Aamuinen negatesti kyllä latisti toiveet ja tunnelmat aika lailla. Ei olis pitänyt testata vielä näin aikaisilla päivillä... Testin jälkeen olin ihan varma että en tästä kierrosta ole raskautunut ja ei ollut nyt meidän vuoro. Silti pari juttuu mietityttää... Olin töiden jälkeen ihan armottoman väsynyt (viime yönä yöunet jäi lyhyeksi kun nukuin eilenkin päikkärit), nukuin siis tänään päikkärit ja näin niin outoja unia. Ensimmäisessä unessa olin menettänyt vauvan ja minulla oli jonkun toisen vauva hoidettavana, menin sen kanssa sitten suihkuun/saunaan ja kolautin vahingossa vauvan pään kaakeliin ja se meni ihan tajuttomaksi/elottomaksi. Hyi! Sit toisessa unessa joku hullu vainoaja jahtas minuu takaa ja yritti raiskata. Juoksin lopulta järven rantaan ja menin veden pinnan alle ajatuksena hukuttautua. Mistä tämmösiä levottomia unia oikeen sikiää? Hrr... Niin ja sit koko päivän töissä juoksin vessasssa vaikken ehtinyt juoda juuri mitään, virtsan värikin oli ihan kirkkaan kellervää. Outoa. Mutta joo, tuskin noi mitään raskausoireita on kun testikin nega, mutta outoja juttuja kyllä. Sunnuntaina pitäis kuukautisten alkaa. Onks muilla tiheentynyttä virtsaamisen tarvetta aina ennen kuukautisia?