Siis mäkään en enää nää niitä ja oon kyllä aika varma että se oli tässä ketjussa Kai sitten poistettu?Mä en vieläkää nää niitä cristinan viestejä no, ehkä ne joskus tulee näkyviin, jos ei oo poistettu
Nyt mulla siis ovis ohi, veikkaan että se oli eilen päivällä kun alavatsakivut loppuivat. Nännit ja rinnat ovat edelleen aika arat.. Eilen vielä peuhattiin joten eiköhän siellä simppoja ole. Olin vielä aika nolo ja jäin makaamaan jalat pystyssä sänkyyn petipuuhien jälkeen vaikka olen aina nauranut jos olen kuullut jonkun tekevän niin.. Kyllähän ne simpat siellä pysyy vaikka itse sperma lähtisi valumaan mutta pakko nyt yrittää kaikki keinot etten sitten ajattele että teinkö jotain väärin kun ei tärpännyt..
Onkohan nyt sitten dpo1? Ajattelin testipäiväksi ensiviikon lauantaita, jolloin olisi sitten dpo10. Toivottavasti jaksan piinailla siihen asti..
Mietin vähän sellaista, että kannattaakohan mun käydä nyt tässä luteaaliaikana salilla? Oon tehnyt aika kovia treenejä siellä enkä haluaisi mennä sinne turhia himmailemaan, mieluummin sitten käyn vaikka lenkillä jos ei voi täysillä tehdä. Toisaalta liikunta rentouttaa, mutta jostain keskusteluista luin ettei kova treeni olisi välttämättä nyt hyväksi kiinnittymiselle? Hmmm
// Luin ainakin joitain keskusteluja, että jos on tehty alkionsiirto niin suositellaan ettei kävelyä kummempaa saisi tehdä, täällä esim jotain keskustelua aiheesta:http://keskustelu.ellit.fi/threads/voiko-alkio-irrota-kohdusta-esim-juostessa.1842968/
Viimeksi muokattu: