Linda Wallander

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kurt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kurt

Vieras
Oli muuten tuota henkilöä esittävä näyttelijä hieman eri näköinen viimeisissä jaksoissa kun sarjan alussa. Tuli vaan mieleen, kun katsoin eilen osan siitä uusitusta Kylähullu -jaksosta.

Eikö se näyttelijä murhattu? Jospa ei ollut sama näyttelijä lainkaan. Käsitin kyllä, että sarja oli jo, loppu kun joku ilmeisesti sattumalta murhasi näyttelijän.

No me ukon kaa katteltiin miten neiti plosahti elokuva elokuvalta pahasti, näytti pöhöttyneeltä kasvoista niinkun ois vähän viina maistunut... En sit tiiä, mut siltä vaan näytti. On se kamalaa olla näyttelijä kun heti me sitä arvostellaan :ashamed:

tuo näyttelijä ollut siellä tsunami-katastrofissa? Eikä vissiin lopulta koskaan päässyt siitä yli ja päätti sitten itse elämänsä? Voin sekoittaa kyllä johonkin muuhunkin henkiöön...

Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:
No me ukon kaa katteltiin miten neiti plosahti elokuva elokuvalta pahasti, näytti pöhöttyneeltä kasvoista niinkun ois vähän viina maistunut... En sit tiiä, mut siltä vaan näytti. On se kamalaa olla näyttelijä kun heti me sitä arvostellaan :ashamed:

Samaa mekin katsoimme.Ja jostain ukko kuuli että viina maistui ja lopulta päätti elämänsä.Mutta sama linda oli alusta loppuun.Pöhöttyi ja lihoi

Alkuperäinen kirjoittaja Eikös:
tuo näyttelijä ollut siellä tsunami-katastrofissa? Eikä vissiin lopulta koskaan päässyt siitä yli ja päätti sitten itse elämänsä? Voin sekoittaa kyllä johonkin muuhunkin henkiöön...

No se selittäiskin paljon. Me ihmeteltiin että miten nuori nainen tuollai antaa ittensä mennä.. Surullista!

Mun mielestä jossakin telkkulehdessä sanottiin, että päätti päivänsä oman käden kautta.
Mitenkäs se sarja, kun niitä uusia jaksojahan olisi vielä, näytetäänkö ne telkassa, vai loppuiko sarja nyt?
Tykkäsin kovasti.

Alkuperäinen kirjoittaja Eikös:

Juu, Johanna Sällström oli näyttelijän nimi. Sairastui vaikeaan masennukseen tsunami-tapahtumien jälkeen, oli juuri päässyt psykiatrisesta hoidosta pois, kun sitten lopulta kuoli oman käden kautta.

Joo, Johanna päässy psykiatrisesta hoidosta sinä päivänä ku kuoli. Ois ite halunnu vielä jäähä, mut käsketii pois vaikka itsemurhariski oli liian suuri. Johanna sitte hirtti ittesä:( Eikä Johannaa tulla korvaamaa tulevissa jaksoissa. Johanna saa luva lepää rauhassa<3

Käsittämätöntä paskaa voitte jauhaa ihmisestä ketä ette edes tunne?! Se että ihminen lihoaa kahden vuoden aikana ei vielä maailmaa kaada. Pitäskö sitä olla joku ihmeen pillikinttu ja nälkää näkevä? Ja tosiaan kun on lukenut noita juttuja, niin on enemmän kuin ymmärrettävää et Johanna lihos, kun oli vaikeasti masentunutkin... :( Enkä voi ees ymmärtää, miten sieltä psykiatrisesta hänet päästettiin kotiin, kun tiedettiin kuitenkin tilanne. Mut joo ehkä ei kantsis puhella mitään ennen ku on vähä ottanu selvää asioista!!! Johannan muistoa kunnioittaen.

4l9wl83ze2p.png

Yhteistyössä