Linkittäkää kuvia tai kertokaa miten olette lapsenne ikuistaneet tatuointiin??

  • Viestiketjun aloittaja pian toimiva
  • Ensimmäinen viesti
hmm
mitkä eläimet/kasvit/olennot/asiat lapsistasi tulee mieleen? eihän siinä tartte olla esim kolmea pikku karhua, vaan esim päivänkakkara, sipuli ja lammas jotenkin kivasti sommiteltuina ;)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja dask:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kerron nyt tääläkin. esikoinen on horoskoopiltaan leijona, kuopus kauris. aion tatuoida simban ja bambin päät, nenät vastakkain ja siihen lasten nimet.
Tää on mun mielestä sulonen idea =)
kiva että tykkäät :) vanhat disney sadut lähellä omaa sydäntä ja haluan tuolla tavalla murusten horoskoopit tatuoida :)
 
mie
Mulla oli kuva valmiina, mutta kerkeesin sitten tekemään plussatestin ennen kun kuva saatiin iholle :D Nyt sit ototetaan ja muokataan kuva sopivaksi... :)
Eli mulla on kaksi poika ja selkään olisi tulossa lilja-tatuointi. Iso kukkavarsi jossa kaksi sinisävyistä kukkaa (samantyyliset, mutta hiukan eriväriset kun ovat ne pojatkin aika erilaiset). Liljan valitsin siitä syystä, että se on mun lempikukka (koko piha liljoja täynnä) ja minusta se tuntui kivalta, että toi varsi kuvastaa minuaa ja kukat lapsiani. Nyt sitten tulossa kolme kukkaa, kolmannen väritys vielä epäselvä :D
 
jalat
Alkuperäinen kirjoittaja fg:
Alkuperäinen kirjoittaja ????:
Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:
http://www.babble.com/CS/blogs/strollerderby/archive/2009/05/30/10-ways-to-tattoo-your-kid-on-your-body-not-theirs.aspx
Siis tuolla kun on se kuva missä on se vauvan luuranko mahassa... niin eikö se jalka ole väärin päin? Sivuseikka mutta mä vaivaa...
Kyllä se munkin mielestä näyttää olevan väärinpäin...
Se taitaa olla sääriluu. Ne jalkaterät on siinä ylempänä "irtonaisina"
 

Yhteistyössä