"Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

Seepratyttö meillä minä olen se kuumeilija :D. Mies ei ole vielä oikeen lämmennyt ajatukselle, mutta keskeytetyllä ja varmoilla päivillä ollaan nyt suurinpiirtein vuos menty (joskus tietty kortsua käytetty mutta meinaa helposti jäädä pois joskus jopa oviksen aikaan) :)

Nyytikkii toi kuva on testiajan jälkeen, mutta testiajalla saatoin ehkä jotain itse nähdä. En oo ihan varma (n). Mutta luulis sen viivan jo näkyvän vahvemmin...ehkä loppuviikosta varalta uus testi... menkat alko tuleen vähän runsaampana (hyytymiä myös). Edelleen ei kipuja oo. Niin ja lämpöä on taas sen 36,9 astetta suusta o_O

Menin ruokaostoksille ja piti tietty ostaa myös siteitä. Ne sitten jostain syystä unohtu (y). En tajua miten voin unohtaa noin tärkeän asian :D
 
Normi menkat päällä. Kipuja ei kuitenkaan ole. Lämmöt taas alhaalla joten tais uus kierto lähteä käyntiin kp3/28. Tuntuu niin tyhmältä että luulee olevansa raskaana ja sitten kroppa on kaikessa ihan mukana :D.
 
Tanja okei no tulipahan todistettua että cblläkin voi saada viivanpaikan.. :confused: Tai saattoihan se olla joku kiinnittymisyritys että joku oli hedelmöittynyt ja koitti tarrata muttei onnistunut.

Täällä kovasti menkkoja odottelen ja kokoajan kuulostelen kehoa että alkaisko ne nyt! :D Tosi nihkeetä yrittää vauvaa, kun tietää ettei se tällä hetkellä ollenkaan oo mahdollista eikä oo ollut koko tänä kiertona, mikä on kestänyt kohta varmaan 70 päivää.:mad:


Ai että oli muuten eilen ihanaa kun mies ihan yhtä äkkiä illalla sanoi et "musta on alkanut tuntua etten millään jaksais oottaa et saatais vauva tänne.. Tai et on sellanen tunne et se vois kyllä alkaa jo tulemaan"

Oli jotenkin niin ihanaa et silläkin on tollanen olo et on vauvakuume ja toivois jo kovasti sitä pientä <3
 
Nyytikkii sulla on ihana mies!!! :love: Voi että olis niin ihanaa saada kuumeilla yhdessä oman miehen kanssa :love:. Toivottavasti ne sun mensut nyt pian alkais!

Nonniin lämmöt taas sahailee ees taas. Aamulla oli joku 36,3 ja nyt 36,8. (Eli taas sen 0,2 astetta korkeampi ku pitäis.) Ei yleensä noin korkea oo ylhäällä ollessa :unsure:. Vasempaa puolta vihloo lievästi ( semmosta pientä nippailua) Ja oksettaa aikas paljon...liittyy varmaan menkkoihin. :(
 
No niinpä, on niin hassua kun just talvella täälläkin kirjoitin et voi kun olis ihanaa kun vois miehen kanssa yhdessä kuumeilla. :)


Hmm mä en osaa noista lämmöistä sanoa, itse en haluu mittailla kun veikkaan et stressaisin siitä liikaa..:oops:
 
  • Tykkää
Reactions: Tanja12
JEEEE MENKAT ALKOI! tällä kertaa toimiva vinkki oli "mene uimahalliin ja luota siihen, että täti varoittaa sua ajoissa karmeilla kivuilla.."

Kiitän suuresti itseäni et menin just sillä hetkellä sattumalta vessaan!

Mut tanja ihana uni aww!
 
Nyytikkii Ihanaa vihdoinkin <3!!! (y). Miten nopsaan se ovis olis tulossa? Oliko siinä joku ennuste? :)

Jäi kyllä kauhee olo ton unen jälkeen :(. Mä kyllä niin toivon että sit elo-syyskuussa selviäisi, että voidaan saada ihan luomusti. Haluisin niin kovasti sitä, ilman mitään koeputki juttuja :(.
 
Tanja alotan perjantaina ne letrozolit ja meen ultraan kp12-14, täytyis varmaan tässä varata se jo. Sit ultrassa katsotaan onko siellä mitään tapahtunut ja jos on niin gyne varmaan osaa sanoa et milloin ovis on, veikkaan et pari päivää sen ultran jälkeen sitten. :)

Ai siis mitä silloin elo-syyskuussa tapahtuu? Mulla mennyt ihan ohi!

Varailin sen ultran muuten jo ja se on 22.6 :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Tanja12
Onnea Nyytikkii menkoista!! Ihanaa kun pääsette yrittämään :love:

Tanja12 mullakin mennyt ohi, mitä elo-syyskuussa tapahtuu?? :eek:

Täällä kummallistakin kummallisemmat menkat loppu eilen. Joku patti ilmestynyt alapäähän :( se on nyt pienentymään päin, mutta maanantaina oli pikkurillin pään kokoinen. Jos ei oo perjantaihin mennes hävinny kokonaan niin soitan lääkäriajan. Toivottavasti on vaan joku rauhanen turvoksis :)
 
Moikka kaikille, kirjotan tännekin, kun ois kiva jutella :) mulla yk2 dpo 2 meneillään.
oi Tanja12 mikä jännityskertomus! Seuraan sun tarinan jatkumista!
Nyytikki onnittelut uuden kierron alusta!
annimaria93 toivottavasti kaikki on ok.
Seepratyttö meillä mies on kuumeillut jo pidempään ja mä oon joutunut toppuuttelemaan. Nyt yhteinen kuumeilu, tosin mä taidan höpöttää oireista yms paljon enemmän, kunpa en litistäisi miehen vauvakuumetta :ROFLMAO: on ihanaa kun voi nauttia lemmiskelystä ilman omia estoja raskaudelle. Ihan uutta! Mä tunnen olevani ihan eri nainen ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Nyytikkii
Nyytikkii ei kai ole hirveät kivut/kauhean runsasta vuotoa? Mietin vaan kun sulla oli niin pitkä tauko.

Annimaria93 minkälaiset menkat sulla sitten oli?

Täällä tuli yhtäkkiä itkukohtaus sarjan surullisen kohtauksen takia ja sen unen takia. Oksettaa :sick:yhh...aika paljonkin. Semmonen tunne kurkussa että kohta tulee. Menkat on vissiin loppumassa, kun enää tulee tuhruvuotoa. Eli jos kellon mukaan kattoo kestoa niin vasta tänään klo 20 mennessä ne olis kestänyt kolme päivää. Yleensä keskimäärin 5. Joskus jopa 6:unsure:. Munasarjoja jomottaa ihan vähän, kasvava munasoluko? Aamulämpö on normi 36-36,1
 
Tanja12 aivan, no hyvä että varmuuden vuoksi tutkitaan! Toivottavasti siellä on kaikki kunnossa :)

Mulla siis normaalisti kierto 24 päivää, nyt oli 25, no ei sinänsä mikään hurja juttu. Mutta ikinä ei oo kestäny viittä päivää vähempää menkat, nyt kesti vajaat kolme päivää, ja kaks päivää ihan minimaalista tiputtelua. Pyyhkies vaan tuli limaista verta, ei tarvinnut sidettäkään. Yleensä saa olla koko ajan vaihtamassa sidettä ja tampoonia vähintään neljä päivää kun on niin runsas vuoto. Kivutkin oli niin siedettävät, etten ensimmäistäkään särkylääkettä tarvinnut, yleensä makaan kaksinkerroin ja huudan ja vaikeroin ku on niin kovat kivut. (Tästä ei toki voi valittaa, ihanaa vaan kerrankin kun on melkein huomaamattomat menkat.) ihmetyttää vaan kun edes pillereillä mun menkkakivut ei vähenneet noin siedettäviksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Tanja12
Toukokuinen tervetuloa! Toivottavasti pian tärppää :) Kivaa saada vähän lisää porukkaa tänne, me kolme ollaan täällä oikeestaan vaan juteltu annimarian ja tanjan kaa, hah! Mitähän mäkin täällä vielä teen, onko tää mun kuumeilu enää niin "lievää" :ROFLMAO: Me ollaan täällä vielä varmaan sit kun kaikilla on jo pikkuiset kääryleet ;)

Tanja aa okei, toivottavasti ei oo sytostaatit tehneet mitään tuhoja :unsure: Testillähän se selviää, se on onneks miehille vähän helpompi ja miellyttävämpi kuin meille naisille nää kaikki kokeet! :p Niin ja ei oo ees kovempia kipuja kuin yleensä eikä vuotokaan oo normaalia runsaampaa! Tosi outoa, luulis et siellä olis limakalvo yli kahdessa kuukaudessa kasvanut semmoseks et vähän tuntuiskin jo :D !

Mutta höh mitähän ihmeen oireita noi on. Toisaalta voi olla mahdollista, et kun kovasti raskautta toivot niin kiinnität huomiota oireisiin (kokemusta löytyy öööö noin sadalta kierrolta! :D), mutta toisaalta voisihan toi olla joku varhainen keskenmenokin tai joku? Sitten kyllä vuoto olisi kovin runsasta ja sellaista hyytynyttä tai sellasia paloja tulisi.

annimaria höh olipas oudot menkat sitten! En sitten tiiä voiko esimerkiksi ovulaation pois jääminen vaikuttaa menkkoihin? Normaalisti kun naisilla on välillä (tyyliin pari kiertoa vuodessa) niin ettei jostain syystä vaan ovuloi, mutta menkat kuitenkin tulee kun limakalvo kasvaa niin paksuksi että tulee sitten itsekseen ulos. Toisaalta sehän olis hyvä jos olis ollut niin että et olis viimekierrossa ovuloinut, nyt sulla varmaan olis tulossa kunnon superovis!

No en tiiä onko nää mun teoriat ihan tyhmiä, mutta joo.. :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Tanja12
Nyytikkii voi toki olla, mutta on viimeset kolmet menkat, tai oikeestaan kolme viime kiertoa kokonaisuudessaan ollut aika kummalliset. Ihme lieviä menkkakipuja päivittäin, vähän kuin ovulaatio olisi koko ajan :D oon jo pelotellu itteäni kaikenmaailman keskeytyneillä keskenmenoilla sun muilla :( tuntuu, ettei kaikki oo kunnos, mutta taas toisaalta ei oo sellasia "oikeasti huolestuttavia" oireitakaan mistään...
 
Moikka kaikille!
Täällä myös yks uus ilmoittautuu Haaveissa olis kolmas lapsi. Perheen muut lapset -08 ja -09. Mulla ollu vauvakuume kauan, keväällä mieskin vähän yllättäen innostui asiasta, nyt siis molemmat kuumeillaan! Jännitystä elämään tuo meiän kuopus, joka on kehitysvammainen, joten jos vielä joskus raskaaksi tuun niin odotusajasta tulee varmasti raskas. Taustaillu oon jo jonkun aikaa, nyt ehdin jopa kirjoitella Nyt kp1 ja yk3.
 
Liinar tervetuloa! Toivotaan pikaista tärppiä! Haluaisitko kertoa enemmän kuopuksestasi? Ei toki pakko oo :) oon vaan utelias, oon kehitysvammaisten kans valmistumisesta asti työskennelly, niin sillä kiinnostaa kuulla aina kokemuksia :)
 
Annimaria aijaa hmm noh toisaalta voihan ne menkat muuttaa muotoaan välillä ilman kummempaa syytä. Mä kuvittelin et tulis ihan supermenkat nyt mut vuotoa tulee tosi vähän ja tuntuu et se vaan vähenee kun eilen kuitenkin oli kipuja jonkun verran :D Noh, en valita!

Tänään pitää mennä hakemaan ne uudet hormonit kaupasta jeee!
 

Yhteistyössä