LIKAINEN TERVEYSSIDE!

  • Viestiketjun aloittaja Huolestunut
  • Ensimmäinen viesti
papukaijan ruokottomat puheet
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
Voi tsiisuus! Ei sitten tullut mieleen kysellä siellä baarissa josko jollain naisella olisi ollut myydä sinulle yksi side? Takuulla jollain on mukana. Olen itsekin antanut bussissa ihan tuntemattomalle naiselle siteen kun oli menossa työhaastatteluun...
Kuka helvetti sitä baarissa jotain rättejä kantaa mukanaan? Tampponeita baarissa käytetään!
Jokainen käyttäköön mitä haluaa...
 
yjtyuj
Alkuperäinen kirjoittaja tamponi:
Alkuperäinen kirjoittaja tietämätön:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
Voi tsiisuus! Ei sitten tullut mieleen kysellä siellä baarissa josko jollain naisella olisi ollut myydä sinulle yksi side? Takuulla jollain on mukana. Olen itsekin antanut bussissa ihan tuntemattomalle naiselle siteen kun oli menossa työhaastatteluun...
Kuka helvetti sitä baarissa jotain rättejä kantaa mukanaan? Tampponeita baarissa käytetään!
Missä näin määrätään? Mikä on tamppooni?

Tuskin kukaan MÄÄRÄÄ, mutta onko naiset niin epähygieenisia jopa baarissa että kulkevat rätit housuissa? Hyi helvetti, oksettavaa!


Jopa baarissa.... toki ymmärrän jos tarvitsee paikkojaan esitellä niin eikö tamponikin estä tärkeän näkymän?
 
huh
Alkuperäinen kirjoittaja yjtyuj:
Alkuperäinen kirjoittaja tamponi:
Alkuperäinen kirjoittaja tietämätön:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
Voi tsiisuus! Ei sitten tullut mieleen kysellä siellä baarissa josko jollain naisella olisi ollut myydä sinulle yksi side? Takuulla jollain on mukana. Olen itsekin antanut bussissa ihan tuntemattomalle naiselle siteen kun oli menossa työhaastatteluun...
Kuka helvetti sitä baarissa jotain rättejä kantaa mukanaan? Tampponeita baarissa käytetään!
Missä näin määrätään? Mikä on tamppooni?

Tuskin kukaan MÄÄRÄÄ, mutta onko naiset niin epähygieenisia jopa baarissa että kulkevat rätit housuissa? Hyi helvetti, oksettavaa!


Jopa baarissa.... toki ymmärrän jos tarvitsee paikkojaan esitellä niin eikö tamponikin estä tärkeän näkymän?
Mä ainakin haluan liikkua oli sitten baarissa tai shoppailemassa mahdollisimman parhaimmillani ja en todellakaan pukeudu mihinkään rätteihin. Oksettavaa, kun itse tietää että veri valuu p*llusta johonkin siteeseen. Niin epähygienista kun voi vaan olla ja se haju....

 
papukaijan ruokottomat puheet
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Mä ainakin haluan liikkua oli sitten baarissa tai shoppailemassa mahdollisimman parhaimmillani ja en todellakaan pukeudu mihinkään rätteihin. Oksettavaa, kun itse tietää että veri valuu p*llusta johonkin siteeseen. Niin epähygienista kun voi vaan olla ja se haju....
Jos tosiaan valuu kuin härän sarvesta, niin tamponi on mielestäni paikallaan.

Jos vaan vähän tiputtelee, niin tamponi jumittaa herkästi kiinni, ja jos lisäksi käyttää kierukkaa, niin se voi tarttua lankoihin..



 
pppp
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Alkuperäinen kirjoittaja yjtyuj:
Alkuperäinen kirjoittaja tamponi:
Alkuperäinen kirjoittaja tietämätön:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
Voi tsiisuus! Ei sitten tullut mieleen kysellä siellä baarissa josko jollain naisella olisi ollut myydä sinulle yksi side? Takuulla jollain on mukana. Olen itsekin antanut bussissa ihan tuntemattomalle naiselle siteen kun oli menossa työhaastatteluun...
Kuka helvetti sitä baarissa jotain rättejä kantaa mukanaan? Tampponeita baarissa käytetään!
Missä näin määrätään? Mikä on tamppooni?

Tuskin kukaan MÄÄRÄÄ, mutta onko naiset niin epähygieenisia jopa baarissa että kulkevat rätit housuissa? Hyi helvetti, oksettavaa!


Jopa baarissa.... toki ymmärrän jos tarvitsee paikkojaan esitellä niin eikö tamponikin estä tärkeän näkymän?
Mä ainakin haluan liikkua oli sitten baarissa tai shoppailemassa mahdollisimman parhaimmillani ja en todellakaan pukeudu mihinkään rätteihin. Oksettavaa, kun itse tietää että veri valuu p*llusta johonkin siteeseen. Niin epähygienista kun voi vaan olla ja se haju....

Jokainen tehköön niinkuin haluaa. Mua ei ainakaan kiinnosta mitä muut käyttää ja ymmärrän ettei minun valitsemani vaihtoehto ole se ainoa oikea. Miten joku viitsii ottaa vakavasti tälläistä keskutelua.

 
Ei tullut mieleen kysellä että olisko jollain kaverilla taikka jollain ihan vaikka tuntemattomalla olla mukana sidettä?Meillä on aina kaveriporukalla ollut jollain joku rätti jos tarvii.
Tai olisit vaikka sukan laittanut.....
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Ei tullut mieleen kysellä että olisko jollain kaverilla taikka jollain ihan vaikka tuntemattomalla olla mukana sidettä?Meillä on aina kaveriporukalla ollut jollain joku rätti jos tarvii.
Tai olisit vaikka sukan laittanut.....
Olin miesseurassa, eikä heillä tainnut kuukautissuojia mukana olla. Mulla oli vaalea mekko päällä, eikä lainkaan sukkahousuja - pakkohan mun oli jotakin keksiä. Yritin ihan todella pohtia kaikkea mahdollista, eikä tuo käytetyn siteen ottaminen nyt mikään ihan ensimmäinen vaihtoehto ollut. Olisi tietysti pitänyt lähteä kotiin, mutta en siinä tilanteessa kehdannut/halunnut poistua ystävämiehen synttäreiltä ihan heti, sillä juuri oltiin baariin tultu.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei tullut mieleen aukaista suuta siellä vessassa ja kysäistä, että joku olis lainanu sulle sen siteen? Varmaan jollain olis ollut.
Vessassa ei sillä hetkellä ollut lainkaan naisia. Baari oli vasta auennut, joten väkeä oli todellä vähän. Paikalla oli oikeastaan vain meidän seurueemme, jossa oli minun lisäkseni pelkkiä miehiä. Kyse oli siis pienen paikkakunnan baarista.
 
ap
Nuo yökkimisvastaukset eivät oikein palvele tämän ketjun tarkoitusta. Kysyin, onko kukaan muu tehnyt näin (ja yksi vain on myöntänyt, vaikka olen varma että heitä on enemmänkin) ja voinko saada jonkun taudin. Vastaus 'hyi helvetti' menee mielestäni aika off-topiciksi.

Nyt on alkanut huolestuttaa, josko tuo kutiava ja näppyinen alapää johtuisikin siitä siteestä eikä olisi vain vaippaihottumaa :/ En ole uskaltanut vielä soittaa.
 
ap
Kuten jo aiemmin totesin, tuo likaisen siteen ottaminen käyttöön ei todellakaan ollut mikään ensisijainen ratkaisu. Minulla oli päällä vaalea mekko eikä lainkaan sukkahousuja, joten esim. sukkahousujen hajoittaminen siteenkorvikkeeksi ei ollut vaihtoehto. Tämän lisäksi minulla on sen verran runsaat kuukautiset, ettei pelkkä paperi riitä. Kyllähän toki hieman hävettää ihan ymmärrettävästikin soittaa, mutta enemmän mua pelottaa mitä siellä sanotaan mun tartuntamahdollisuuksistani.
 
No ihan mun logiikallani voit hyvin olla altistunut esim herpekselle, tai sitten ihan joku 'tavallinen' tulehdus voi seurata tuollaisen roskiksesta ongitun siteen käytöstä....
Alkaahan siinä kasvaa kaikenlaista pöpöä + että siellä roskiksessa voi olla niin paljon kaikenlaista muutakin, joka on ollut kosketuksissa siihen rättiin.
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Vessassa ei sillä hetkellä ollut lainkaan naisia. Baari oli vasta auennut, joten väkeä oli todellä vähän. Paikalla oli oikeastaan vain meidän seurueemme, jossa oli minun lisäkseni pelkkiä miehiä. Kyse oli siis pienen paikkakunnan baarista.
Siis baari vasta auennut ja paikalla pelkkiä miehiä? Kuinkahan kauan se side sitten on ehtinyt muhia siellä roskissa, ainakin edellispäivästä asti...
 
ap
Ei tuo musta nyt niin oudolta kuulosta, ei itseasiassa tullut edes mieleen. Tuskin minkään paikallisen pikkubaarin roskista välttämättä kovin usein tyhjennetä. Paikalla oli siis PÄÄOSIN miehiä (kaikki muut seurueestani), mutta kaipa siellä on voinut olla muutama muukin naispuolinen. Kyse oli kuitenkin niin alkuillasta, etten ihmettelisi vaikka side olisi edelliseltä illalta.
 
ap
Täytyy vielä sanoa, että ei kyllä varsinaisesti haittaa, että tätä luullaan provoksi, mutta koska olen uusi käyttäjä tällä foorumilla, niin on kysyttävä, että onko täällä sitten yleensä paljon kaikkia kusetusjuttuja (kun sitä niin helposti tässäkin epäillään)?
 

Yhteistyössä