"Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

Mä en vieläkää nää niitä cristinan viestejä :eek: no, ehkä ne joskus tulee näkyviin, jos ei oo poistettu :)
Siis mäkään en enää nää niitä ja oon kyllä aika varma että se oli tässä ketjussa :D Kai sitten poistettu?

Nyt mulla siis ovis ohi, veikkaan että se oli eilen päivällä kun alavatsakivut loppuivat. Nännit ja rinnat ovat edelleen aika arat.. Eilen vielä peuhattiin joten eiköhän siellä simppoja ole. Olin vielä aika nolo ja jäin makaamaan jalat pystyssä sänkyyn petipuuhien jälkeen vaikka olen aina nauranut jos olen kuullut jonkun tekevän niin.. Kyllähän ne simpat siellä pysyy vaikka itse sperma lähtisi valumaan mutta pakko nyt yrittää kaikki keinot etten sitten ajattele että teinkö jotain väärin kun ei tärpännyt..

Onkohan nyt sitten dpo1? :D Ajattelin testipäiväksi ensiviikon lauantaita, jolloin olisi sitten dpo10. Toivottavasti jaksan piinailla siihen asti..

Mietin vähän sellaista, että kannattaakohan mun käydä nyt tässä luteaaliaikana salilla? Oon tehnyt aika kovia treenejä siellä enkä haluaisi mennä sinne turhia himmailemaan, mieluummin sitten käyn vaikka lenkillä jos ei voi täysillä tehdä. Toisaalta liikunta rentouttaa, mutta jostain keskusteluista luin ettei kova treeni olisi välttämättä nyt hyväksi kiinnittymiselle? Hmmm :cautious:

// Luin ainakin joitain keskusteluja, että jos on tehty alkionsiirto niin suositellaan ettei kävelyä kummempaa saisi tehdä, täällä esim jotain keskustelua aiheesta:http://keskustelu.ellit.fi/threads/voiko-alkio-irrota-kohdusta-esim-juostessa.1842968/

Viimeksi muokattu:
On kyllä outoa, luulis ny että edes jollekki näkyis :D

Kyllä Nyytikki mä ainaki ottaisin varman päälle, ja välttäisin niitä raskaita treenejä :) katotaan kestätkö testaamatta siihen lauantaihin asti :D mä ainaki innolla peukut pystys odotan sun testejä! :D

Annimaria niinpä en tiiä miten kestän.. :D

Joo ajattelin että otan nyt varman päälle ja kävin vaan kävelylenkillä. Tunnen itseni sen verran hyvin että jos nega tulee ja oon tehnyt jotain mikä voisi riskeerata kiinnittymisen niin syytän itseäni sitten siitä. Ainakin on nyt hyvä syy olla tupakoimatta :)

• Tykkää
Reactions: annimaria93
Paputoive kiitos! :). Pidän sulle peukkuja ;)

Nyytikkii jopas on vahvat oireet :eek::D. Niin ja parempi liikkuu niinkuin omasta mielestä on paras :).

Mäkään en nähny missään vaiheessa sitä cristinan viestiä(n). Jos se poistettiin heti niin ei ihmekään .

Mulla tuli vielä tänään limoja eli nyt dpo0 todennäköisesti. On ollu vähän kipee olo, taitaa kohta flunssa iskeä :unsure:

Kuinka usein te heiluttelette peittoja ;)?

Meillä tosi harvoin :(. En ymmärrä syytä :unsure:. Noin kerran viikossa ja mä haluisin niin paljon enemmän... Ärsyttää kun aina joutuu sanomaan asiasta (ja pahimmillaan syntyy riita). Muuten ei tapahdu mitään(n):unsure:.

Joo, on. Tänään mä olin menos iltavuoroon, ja mies tuli ajois kotiin, yritin vähä rakkautta saada, niin kuulemma oli niin väsyksis ettei jaksa.. Ja samaa se jankkaa iltaisinkin :/ lähdin sitte tunnin etuajas töihin :( tuntuu välillä että onko mussa jotain vikana :/ vaikka kovasti vakuuttelee että ei oo :(

Tanja voi ei toivottavasti et tuu kipeeksi :(

Meillä pupuillaan ehkä 2-6 kertaa viikossa. Välillä on hiljaisempaa mutta yleensä varmaan noin joka toinen päivä. Tosi tympeää jos ei halut kohtaa kumppanin kanssa :( ja ei teissä varmasti mitään vikaa ole! Oon kuullut kavereilta että tosi monilla on miesten kanssa samaa ongelmaa.

Meillä on alkuaikoina ollu tosi aktiivista, monta kertaa päiväs. Toki silloin ei nähty joka päivä. Mutta kyllä tää vauva asin ahdistus on puolin ja toisin aiheuttanu haluttomuutta. (Mun puolelta pääosin sen edestakasi jankkaamisen takia) ja miehen unirytmi on ihan perseellään, ja vahtaa telkkaria yömyöhälle, jos sen saan sänkyyn ennen ku ite nukahdan, niin se on niin väsyksis ettei jaksa mitään. Saas nähdä, päivällä ku loukkaannuin sille, niin lupasi että illalla saan lämpöä ja rakkautta :love::p en hyväksy kieltävää vastausta :D ens tiistaille lupailee ovista, voidaan harjotella:ROFLMAO:

Annimaria joo meilläkin kyllä silloin nuorena alkuaikoina oli niin että kokoajan oltiin toistemme kimpussa :D On tässä pian viiden vuoden aikana ehtinyt kyllä olla haluttomuutta puolin ja toisin vaikeampina aikoina. Ikävää jos vauva-asia aiheuttaa makuuhuoneen puolella ongelmia :( Toivottavasti miehesi pitää lupauksensa illalla! ;)

//Ai niin ja mulla dpo1-dpo2 ja nännikipu on palannut.. En oikein ymmärrä miksi tuo vasen nänni vaan on kipeä :D Voiko muka oikeasti johtua siitä että se folli irtosi vasemmalta puolelta :ROFLMAO: eiköhän kyseessä ole vain sattuma..

Viimeksi muokattu:
annimaria tosi ikävää :(. Mä en vaan ymmärrä mistä toi johtuu :unsure:
Saitko eilen lämpöä ja rakkautta ? ;).

Nyytikkii oi ku teillä on usein! :love: Mäkin haluun noin usein :love:.
Jännä toi sun toispuoleinen nännikipu :ROFLMAO:. Voihan se hyvinkin johtua siitä ;):p. Ainakin jatkossa tietää kummalta puolelta irtoaa :D.

en saanut eilen rakkautta. Nyt on jo viikko edellisestä kerrasta. Tuntuu että tuun hulluks:unsure: (varsinkin kun on ovisajat). En voi mitään sille että haluun sitä paljon enemmän. Eilen tuli pieni riita taas asiasta:(. Mä en kyllä tiiä mitä tekisin, jotta asiat muuttuis :cautious:

Tanja en saanu :/ mies kyllä otti vaatteet pois ja otti mut kainaloon, mutta mä hermostuin sille, kun se odottaa että mä teen aina alotteen. Se makaa ja halaa ja pussaa, mutta mun pitäis sitte lämmitellä sitä. Sanoin että en halua aina tehdä aloitetta, kun tavallaan jo pelkään sitä, kun on mennyt mönkään aina. Ja sitten kun käänsin selän sille, niin olisikin tehnyt aloitteen mutta YLLÄTYS YLLÄTYS kumin kans olis halunnu. Vaikka viimeksi alkuviikosta vakuutteli ettei tällä kertaa peru. Meni sitten halut siinä. Kyllä mä välillä mietin, että jos noin koko ajan lupailee ja peruu, niin kannattaako tuollaisen takia kärsiä loppuelämä, meinaan siis että en uskalla luottaa siihen, että se nyt vaan olis tää yks asia. Nytkin kumminki niin suuresta asiasta kyse, että jos tällaisen kans leikkii niin miksei muutenkin :( oon vähän sekasi ajatusteni kans nyt. Ja mies laittaa viestiä niinku mitään ei olisi tapahtunu? Enkä mä näiden jälkeen pysty luottamaan siihenkään, että tammikuussa muka alettais yrittämään. Niin sen takia en osaa olla kyselemättäkään.. Ihan tyhjän päällä täs olla ja odotella vaan, kun ei mihinkään voi luottaa. :( ja pitäs tänään vielä lähteä sille kuskiksi. Ei kyllä huvita :(
Toivottavasti sä saisit rakkautta, tää on kyllä inhottavaa :(

Tanja niin no mutta toki meilläkin on kausittaisia kuivempia kausia. Ollaan miehen kanssa huomattu, että mitä useammin on hommissa sitä useammin haluttaakin. :) Tai kun välillä on kiireen vuoksi ollut aikoja, ettei olla puuhasteltu usein niin asia saattaa vähän kokonaan jäädä unohduksiin eikä tee sitten niin kovasti edes mieli.

Aika ikävä tilanne teillä :( En oikein osaa sanoa mitään muuta neuvoa kuin vain se suoraan puhuminen..

Annimaria voi että :( Kylläpäs on tosi ikävää tuo että peruu lupauksensa noin! :( En oikein osaa antaa mitään neuvoa asiaan.. Mutta ymmärrän kyllä että mietityttää että kannattaako tällaiseen elämäänsä tuhlata kun ei voi luottaa jos toinen kokoajan muuttaa mieltään.

annimaria ei voi olla todellista! :( Todella inhottavaa! Siis eikö sun mies ymmärrä yhtään miten ilkeästi käyttäytyy?:cautious: Tuon jälkeen on tosi paha luottaa siihen tammikuuhun...toivottavasti se pitäis lupauksensa! On kyl inhottavaa tuntea että itessä olis jotain vikaa kun miestä ei kiinnosta (ainakin mulla tälläset fiilikset). Koita jaksaa halaus<3

Nyytikkii jos sitä vaan pääsis vauhtiin niin ehkä sitten..
se on kyl aika harvinaista:unsure:.

En jaksais tosiaan aina tehä aloitetta.. Sen minkä oon huomannu niin sillon ku en ehi (kiire töihin) tai jostain syystä en oikeasti halua, niin mies kiinnostuu :mad:.
Mut nykyään pitää aina huomauttaa asiasta että sais. Ja sillon tuntuu siltä ettei mies sais siitä itselleen mitään:(

Tanja mun mies on kans samanlainen, sillon ku just on menkat alkanu niin sillä on halut huipussaan, tai sitte ku mä nukun niin yrittää herättää. Ja mä oon tosi kiukkunen ku mut herättää, niin eihän siitä mitään tuu.
Samat fiilikset ku sullaki, että itessä ois jotain vikaa.. Varmaan meen suoraa nukkumaan ku pääsen töistä, oon niin väsyksis, ja tää ahdistus ei auta asiaan yhtään. Vielä muut asiat painaa mieltä, niin en olis kyllä tätä paskaa tähän jaksanu. Toivottavasti teillä nyt Tanja selkiäis asiat.

annimaria tää on kyl tosi rasittavaa. Mäkin meen varmaan nukkuun ku pääsen töistä. Ei yhtään kiinnostais. Koko juttu on itkettäny, enkä eilen meinannut saada untakaan tän takia. Mä en vaan ymmärrä miks ne kiinnostuu sillon ku ei haluais... varmaan jotain sellasta, että sillon on vaikeammin tavoiteltava tai jotain :(.
Kiitos <3. Kunpa teilläkin nyt menis kaikki hyvin ja mies tulis järkiinsä!

Onpas kyllä ikävä tilanne teillä molemmilla :( Varsinkin tuo että sitten itsekseen kyllä jaksaa mutta ei oman naisen kanssa? Kyllä itse tuollaisessa tilanteessa ottaisin asian vakavaan käsittelyyn.. En kyllä minäkään tuollaista jaksaisi! :(

Pitäis yrittää puhua, mutta koskaan ei tunnu olevan hyvä hetki...:(
Tai siis mies ei ikinä halua keskustella. Mikään aika ei sovi...

annimaria93 onko sulla pitkä työpäivä? Mä oon kotona vasta joskus vähän ennen 23...suoraan suihkuun ja nukkumaan:unsure:

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä