"Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

Jeeeee se oli kasvanut 20mm kokoiseksi ja oli ihan irtoamaisillaan!! :') ihanaaaaa nyt pistän kohta pregnylin joka varmistaa että se folli irtoaa ja sit vaan peittoja heiluttamaan :) Eka ovulaatio pitkiin aikoihin ihanaaaaa <3 Meinasin alkaa itkemään kun näin siitä ruudulta sen ja lääkäri hymyillen sanoi että se on tosi kaunis ja iso <3 Ehkä meidän onni on vihdoin kääntynyt.

Rakastava äiti mulla joskus nuorena tuli tuollaista ruskeaa vuotoa ja kun ultralla katsottiin niin kohdussa oli jostain syystä verta jäänyt ja se sieltä pikku hiljaa tiputteli. Ei ollut kai vaarallista mutta en tiedä mistä johtui.

Tanja12 ymmärrän kyllä ton ettei voi painostaa yhtään. Ainakin nyt vaikuttaa tilanne aika toivottamalta. :( Harmi että sanoo tommosia, vaikkakin varmaan vitsillä, mut ei se kivalta tunnu. Kannattaa varmasti rauhoittaa tilanne kokonaan nyt vauvapuheista ja oviksista ja mistään mikä liittyy näihin juttuihin. Jos se sillä hiljaiselolla alkaiskin haluamaan omatoimisesti.

Nyytikkii ainakaan täällä ei vielä kp24/28 Pregcheck näyttänyt mitään (paitsi toki sen kontrolliviivan). Aamupissasta tein ja 10min tuijotin tyhjää näyttöä. Jätin testin vielä roskiksen päälle lojumaan ja ei ollut kontrolliviivalle kaveria tullut työpäivän aikanakaan. Jotenkin tuli semmoinen olo että tästä kierrosta ei plussaa tule, olishan se ollut "liian helppoa" että yk3 olis jo onnistunut. Onpas ihania uutisia folliultrassa! Wau! Nyt toivotaan että irtoo hyvin ja simpat löytää tuon kaunokaisen luokse. :)

rakastava äiti mulla kans monesti kuukautisten lopulla ärsyttävää ruskeaa tuhrua. Normaalia se on.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Nyytikkii
Taas on kiirus,mutta pikaisesti IHANAA nyytikkii :) Nyt vaan pidetään peukkuja että hedelmöittyminenkin tapahtuisi <3 Kiitos vastauksista.Ajattelinkin että ehkä Se vuoto ihan harmitonta on.Ovulaatio ois tuossa ens viikon alussa ja kovasti toivon että mies unohtais sen :) ...saa nyt nähä miten käy,mutta oishan Se kiva jos sekin kuumeilisi,kun ois tosiaan sekavat fiilikset jos raskautuisin eikä mies sitä haluaiskaan :(

• Tykkää
Reactions: Nyytikkii
Tanja onko sulla ovisoireita nyt ollut? :) Mulla on nännit ihan järkyttävän kipeät ja isot.. Johtuu varmaan siitä pregnyl piikistä minkä laitoin päivällä (tai sit oviksesta). Äsken hyödynnettiin jo ovis, huomenna vielä ainakin vois! ;)

• Tykkää
Reactions: Tanja12
Aamuinen negatesti kyllä latisti toiveet ja tunnelmat aika lailla. Ei olis pitänyt testata vielä näin aikaisilla päivillä... Testin jälkeen olin ihan varma että en tästä kierrosta ole raskautunut ja ei ollut nyt meidän vuoro. Silti pari juttuu mietityttää... Olin töiden jälkeen ihan armottoman väsynyt (viime yönä yöunet jäi lyhyeksi kun nukuin eilenkin päikkärit), nukuin siis tänään päikkärit ja näin niin outoja unia. Ensimmäisessä unessa olin menettänyt vauvan ja minulla oli jonkun toisen vauva hoidettavana, menin sen kanssa sitten suihkuun/saunaan ja kolautin vahingossa vauvan pään kaakeliin ja se meni ihan tajuttomaksi/elottomaksi. Hyi! Sit toisessa unessa joku hullu vainoaja jahtas minuu takaa ja yritti raiskata. Juoksin lopulta järven rantaan ja menin veden pinnan alle ajatuksena hukuttautua. Mistä tämmösiä levottomia unia oikeen sikiää? Hrr... Niin ja sit koko päivän töissä juoksin vessasssa vaikken ehtinyt juoda juuri mitään, virtsan värikin oli ihan kirkkaan kellervää. Outoa. Mutta joo, tuskin noi mitään raskausoireita on kun testikin nega, mutta outoja juttuja kyllä. Sunnuntaina pitäis kuukautisten alkaa. Onks muilla tiheentynyttä virtsaamisen tarvetta aina ennen kuukautisia?

Paputoive hmm voi harmi ettei testissä näkynyt mitään :( Mulla on kanssa välillä ollut ennen menkkoja tiheää pissaamisentarvetta mutta veikkaan, että se johtuu siitä että silloin huomaan kaikkia "oireita" selvemmin kuin muulloin.. Normaalistihan joku pieni pääkipu tai mahakipu unohtuisi saman tien mutta luteaalivaiheen aikana heti pistää merkille ja ajattelee että se on joku oire. :cautious:

Toivotaan kuitenkin et sulla olisi ihan oikeita oireita, onhan sillä plussalla vielä aikaa tulla :p

No joo, onhan tää oviksen jälkeinen kropan ylitulkinta ihan älytöntä. :ROFLMAO: Vahva tunne nyt kuitenki kaikista "oireista" ja kummallisuuksista huolimatta että kuukautiset alkaa, mutta onhan se niin että aina on toivoa niin pitkään kunhan vuotoa ei näy.:love::rolleyes:

Paputoive toivoa on, se on kyllä totta! :)

annimaria kiitos <3 Mitäs sulle kuuluu? :)

Mulla on ihan järkyttävän kipeät nännit! Ja ne on tosi oudon näköiset jotenkin :LOL: Mies on tosi söötti kun koittaa pitää huolen etten saa rasittaa itseäni ettei mikään olisi raskaudelle esteenä. :X3:

Nyytikkii ihana mies :p. Sulla on nyt kyl kunnon superovis:love:. Oon niin iloinen teidän puolesta. Vihdoin teillä on ihan superhyvät mahdollisuudet :love::barefoot:
Mulla tulee vieläkin ovislimoja. Selkäsärky on onneks lieventyny jo :). Kaipa se viim huomenna sitten on. Ainakaan nyt ei tunnu olevan mitään mahiksia (onneksi!)

Paputoive voi harmi :unsure:. Mutta toisaalta tässä tosiaan on vielä paljon aikaa. Toivotaan että muuttuis plussaks;). Sulla on tosi vahvoja oireitakin ollu niin kuulostaa lupaavalta (y). Niin ja hyvää matkaa :)

Tanja no joo kyllä nyt tuntuu olevan ihan hyvät mahikset kun folli 100% varmasti irtoaa ja on hyvännäköinen, limakalvo on mainio ja miehen spermatestin kaikki tulokset tuli eilen ja siittiöt ovat tosi hyvää tavaraa. Itse siittiöitä oli näytteessä 120 miljoonaa ja normaalin raja on 40 miljoonaa :D
Tosi ikävää kun ette pääse hyödyntämään ovista :( Se on niin ikävää kun se mahdollisuus on vaan kuukauden välein.. Muistan itsekkin kun yksin kuumeilin ja aina mahdollisen oviksen aikoihin oli kauhea ahdistus että pitää taas oottaa kuukausi seuraavaa mahista.. (n)

Omaa napaa: Voi apua mun vasen nänni on niin kipeä että pienikin hipaisu sattuu kamalasti. Pelkkä paidan pitäminen päällä sattuu :( Mistäköhän tiedän onko se ovis ollut jo.. Sen pregnylin pistämisestä se on 36h sisällä ja nyt on mennyt 24h eli viimeistään ensiyönä on ovulaatio. Veikkaan kyllä että se saattoi jo olla kun kuulemma oli folli niin valmiin näköinen, toisaalta en ole ainakaan tuntenut mitään sellaista nippaisua (jotkut kun sanoo että tuntee ihan sen follin irtoamisen)

Viimeksi muokattu:
Mulle ei taaskaan tuu ilmotusta viesteistä, ja viestejä puuttuu välistä :eek: ihmettelin että vastaakohan se nyytikki nyt väärään ketjuun :D mutta tää on jo jonku aikaa tehny tätä :D
Cristinalle tervetuloa, en nyt vielä nää sun viestiä, mutta luen kun se näkyy :D

Minäkään en nää christinan viestiä.. :confused: mutta tervetuloa jos sinä näät tän! :)

Nyytikkii kuulostaa että Superovis on tapahtunut! Nyt vaan toivotaan että tärppiki vielä kävis, ainakin miehellä simppoja riittää, se on hyvä. Toivottavasti osaavat uida läpi ahtaiden paikkojen ja löytävät perille.

Tanja12 toivon todella minäkin et teillä miehen mieli muuttuis. Yksin kuumeilu on kyl tyhmää. Meillä minä kyl kuumeilen yksin, mut onneks mies lahjoittaa simppoja aina ku nähään (harmi vaan että näkemisiä estää molempien työkuviot), pitää vaan toivoo että kierto pysyy suht samoissa niin ovikset olis viikonlopun tietämillä... noista oireista, en nyt tiiä onko vahvoja oireita, periaatteessa kaikki oireilut voi olla pms-oireitakin. Jotenki vaan vahvistunu tunne et menkat alkaa sunnuntaina. Mut ajattelin kyl testata perjantaina kuitenki ennen reissuun lähtöä, osaa sitten varautua vuotoon. :unsure:

Yhteistyössä