Linkittäkää kuvia tai kertokaa miten olette lapsenne ikuistaneet tatuointiin??

  • Viestiketjun aloittaja pian toimiva
  • Ensimmäinen viesti
fvb
Alkuperäinen kirjoittaja fg:
Mie en osaa linkittää, mutta mun olkapäällä on 2 lapsienkeliä niiden molemminpuolin lasten nimet ja kuvan yläpuolella lukee enkuks äidin pienet enkelit:)
onko lapsesi kuolleet kun olet ikuistanut ne enkeleinä?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja fvb:
Alkuperäinen kirjoittaja fg:
Mie en osaa linkittää, mutta mun olkapäällä on 2 lapsienkeliä niiden molemminpuolin lasten nimet ja kuvan yläpuolella lukee enkuks äidin pienet enkelit:)
onko lapsesi kuolleet kun olet ikuistanut ne enkeleinä?
Mulla tuli ihan sama asia mieleen :O Hui!
 
fg
Alkuperäinen kirjoittaja fg:
Mie en osaa linkittää, mutta mun olkapäällä on 2 lapsienkeliä niiden molemminpuolin lasten nimet ja kuvan yläpuolella lukee enkuks äidin pienet enkelit:)
Ei kun ne lapsienkelit just siks kun ne ovat mun enkeleitä:) En itse liitä kuvan enkeleitä kuolemaan. Harmi kun en osaa linkittää vaikea selittää:)
 
yksi ihminen
Mulla on selässä särkyneen sydämen näköinen tatska, mutta kun sitä katsoo tarkemmin, ne sirpaleet muodostaa mun tyttären nimen. Vaikea myöskin selittää, en halua linkittää kuvaa.
 
öö
Alkuperäinen kirjoittaja fvb:
Alkuperäinen kirjoittaja fg:
Mie en osaa linkittää, mutta mun olkapäällä on 2 lapsienkeliä niiden molemminpuolin lasten nimet ja kuvan yläpuolella lukee enkuks äidin pienet enkelit:)
onko lapsesi kuolleet kun olet ikuistanut ne enkeleinä?
ei kuolleet lapset ole enkeleitä, ihmisestä ei voi tulla enkeliä koskaan
 
lkökl
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:
Karhun tassunjälki tulossa jossakin vaiheessa jonnekin päin kehoa.
Mikä tarina tähän liittyy? :)
Hih, poikani nimi on Otso. Ei siis mitään syvällistä tarinaa tähän liity ;).
Tuli vaan mieleen, että unimaailmassa karhu merkitsee äitiyttä, joten tuolla tatuoinnilla olisi hieno kaksoismerkitys :)
 
bud
Haluisin sellasen, jossa olisi "äitilintu", jonka perässä kaksi pientä lintua, lapset siis. Oon joskus täältä lukenu tälläsestä ja musta aivan ihana idea. Ottaisin itse varmaan pääskysinä nuo lapset sitten. :)
 
Jenis
Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Haluisin sellasen, jossa olisi "äitilintu", jonka perässä kaksi pientä lintua, lapset siis. Oon joskus täältä lukenu tälläsestä ja musta aivan ihana idea. Ottaisin itse varmaan pääskysinä nuo lapset sitten. :)
Joo, "mun" ketjussa oli aikanaan tällainen tapaus! Äidillä oli 3 lasta, ja selässä tatska jossa äitilinnun perässä lensi 3 pientä :)
 

Yhteistyössä