet mikä sydän kuvaa heitä.

Tytär piirsi itselleen samaan paikkaan tehdyn kuvan, joka on kuin koru, ja korun "kiemuroissa" on oman perheen jäsenten etunimen alkukirjain. (tytär on jo täysi-ikäinen siis)
 
Lapsen jalan- ja kädenjäljet & nimet on suloisia. Just äitienpäivänä lasten kanssa katseltiin sellaisia das-massaan painettuja jalan- ja kädenjälkiä, jotka olen lasten kanssa tehnyt kun olivat ihan pieniä, että olispa kiva kun nyt saisin lapselta sellaisen pienen, siron 43-kokoisen jalanjäljen das-massaan ikuistettuna :LOL:
 
vieras
Enkeleistä. Ainakin minun lapsuudessani ja nuoruudessani kilttejä lapsia sanottiin että ne on oikeita enkeleitä. Siis ihan yleisesti puhuttiin ELÄVISTÄ lapsista enkeleinä! Tää nykyinen enkelivauva = kuollut vauva -juttu on tullut paljon myöhemmin. Liekö sekin ihan suomalainen juttu, eikös esim. jenkit puhu our little angelseista ihan yleisesti, ihan elävistä lapsista?
 
yksi ihminen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja yksi ihminen:
Mulla on selässä särkyneen sydämen näköinen tatska, mutta kun sitä katsoo tarkemmin, ne sirpaleet muodostaa mun tyttären nimen. Vaikea myöskin selittää, en halua linkittää kuvaa.
Särkikö lapsi sinun sydämen vai miksi kyseinen symboli?
Tavallaan, pitkä juttu.
 
????
Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:
http://www.babble.com/CS/blogs/strollerderby/archive/2009/05/30/10-ways-to-tattoo-your-kid-on-your-body-not-theirs.aspx
Siis tuolla kun on se kuva missä on se vauvan luuranko mahassa... niin eikö se jalka ole väärin päin? Sivuseikka mutta mä vaivaa...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja fg:
Mie en osaa linkittää, mutta mun olkapäällä on 2 lapsienkeliä niiden molemminpuolin lasten nimet ja kuvan yläpuolella lukee enkuks äidin pienet enkelit:)
huh.. ihan kuin lapset olisi kuolleet. kamala tatuointi :(
 

Yhteistyössä