"Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

Hei!
Olen aivan alusta asti lueskellut teidän juttuja ja nyt viimein uskaltaudun itsekin mukaan kirjoitteluun :) Eli siis olen 20-vuotias kuumeileva nuori nainen pk-seudulta. Yritystä ei vielä ole aloitettu, koska mietityttää tällä hetkellä miten pärjätään ja pitäisikö mennä kouluun yms.

Mies on 22-vuotias ja molemmat olemme töissä tällä hetkellä. Olemme seurustelleet reilu 1,5 vuotta ja yhdessä asuttu nyt noin puoli vuotta.

heinis tervetuloa! :) Toivottavasti pian tärppää!

vanille tervetuloa sullekkin! :) Mä olen saman ikäinen kuin sä ja mies mua vuoden vanhempi. Toivottavasti pääsette pian yrittämään jos tulette siihen tulokseen että on jo vauvan aika :p

heinis80 mitkä kp:t sulla nyt on ? :)

vanille tervetuloa :). Mäkin olen 20v. ja mies 22v. ja myös pk -seudulta :D. Toivottavasti pääsette yrittämään ;)

Oon kyl niin kateellinen teille!!:D Mäkin haluan alkaa jo yrittämään:love:. Miehen mieli ei vaan muutu :cautious:

Tanja kyllä se varmasti vielä muuttuu <3 Mäkin muistan kun vielä puoli vuotta sitten ajattelin et joudun varmaan oikeasti oottamaan vielä jonkun 5v niin kuin mies silloin sanoi. Ei sit mennytkään kuin pari kuukautta :) Ja koko ajan vain innostui lisää ja nyt ollaan molemmat hirmu kuumeilijoita yhdessä :)

Odottavan aika on kyllä niin pitkä, mutta asiat voivat tosiaan muuttua päälaelleen ihan hetkessäkin! Meillä ainakin jotenkin ehkä sekin auttoi, kun heitettiin kaikkea läppää vauva asioista ja naurettiin yhdessä kun mietittiin minkälaisia meidän lapsista tulee ja miten valaalta näytän ison mahan kaa kun olen niin lyhyt :D Ehkä jos tekin vaikka koittaisitte heittää huumoriks tän asian niin se vois ehkä rentouttaa sitä ilmapiiriä asian suhteen?

Kiitos <3 . Olis kyllä ihanaa.
En tiiä uskallanko nyt puhua mitään :unsure:. Pelkään että se ahdistuu ja samalla pelkään ettei se mieti vauva-asiaa ollenkaan.:(
En tiiä mitä tekisin :(. En kohta enää jaksa tän kuumeilun kanssa, vie niin voimat:(

Hmm niin ymmärrän :( Samat fiilikset oli mullakin ja mietin jopa eroa silloin.. Ajattelin etten kestä sitä vauvakuumetta montaa vuotta ja mieskään ei kestänyt mun kuumeilua. En sitten tiiä mikä sen päässä napsahti yhtä äkkiä.

Kysyin mun mieheltäkin neuvoa mut se tyhmä sanoi vaan että "ei voi tehdä muuta kuin oottaa, se mies ahdistuu jos sitä painostaa". Noh, taitaa olla ihan totta mutta tuo ei kyllä lohduta yhtään. :unsure:(n):cautious:

• Tykkää
Reactions: Tanja12
Noniin, kävin hakemassa pregcheck puikkotestin, aika huonosti oli valikoimaa kaupas, tuo paketti missä oli vaan yks, ja rfsu missä oli kaks :eek: no, eiköhän tolla selviä, vaikka siinä kyllä luvattiin, että "herkkä, näyttää raskauden jo päivän jälkeen kuukautisten poisjäännistä" :D ne ei vissiin tiedä ettei moni siihen asti odota :D mun mielestä siinä pitäis lukea "vasta" :D

Voi tanja ja nyytikki, tuo eron miettiminenki kuulostaa niin tutulta :( toivotaan tanja nyt että meidän miehet sais pään kääntymään :) mä olin tänään hoitamas kahden viikon ikästä vauvaa, eikä kyllä todellakaan vauvakuume helpottanu, oli vielä niin tyytyväinen tapaus :love::love:

Uusille tervetuloa! Toivottavasti pääsette pian yrittämään!

Tanja12 voi, kuulostaa ikävältä että joutunu eroa miettimään. Toivottavasti mies muuttais mielensä pian!

annimaria93 jee kiva! Mä täällä jo oottelen sun testailua ihan täpinöissäni :D Ei varmaan joo helpota pienen hoitaminen vauvakuumetta

• Tykkää
Reactions: annimaria93
Voi miten paljon viestejä tänne päivän mittaan tuli. Kirjoittelin viimeksi aamulla ennen kuin yövuorosta kömmin unille. Nyt siis töissä ja ehdin lukea noi teidän viestit läpi ja ehdin kirjoittelmaan paremmin.

annimaria93 innolla jäämme odottamaan testitulosta! :geek: Oi voin niin samaistua tuohon tunteeseen kun näkee pieniä vauvoja ja vauvakuume iskee. Ite kävin viime viikolla kahden kaverin luona kylättelemässä (asuvat toisella puolella Suomea niin harvoin tulee ees käytyä). Toisella oli 3kk ikäinen muksu ja toisella jo vajaa 1,5v muksu. Ai että miten ihania.:love: Ja miten olin kateellinen niiden siitä perhe-elämästä, voi ku pääsis iteki pian nauttimaan ensin raskausajasta, pienestä vauvasta ja ihan siinä lapsen kasvatuksesta ja kehityksen seuraamisesta.

Nyytikkii kuulostaa lupaavilta noi lääkäriuutiset! Nyt vaan toivotaan kovasti ovista ja tärppiä! Ihan mahtava juttu että hoidot alkaa tehota. :)(y)

Tanja12 sun ei varmaan vaan auta ku oottaa. Tosi tympeetä joudut odottelemaan kun kuume on kova. Mulla oli edellisessä parisuhteessa vaikee tilanne ku mies alusta asti oli tosi nihkee ajatukselle lapsista. Ensin sanoi ettei koskaan halua, sitten myöhemmin ei ollut varma haluaako vai ei, ei voi kuulema tietää. Uskoin, luotin ja odotin koko ajan että hänelle joku valaistuminen tulisi ja haluaisi lapsia vielä kanssani, ei tullut. Noi on tosi kurjia tilanteita kun ollaan eri taajuudella asian suhteen. Itse olin ihan umpikujassa kun hänen kanssaan ei voinut keskustella lainkaan aiheesta. Seksi alkoi tympiä ja ahdistaa kun joka kerta siinä EHKÄISTIIN asia jota olisin halunnut maailman eniten. Yritin epätoivoisena ehdotella keskeytettyä yhdyntää/aloittaa puuhailuja ilman kumia jne. Loppujen lopuksi onneksi erottiin, muuten odottaisin ja tuskailisin vieläkin. Mutta en siis missään nimessä ajattele että teidän pitäisi erota, teillä kuitenkin ilmeisesti miehesi JOSKUS haluaa lapsia, tämä minun eksäni ei niitä todennäköisesti koskaan halua. Joten, ei auta kuin toivoa että hänellä naksahtaisi päässä ja tajuaisi haluavan lapsen jo nyt :p

Omaa napaa vielä hieman. Olen siis 27-vuotias esikoisesta haaveilija. Mies on 28-vuotias ja yhdessä ollaan oltu 1,5v. Alusta asti mies on tuntunut oikealta minulle ja sellaiselta jonka kanssa perheen haluan (toisinkuin eksä, hrr! :confused:). Niinpä yhteistuumin (ehkä pienen painostuksen ja muutaman keskustelun jälkeen) jätettiin ehkäisy pois touko-kesäkuun vaihteessa ja annettiin lupa vauvalle tulla. Nyt menossa yk3 ja kp 19/28. Jotain mahanippailuja nyt parina päivänä/yönä ollut ja lisääntynyttä valkkaria(?) Eipä oikein muuta ihmeellistä. Toiveet on kyllä aika korkealla tän kierron suhteen, että pelottaa ihan miten korkeelta ja kovaa sitä tiputaan jos(kun) menkat alkaa.:cautious: Luvattoman pitkä teksti, sorryyyy! :X3:

Negaa testi näyttää :) mutta ei nyt sinänsä ees niin harmita, tänään on taas sellanen positiivinen fiilis, että ehkä tuo mies pian suostuisi aloittamaan yrittämisen :) toivotaan tanja että sun mies kans nyt jo lämpenis asialle, ja edes sanois, että koska hän haluais :)

Mä näin viimeyönä unta että mulla alko menkat, että ehkä se uni valmisteli mua tähän aamun testiin :D

annimaria93 höh. No mut kiva jos mies suostuisi jo alottamaan yrityksen. Kerroitko sille testistä?

Paputoive toivottavasti teillä ois tärpännyt. Hyvältä kuulostaa. Mulla ainakin tuli enemmän valkkaria ja sitten sitä vuotoa kans.

Tein taas testin ja kyllä siihen samanlainen viiva tuli ku eilen. Taidan vielä hakea digin ni ei tarvi kyttäillä vahvistuuko vaiko ei viiva.

Paputoive toivottavasti olis tärppi käynyt (y). Pidän peukkuja;)
Joo en kyllä halua päästää tota miestä enää sinkkumarkkinoille :sneaky:. On niin ihana ja täydellinen. Jotenkin on tuntunut aina siltä oikealta :love:.

annimaria93 voi harmi:(. Onneks oot kuitenkin positiivisin mielin.(y) Toivotaan että sun mies nyt lämpenis yrittämiselle nopsaan ;)

erica87 milloin teet sen digin?:) Mä täällä jännäilen :love:

eilen mies meni loppuun asti. Ei ees kysellyt millon ovis on. Kyllä se tietää että se olis ens viikolla:whistle:. Mutta kuitenkin tässä vaiheessa se on yleensä jo aloittanut keskeytetyn. Ennen puuhailua se kysy missä kortsut on:cautious:. Sanoin etten haluais käyttää niitä:p. Olis kyllä luullut että mentäisiin keskeytetyllä varsinkin ton kortsu kysymyksen takia(n). Eipähän sitten ehkäistä ollenkaan:D. En kyllä usko että tää meno jatkuu...saa nähä:rolleyes:

kuinka moni teistä on kihloissa/naimisissa? Mä niin haaveilen että mies pian kosis :love:. Haluaisin niin jo edes kihloihin.

• Tykkää
Reactions: annimaria93
Tervetuloa vaan munkin puolestani muillekin uusille kuumeilijoille! :) ihanaa kun keskustelu täällä on niin aktiivista ja innokasta!

Tanja12 ja annimaria93 toivotaan että meidän kaikkien miehille se totinen kuume jo puhkeais! On sitten varmasti odotuksen jälkeen ihanaa kuumeilla ja suunnitella yhdessä niin että mieskin on innoissaan :) kurjaltahan se odottelu tuntuu mutta kuten sanottu, nopeasti ne käänteet tapahtuu ;) me suunnitellaan häitä kesälle 2017 :)

Erica87 ja nyytikki teillä on molemmilla jännät paikat! Toivotaan että pian varmistuis että kummallakin alkaa kohta maha kasvaa!

Paputoive kiitos <3 Tärppionnea myös teille sinne :)

annimaria no höh! :( Mutta onneksi olet hyvillä mielin, ehkä mies pian alkaa jo lämpenemään ajatukselle :)

erica joo on se digi kyllä järkevä ostos! Tuu kertomaan sit mitä näytti :)

Tanja oho! Jos sulla oliskin ovis vähän aijemmin niin sittenhän ne simpat vois elellä sinne asti jopa ;) eikös ne n.5vrk elä.

Me ei olla miehen kanssa naimisissa tai kihloissa. Mies kovasti kyllä suunnittelee meidän häitä mutta haluaa ilmeisesti kosia mua vasta sitten kun tietää että on mahdollista alkaa heti häitä järkkäämään. :) Alunperin hän olisi halunnut, että vauva tulee vasta kun ollaan naimisissa, mutta voihan olla että niinkin on kun tässä vauvan tulossa näköjään kestää vähän :D
Mulle ei oo mitenkään tärkeetä kihlat tai naimisssa olo enkä edes välttämättä haluaisi mitään hääjuhlia.. Mulle kelpaisi ihan hyvin pelkästään se lupaus ja papin aamen asialle. Miehen takia meidän nyt on kuitenkin pakko tulevaisuudessa järjestää isot prinsessahäät (miten tuntuu että tää yleensä on suhteessa vähän toisin päin? :D)

Nyytikkii ihana <3 :p. Kyllähän nyt joka tytöllä pitäis olla prinsessahäät:D. Ihana mies:love:
Toivotaan että ne eläisi niin pitkään ;). Eli viim ti ne kuolisi... Mä en jaksanu sen jälkeen nousta sängystä. Saipahan olla siellä pitempää;)

Mitä mieltä ootte? Lasketaanko se tuhruttelu päivä Kp1? Yleensä oon laskenu aina Kp1 sen päivän kun näkyy verta, mutta sinä samana päivänä on kyllä tullu ihan normia vuotoakin. Tollon tuli vaan tuhrua, mutta toisaalta mulla oli muutenkin tosi niukat menkat.
Jos lasketaan, niin mulla olis ovis tiistaina:whistle:

Tanja haha no jaaa.. :D Kohta säkin alat kokeilemaan kaikkia poppaskonsteja (vai ootko jo kokeillut?). Jalat vaan pystyyn seksin jälkeen, takaapäin tulee poikia ja ratsastaen tyttöjä ja greippimehu vahvistaa kohdun limakalvoja. :ROFLMAO:

Mua vähän on alkanut huolettamaan, kun se johtofolli oli kasvanut mutta se oli kuitenkin aika pieni :( Tai siis se oli 9mm, muut oli kai alle 5mm ja ovulaation aikaan follin pitäisi olla ilmeisesti joku +18mm. Ne voi kasvaa 2mm päivässä, joten kyllähän se tiistaihin mennessä olisi jo 20mm kokoinen mutta en tiiä..
Jotenkin pelottaa mutta toisaalta se lääkäri oli ainakin kovin positiivinen asian suhteen ja kai se nyt olisi nostanut lääkeannostusta jos se epäilisi ettei tää nyt toimi..
Hirveetä nyt alkaa panikoimaan asiasta kun vihdoin saatu ees jotain hyviä uutisia, mutta kun on lukenut noita nettikeskusteluita niin mietityttää vaan :( Oon pitänyt mun alavatsalla kuumavesipulloa ja juonut paljon maitoa koska niitten pitäisi kuulemma auttaa folleja kasvamaan :LOL:

• Tykkää
"Kuukautiskierto lasketaan alkavaksi siitä päivästä, kun vuoto kunnolla alkaa. Pientä tiputteluvuotoa ei vielä lasketa uuden kierron aluksi. Jos vuoto alkaa yöllä tai illalla kello 18 jälkeen, kuukautiskierron ensimmäiseksi päiväksi lasketaan seuraava päivä."

Näin luki jokun lapsettomuusklinikan sivuilla.

• Tykkää
En oo vielä kokeillut :D. Pitäisköhän:ROFLMAO:

Nyytikkii kiitos! Saa sit nähä millon se on, vielä ei oo tullu ovislimoja. Paikat on kyllä kosteat :).
Mutta voihan se ihan helposti kasvaa oikean kokoiseksi! Toi lääkeannos ei ollu niin vahva plus sillon aluks ei näkyny ultrassa mitään. Eikö ollukin näin? Siihen verrattuna toi folli on tosi hyvin kasvanut! Mä kyllä pidän peukkuja että se kasvaa vielä isommaksi!(y). Ja mulla on jotenkin tosi hyvä fiilis että nyt teillä tärppää! Sun pitää vaan rentoutua mahdollisimman paljon.:) Nauti auringosta ja hyvästä ruuasta ja hemmottelee itteäs (suklaata+ mansikoita ;))

Tanja12 oho! Toivotaan että simpat eläisi ovikseen asti. Liehittele miestä vielä viikonloppuna ;)

Nyytikkii mä uskon että folli kasvaa isoksi. Ja jos lääkäriin oli positiivisella mielellä :) Mä pidän peukkuja (y) toivottavasti teillä vihdoin tärppää :)

Me ollaan kihloissa. Yhdessä ollaan oltu joulukuussa 10vuotta. Naimisiinmenosta meillä ollu kiistaa kun mies haluais käydä vaan maistraatissa ja se ois siinä ku mä taas haluaisin edes pienet juhlat ihan vaan lähipiirin kesken. Mies vihaa juhlia, varsinkin jos itse juhlakaluna. Nyt oonkin miettiny jos mentäisiin naimisiin kolmosen ristiäisissä jos/kun sinne asti päästään

Joo aikaisemmin ei ollut tapahtunut yhtään mitään kasvua:cautious:.. Täytyy toivoa että kasvaisi, tähän mennessä on mennyt jo 300€ noihin pistoksiin, sit toinen samanlainen lääkärikäynteihin ja vielä yks ultra edessä. Ei mitään halpaa lystiä :D

Toivottavasti sulla ovis osuisi alkuviikolle :) Tai sitten mies vielä tässä viikonloppuna veisi hommat loppuun asti ;) !

Yhteistyössä