LIKAINEN TERVEYSSIDE!

  • Viestiketjun aloittaja Huolestunut
  • Ensimmäinen viesti
papukaijan ruokottomat puheet
Ap, tuli mieleeni, että alkoiko nuo menkat jotenkin 'väärään' tai odottamattomaan aikaan? Valkoinen mekko eikä mitään suojia mukana..? Jotenkin uskomaton yhteensattuma...
 
papukaijan ruokottomat puheet
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Täytyy vielä sanoa, että ei kyllä varsinaisesti haittaa, että tätä luullaan provoksi, mutta koska olen uusi käyttäjä tällä foorumilla, niin on kysyttävä, että onko täällä sitten yleensä paljon kaikkia kusetusjuttuja (kun sitä niin helposti tässäkin epäillään)?
Ihan koko ajan on kusetusjuttuja...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Ap, tuli mieleeni, että alkoiko nuo menkat jotenkin 'väärään' tai odottamattomaan aikaan? Valkoinen mekko eikä mitään suojia mukana..? Jotenkin uskomaton yhteensattuma...
Mekko ei ollut valkoinen, vaan vaaleansininen. Kuukautiset alkoivat noin viikkoa odotettua aiemmin, joten ei todellakaan tullut mieleen laittaa kirjekuorilaukkuun sidettä.
 
ap
Soitin Terveysneuvontaan. Vastaaja oli todella asiallinen, eikä mitenkään naureskellut ongelmalleni. Minua ohjeistettiin käymään varmuuden vuoksi sukupuolitautitesteissä muutaman kuukauden kuluttua, ellei oireita ennen sitä ilmene. Minun tulee myös tarkkailla alapään ihottumaa, mutta sairaanhoitajakin epäili, ettei ihottuma kytkeydy millään tavalla side-episodiin. Mikäli ihottuma pahenee, tulee minun kääntyä lääkärin puoleen.
 
vieras
YÖÖK! Hyi helvetti *oksentaa* Todella inhottavaa.. Miten kukaan voi olla niin hygieniastaan huolimaton, että vetää housuun roskiksesta paskasen terveyssiteen?!? Siis vaikka oisin mitenkä räkäkännissä, niin ei IKINÄ tulis edes mieleen mikään noin ihnottava! Tän on pakko olla provo.
 
Onnea oi verratonta
Yöööööööök! heti alkaa alapäätä kutittaan ku ajatteleekin sinne käytettyä sidettä ja samalla yläpää tekee yökkäys refleksiä. Onhan tää provo? ei kukaan VOI OLLA NOIN TYPERÄ!!! en ikimaailmassa koskisi edes kenenkään käytettyyn siteeseen ilman hanskoja!
 
"bbb"
No on provo. AP:n teksi on liian huoliteltua ja hyvää. Sotii vastaan tuota älytöntä sisältöä. Ja jos on lenkkiin runsaat menkat ettei hirveä määrä paperia riitä, niin miten muka riittää käytetty side koko baari-illaksi? AP vielä unohti koko jutun..
 

Yhteistyössä