Tanja ei oo erityisemmin juteltu, tuos ohimennen yks päivä kysäisin, että eikös sitä nyt vois yrittää jo? Sillai vitsillä, kun oltiin edellisiltana jotain lapsista vitsailtu. Niin sano vaan että kaippa sitä vois. Mutta kuten kaikki jo tiedämme, niin kun mun mies noin sanoo, niin sitä ei kannata uskoa
Toivottavasti sun mies nyt avautuis jotenki! Ikävää tuollanen, kun ensi mennään loppuun asti ja sitten käytetään kortsua
toivottavasti nyt oviksen aikaan yllättäis positiivisesti
Paputoive kivaa reissua, ja toivotaan että menkat ei ala!!
jos tallinnassa on halpoja raskaustestejä, niin osta sieltä varastoon
ompas teillä kyllä työkuviot! Toivottavasti aina oviksen aikaan olisitte kotona molemmat
mä tein ennen kolmivuorotyötä, ja aion kyllä siihen vielä palata, ei oo päivätyö 8-16 mua varten
mies opiskelee nyt, mutta valmistuttuaan alkaa kolmivuorotyötä tekemään. Että sitten kun molemmat ollaan mitensattuu töissä, niin voi olla että näkeminen jää vähälle, mutta se on sen ajan murhe
mä vähän toivon, että saisin sitten olla äippälomalla jo pian
Nyytikkii meinaatteko tehdö tarjouksen? Kuulostaa kyllä ihanalta
eikä se 50km työmatkaa kovin pitkä onneksi oo
ja sehän huomioidaan verotuksessa onneksi
Me puhuttiin jotain miehen kans tulevaisuudesta, tai siis siitä, kun olis tarkotus vaihtaa paikkakuntaa kun hän valmistuu, ja sitten puhuin, että me pärjättäis kyllä yhdellä autolla yms. Sitte mä vaan sanoin jotain, että sittenkin kun mä oon vauvan kans kotona, niin jos me tarvitaan autoa, nii voidaan viedä hänet töihin. Niin ihme kyllä, mies ei yhtään ahdistunut tai mitään, vaan sanoi vaan että "ihanaa kun sä puhut että sitte me vauvan kans"
Edistystä tapahtuu koko ajan!
Vielä sen verran, että mä oon ihan hukas mun menkkojen kans
tai siis kun mulla on aina ollu tosi runsaat menkat. Nyt kun mulla on tää kuukuppi, niin tuntuu tosi niukilta! En tiedä onko se vaan sitä, että kun on side tai tamppooni, niin se "näyttää" enemmältä, mutta aivan kun olis vaan pientä tiputtelua edellisiin verrattuna! Mutta en tosiaan tiedä, kun nyt vasta on ekaa kertaa tää kuukuppi käytös
ja menkkakivutki on pysyny pois, yleensä makaan kippuras sohvalla ja syön särkylääkkeitä. Enkä oo edes ollu kärttynen nyt! Vois aina olla tälläset menkat!