Liitoskivut, vaikka ei raskaana

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ansku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"ansku"

Vieras
Onko kellään muulla liitoskipuja, vaikka ei ole raskaana. Synnyttänyt olen kohta kaksi vuotta sitten...Olin tänään pitkästä aikaa lenkillä ja kivut alkoivat melkein heti...Laantuivat lenkin edetessä, mutta nyt kun olen istunut noin tunnin paikallani, niin en meinaa päästä ylös, kun sattuu niin paljon...Onkohan ihan normaalia?
 
älkää ny hyvät ihmiset viittikö noin kamalia jutella!? Mä kun just oon ihmetelly, että eikö tää koskaan lopu, 10 kk tulee täyteen. Onneksi ei yleensä varsinaisesti kivistä, mutta ei tuo mukavaltakaan tunnu. Välillä on päiviä ettei asiaa muista, ja välillä se tuntuu ihan ihmeesti vaikkei olisi isompaa tehnykkään. Enkä mä edelleenkään edes tee mitään kauhean urheilullista. Kunhan hyötyliikun kottikärryjen yms kera.
 

Yhteistyössä