A
"ansku"
Vieras
Onko kellään muulla liitoskipuja, vaikka ei ole raskaana. Synnyttänyt olen kohta kaksi vuotta sitten...Olin tänään pitkästä aikaa lenkillä ja kivut alkoivat melkein heti...Laantuivat lenkin edetessä, mutta nyt kun olen istunut noin tunnin paikallani, niin en meinaa päästä ylös, kun sattuu niin paljon...Onkohan ihan normaalia?