LIKAINEN TERVEYSSIDE!

  • Viestiketjun aloittaja Huolestunut
  • Ensimmäinen viesti
Äiti
No kyllä kai se on mahdollista jokin tauti saada. Esim. hepatiittikin voi tarttua jo hien kautta.... vaikea kyllä uskoa, että joku noin tekisi kuin sinä teit. Kannattaa vähentää viinan juontia, jos kontrolli ja järki noin katoaa.
 
:x En kyllä usko että mitään tautia olet saanut.. mutta täytyy sanoa että itse olisin tyytynyt pelkkään vessapaperiin ja kysellyt vaikka baarihenkilökunnalta että oisko heillä ( jos naispuolisia työntekijöitä) Niin ja tietty kavereilta, mutta jos olit mies seurassa niin ymmärrän. Mulla kulkee aina käsveskassa side tai pari ja toisaaltaan kyllä mä voisin pysäyttää jonkun tuntemattomankin naisen baarissa ja kysästä että oisko lainata??

 
Alkuperäinen kirjoittaja mimona:
Ei ole oikein todennäköistä. Voithan käydä testeissä mielenrauhan takia kolmen kk.n päästä. Uskoisin, että baarin henkilökunnalta löytyy siteitä, koska eivä halua menettää asiakasta, jolla alkaa menkat.
Enpä ole törmännyt 10v baarimikko urani aikana tälläiseen :whistle: Siis että hlökunnalla olisi jokin ko. jemma :D
 
manna
mä olisin varmaan lähtenyt baarista. tai sitten tunkenut housut täyteen paperia ja käynyt pummaamassa siteen joltain kaverilta. tai odottanut vessassa niin kauan että sinne olis tullut muita naisia. JA ILMISELVÄ PROVOHAN tämä on, missä baarissa ei muka ole muita naisia naisten vessassa, häh? ainahan niissä on hirveä jono!
 
kuukuppi
Alkuperäinen kirjoittaja Semper paratus:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Tämän takia käytän kuukuppia, eipä tarvitse panikoida baarin vessassa, kun side/tamponi onkin unohtunut kotiin... :whistle:
pieni lisäkysymys.. onko se kuukuppi paikoillaan kokoajan? Entäs jos kuukuppi jäänyt kotiin.. ;)
Kun on säännöllinen kierto, voi kupin laittaa paikalleen vaikka jo hieman etukäteen. Ei pääse paniikki iskemään ;)
 
Rukoilijasirkka
Hyi! ällötys!

Kyllä huomaa, että ihmisillä on pikkasen eroja näissä hygieniakäsityksissä. :x Jos tää ees on totta.

En tiiä, ei ees säälitä, tuntuu uskomattomalta, et joku ois noin tyhmä.
 
papukaijan ruokottomat puheet
Alkuperäinen kirjoittaja Semper paratus:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Tämän takia käytän kuukuppia, eipä tarvitse panikoida baarin vessassa, kun side/tamponi onkin unohtunut kotiin... :whistle:
pieni lisäkysymys.. onko se kuukuppi paikoillaan kokoajan? Entäs jos kuukuppi jäänyt kotiin.. ;)
Tai tippuu pönttöön, kun sitä yrittää huppelissa sovitella paikalleen...

(Ei tosin kokemusta asettelusta. Mulla oli jo h-kierukka siinä vaiheessa, kun kuukupit alkoivat yleistyä. Phs tai vessapaperi housuissa riittää, aina....)
 
papukaijan ruokottomat puheet
Alkuperäinen kirjoittaja Semper paratus:
:x En kyllä usko että mitään tautia olet saanut.. mutta täytyy sanoa että itse olisin tyytynyt pelkkään vessapaperiin ja kysellyt vaikka baarihenkilökunnalta että oisko heillä ( jos naispuolisia työntekijöitä) Niin ja tietty kavereilta, mutta jos olit mies seurassa niin ymmärrän. Mulla kulkee aina käsveskassa side tai pari ja toisaaltaan kyllä mä voisin pysäyttää jonkun tuntemattomankin naisen baarissa ja kysästä että oisko lainata??
Mä tarjoisin euron tai pari rahaa ja ostaisin, jos sattuisi joltakulta käyttämätön löytymään...


 
ss
Kyllä olisin itse tunkenut PALJON paperia housuun!!! Tuskinpa käytetty sidekään ei ap = provo imi koko illan + yön vertasi, kun vasta aamulla vaihdoit.
Paperi, etenkin käsipaperia pohjalla olis takuulla auttanut edes sen ajan, että olisit voinut mennä sinne baarin puolelle kysymään onko jollain sidettä!!!!

Kyllä se paperi hetken pitää, kun tarpeeksi laittaa, vaikka runsaamminkin vuotas.

Sideautomaatti olis kätevä; tietysti rahattomia ei auttas.
 
nainen
Voi tsiisuus! Ei sitten tullut mieleen kysellä siellä baarissa josko jollain naisella olisi ollut myydä sinulle yksi side? Takuulla jollain on mukana. Olen itsekin antanut bussissa ihan tuntemattomalle naiselle siteen kun oli menossa työhaastatteluun...
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
Voi tsiisuus! Ei sitten tullut mieleen kysellä siellä baarissa josko jollain naisella olisi ollut myydä sinulle yksi side? Takuulla jollain on mukana. Olen itsekin antanut bussissa ihan tuntemattomalle naiselle siteen kun oli menossa työhaastatteluun...
Kuka helvetti sitä baarissa jotain rättejä kantaa mukanaan? Tampponeita baarissa käytetään!

 
weeny
Oon mäkin tehnyt joskus yo-kirjoituksissa noin kun vessassa ei ollut siteitä ja miesopettaja tuli saattamaan vessaan. Mitä ihmettä huolehdit? Et sä mitään tautia ole voinut saada, jessus. Big deal, ei toi oikeesti nyt niin outoa ole.
 
ap
En ole vielä soitellut päivystykseen, sillä vastaus hieman hirvittää. En kyllä enää usko erityisemmin, että mitään tautia olisin siteestä saanut. Alapäähän on tullut kyllä hieman jonkinlaista ihottumaa, mutta uskoisin, että kyse on "vaippaihottumasta", sillä mulla on melko herkkä iho.
 
Leena
Pidän pikkulaukussa AINA mukanani pikkuhousunsuojia, jos vaikka joku kanssa sisar tarvitsisi niitä.Olet kyllä ollut tosi ajattelematon.Toivottavasti selvisit pelkällä säikähdyksellä!!!!!
 
tietämätön
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
Voi tsiisuus! Ei sitten tullut mieleen kysellä siellä baarissa josko jollain naisella olisi ollut myydä sinulle yksi side? Takuulla jollain on mukana. Olen itsekin antanut bussissa ihan tuntemattomalle naiselle siteen kun oli menossa työhaastatteluun...
Kuka helvetti sitä baarissa jotain rättejä kantaa mukanaan? Tampponeita baarissa käytetään!
Missä näin määrätään? Mikä on tamppooni?

 
tamponi
Alkuperäinen kirjoittaja tietämätön:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
Voi tsiisuus! Ei sitten tullut mieleen kysellä siellä baarissa josko jollain naisella olisi ollut myydä sinulle yksi side? Takuulla jollain on mukana. Olen itsekin antanut bussissa ihan tuntemattomalle naiselle siteen kun oli menossa työhaastatteluun...
Kuka helvetti sitä baarissa jotain rättejä kantaa mukanaan? Tampponeita baarissa käytetään!
Missä näin määrätään? Mikä on tamppooni?

Tuskin kukaan MÄÄRÄÄ, mutta onko naiset niin epähygieenisia jopa baarissa että kulkevat rätit housuissa? Hyi helvetti, oksettavaa!
 

Yhteistyössä