Linkittäkää kuvia tai kertokaa miten olette lapsenne ikuistaneet tatuointiin??

  • Viestiketjun aloittaja pian toimiva
  • Ensimmäinen viesti
fg
Alkuperäinen kirjoittaja ????:
Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:
http://www.babble.com/CS/blogs/strollerderby/archive/2009/05/30/10-ways-to-tattoo-your-kid-on-your-body-not-theirs.aspx
Siis tuolla kun on se kuva missä on se vauvan luuranko mahassa... niin eikö se jalka ole väärin päin? Sivuseikka mutta mä vaivaa...
Kyllä se munkin mielestä näyttää olevan väärinpäin...
 
fg
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja fg:
Mie en osaa linkittää, mutta mun olkapäällä on 2 lapsienkeliä niiden molemminpuolin lasten nimet ja kuvan yläpuolella lukee enkuks äidin pienet enkelit:)
huh.. ihan kuin lapset olisi kuolleet. kamala tatuointi :(
No se on sun mielipide kaikkia maailman kansallisuuksia en ala miellyttään :)Siitä on linkki tuolla eka sivulla. Mun lapset on mun enkeleitä, enkä liitä edelleenkään enkeleitä kuolemaan :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja fg:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja fg:
Mie en osaa linkittää, mutta mun olkapäällä on 2 lapsienkeliä niiden molemminpuolin lasten nimet ja kuvan yläpuolella lukee enkuks äidin pienet enkelit:)
huh.. ihan kuin lapset olisi kuolleet. kamala tatuointi :(
No se on sun mielipide kaikkia maailman kansallisuuksia en ala miellyttään :)Siitä on linkki tuolla eka sivulla. Mun lapset on mun enkeleitä, enkä liitä edelleenkään enkeleitä kuolemaan :)
mä en edes kuulu kirkkoon enkä usko enkeleihin ja kuitenkin tulee mielikuva kuolleista lapsista. kai se on tää yhteiskunta luonu sen ajatuksen mun päähän. mua inhottaa jos mun lapsia sanotaan enkeleiksi
 
fg
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja fg:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja fg:
Mie en osaa linkittää, mutta mun olkapäällä on 2 lapsienkeliä niiden molemminpuolin lasten nimet ja kuvan yläpuolella lukee enkuks äidin pienet enkelit:)
huh.. ihan kuin lapset olisi kuolleet. kamala tatuointi :(
No se on sun mielipide kaikkia maailman kansallisuuksia en ala miellyttään :)Siitä on linkki tuolla eka sivulla. Mun lapset on mun enkeleitä, enkä liitä edelleenkään enkeleitä kuolemaan :)
mä en edes kuulu kirkkoon enkä usko enkeleihin ja kuitenkin tulee mielikuva kuolleista lapsista. kai se on tää yhteiskunta luonu sen ajatuksen mun päähän. mua inhottaa jos mun lapsia sanotaan enkeleiksi
Meillä kaikilla on oikeusmielipiteeseen ja teki niin tai näin aina väärinpäin :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en ikinä tatuois kuvaa omasta lapsesta. Mitä jos siitä ei tuliskaan yhtään lapsen näköinen...?
Noi muotokuvat oli ihan kamalia. Pitäis olla tosi paljon parempi tatskaaja että kannattais ottaa. Yksi oli ok, muut tosi kauheita, ihan kuin jotain manattuja murhaajanukkeja
Tossa linkissä? Just meinasin kommentoida samaa, että olipa kamalia muotokuvia...
 
vieras
Jonku 2+mamman keksintö tuokin varmaan että enkeli on sama ko kuollu. Ennen lapsia sanottiin enkeleiksi ihan yleisesti. Mulle oli järkytys kuulla täältä pari vuotta sitten, että se enkeli tarkoittaa joillekin kuollutta!

Haloo, äidin pikku enkelit...
 
fg
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jonku 2+mamman keksintö tuokin varmaan että enkeli on sama ko kuollu. Ennen lapsia sanottiin enkeleiksi ihan yleisesti. Mulle oli järkytys kuulla täältä pari vuotta sitten, että se enkeli tarkoittaa joillekin kuollutta!

Haloo, äidin pikku enkelit...
nii se minunkin mielestä on, mun pojat on mun enkeleitä. Eikä noi mun ystävän piirtämät enkelit edes ole kuolemanenkeleitä vaan lapsienkeleitä :)
 
Soiku
Mulla on vielä suunnittelun alla, kun en tiedä kummanko ottaa. Mut joka tapauksessa tuohon oikeaan ranteeseen, sen luun (onko se värttinäluu?) lähelle joko kaksi tähteä/tähdenlentoa tai sitten kaksi säihkyvää timanttia.
 
..
Alkuperäinen kirjoittaja Humps:
Meidän lapset ovat saaneet kaikki alkunsa pakaste alkionsiirrosta. Haluaisin joskus tatuoida jäähiutaleita kuvaamaan lapsia.
Tää on miusta jotenkin hauska ja nätti idea!

Nii ja tämä enkelikeskustelu...Ihmiset nyt vaan voi käsittää sen kahdella eri tavalla, asiayhteydestä riippuen käsitän itsekin sen kahdella tavalla.Äidin pikkuenkelit tatuointi oli oikein kiva
 
mie
Minulla on lasteni nimet kuvan alla, joka liittyy heihin. Yhden lapseni kuva on myös valokuvasta piirrettynä selässäni, se on "enkelimäinen" myös, koska hän pelasti henkeni. Eipä kukaan ole koskaan sitä kuolemaan verrannut! Muutkin tautointini liittyvät myös lapsiini, yhdelle on leijona, hänen nimensä perusteella, toiselle on tähti. Loput kuvat liittyvätkin sitten itseeni ja elämään...lisääkin tulee. :)
 
mun mielipide vaan...
Mä en oikein käsitä mix ihmiset tatuoi lastensa nimet ja syntymäajat!Eikö niitä muista muuten?Mä olen ajatellut niin et jos joskus unohdan lasteni nimet ja synttärit ni sit on jo muutkin muistot hävinny enkä mä sillon enää tajua edes et mul on lapsia...
Mulla on itellä 2 keijua nukkumassa kukan päällä(siis molemmilla keijuilla omat kukat) ja siinä "ympärillä" tripaalia.
 
Ööööö
Alkuperäinen kirjoittaja mun mielipide vaan...:
Mä en oikein käsitä mix ihmiset tatuoi lastensa nimet ja syntymäajat!Eikö niitä muista muuten?Mä olen ajatellut niin et jos joskus unohdan lasteni nimet ja synttärit ni sit on jo muutkin muistot hävinny enkä mä sillon enää tajua edes et mul on lapsia...
Mulla on itellä 2 keijua nukkumassa kukan päällä(siis molemmilla keijuilla omat kukat) ja siinä "ympärillä" tripaalia.
Just mietin että olis kätevää ottaa koko perheen sotut käsivarteen ni ei tarttis aina hakea kelakortteja mulla kun on kultakalan muisti :) ehken kuitenkaan :D
 
no
Alkuperäinen kirjoittaja mun mielipide vaan...:
Mä en oikein käsitä mix ihmiset tatuoi lastensa nimet ja syntymäajat!Eikö niitä muista muuten?Mä olen ajatellut niin et jos joskus unohdan lasteni nimet ja synttärit ni sit on jo muutkin muistot hävinny enkä mä sillon enää tajua edes et mul on lapsia...
Mulla on itellä 2 keijua nukkumassa kukan päällä(siis molemmilla keijuilla omat kukat) ja siinä "ympärillä" tripaalia.
no tuskin se nyt siitä johtuu että ei niitä muistais, voi herranjumala.....
 
Alkuperäinen kirjoittaja lkökl:
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:
Karhun tassunjälki tulossa jossakin vaiheessa jonnekin päin kehoa.
Mikä tarina tähän liittyy? :)
Hih, poikani nimi on Otso. Ei siis mitään syvällistä tarinaa tähän liity ;).
Tuli vaan mieleen, että unimaailmassa karhu merkitsee äitiyttä, joten tuolla tatuoinnilla olisi hieno kaksoismerkitys :)
Ahaa, enpäs ole tiennytkään. Vau :)!
 
Ite oon suunnitellut että ranteeseen tulis jotenkin numeroista, siis lapsen sntymäajasta, ketju ja siitä ketjusta lähtis ketju tuohon kämmenen päälle missä "roikkuis" pieni leppäkerttu ja siihen ranteen ympäri menevään kans roikkuun leppis, pienempi ja jos joskus saa toisen lapsen nii jatkais sit sitä ketjua sen syntymäajan numeroilla...en tiiä, vaikee selittää.
 

Yhteistyössä