"Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

Tanja12 oho! Toivotaan että simpat eläisi ovikseen asti. Liehittele miestä vielä viikonloppuna ;)

Nyytikkii mä uskon että folli kasvaa isoksi. Ja jos lääkäriin oli positiivisella mielellä :) Mä pidän peukkuja (y) toivottavasti teillä vihdoin tärppää :)

Me ollaan kihloissa. Yhdessä ollaan oltu joulukuussa 10vuotta. Naimisiinmenosta meillä ollu kiistaa kun mies haluais käydä vaan maistraatissa ja se ois siinä ku mä taas haluaisin edes pienet juhlat ihan vaan lähipiirin kesken. Mies vihaa juhlia, varsinkin jos itse juhlakaluna. Nyt oonkin miettiny jos mentäisiin naimisiin kolmosen ristiäisissä jos/kun sinne asti päästään

Erica toi ristiäisissä samalla naimisiin menohan olisi sillee ihan järkevää! :)

Lueskelin vähän noita keskusteluja follien koosta, ja kuulemma on parempi että ne kasvaa hitaasti ja rauhassa, kuin että ne kasvaisi parissa päivässä tosi isoiksi. Silloin on kuulemma riski, että ne ei ole niin hyvälaatuisia. :)

Toi on kyllä niin kallista :(. Toivottavasti ei nyt enempää tartte hoitoihin laittaa! Niin joo. Jos ne kasvaa nopeesti niin voi olla riski johonkin häiriöön, huono perimä, suurempi vaara keskenmenoon?

erica87 yritän päivystää täällä ;). Mä haluaisin edes jotkut hääjuhlat. Oon kyllä aina halunnu semmoset "prinsessahäät" :D

Yritän vietellä tuon miehen :whistle:;). Toivottavasti se tajuaa oviksen olevan lähellä :whistle:

Mä oon kans miettiny tota ristiäisi naimisiinmenoa. Mutta ikinä ei tiedä tuosta perheenlisäyksestä, että koska ilmottaa tulostansa, niin alettiin nyt sitten suunnittelemaan häitä :) kauheeta vaan ku ei näin kahta vuotta ennen pysty kauheesti mitään konkreettista tekemään :) mun sukulaiset meni niiden lapsen ristiäisi naimisiin, siitä tiesi etukäteen vaan minä ja yks niitten vanhemmista lapsista :D oli aika hauska nähdä ihmisten reaktiot :)

Mä haluan kyllä kirkos naimisiin, mutta haluan aika pienen hääjuhlan, en siis mitään megaisoja. Me molemmat vihataan olla huomion keskipisteenä, joten sellanen "rento" juhla tiedos :)

• Tykkää
Reactions: Tanja12
Tanja jep ja toi 300€ on mennyt nyt yhdessä viikossa :D Mutta täytyy toivoa että tää ees toimis, noi inssit ja koeputkethan maksaa sitten monta tuhatta euroo.. Onneks miehen sperma on niin laadukasta ettei niihin varmaan sitten jouduta.

Miks sen pitää olla noin kallista :(
En todellakaan tiiä. Toivottavasti teillä ei olis miehen spermassa vikoja ettei tarvitsisi näihin touhuihin lähteä..

Ootko enää mittaillut lämpöjä tai ajattelitko ensiviikolla mitata tai testata ovista? :) Mulla tuli äsken ihan järkyttävät ovislimat? :eek::rolleyes: Ei oo tullut ikinä tollasia.. Toivotaan et olis hyvä merkki!

• Tykkää
Reactions: Tanja12 ja erica87
Tanja12 ja Nyytikki: Kivaa kun täällä on samanikäistä porukkaa :) Tuntuu, että nykyään on niin monilla se kuva, että lapset pitäisi tehdä vanhempana.

Onpas tänne tullut paljon tekstiä sitten viime käynnin!

Tuohon miehen suostuttelu asiaan :D Meillä ainakin paras ratkaisu oli kun ei hirveästi puhunut vauvakuumeesta. Tottakai mies sen koko ajan tiesi, että vauvan haluan, mutta ahdistui vaan jos jokainen keskustelu kääntyi vauvaan.

Omani on koko ajan sanonut, että vasta parin vuoden päästä saisi vauva tulla, mutta nyt kuukauden ajan on lämmennyt asialle ja puhunut, että hänelläkin on vauvakuume alkanut. Kysyin sitten yksi päivä, että mikäs sen vauvakuumeen aloitti niin vastasi vain, että se kun olen lapsesta puhunut ja hän on nähnyt minut lasten kanssa ja myös olin joskus sanonut näin "Mieti kun tuolta nyt tulis sellainen söpö pieni tyttö ja tois sulle kukkasen ja sanois, että tää on sulle isi" niin hänellä oli tuo jäänyt mieleen ja kuulemma ei malta odottaa, että tuo tapahtuisi oikeasti :)

Kihloissa emme ole vielä vaikka olen sitä pitkään halunnut. :D Yksi kaverini on miehelleni sanonut, että ei halua teinikihloja (täytän 20 siis n.3 viikon kuluttua), joten mies ei ole voinut vielä kosia. :D

Nyt tuli kyllä paljon tekstiä ja vaan omaa napaa... Pahoitteluni.

Nyytikkii niinpä, toivon niin kovasti ettei jouduttais. En oo enää mittaillut lämpöjä. Jotenkin en vaan jaksa enää paneutua siihen :D. Jännempää odotella menkkoja kun ei tiedä onko lämmöt vieläkin koholla vai laskenut;):ROFLMAO:. En aio myöskään testailla. Nyt yritän ottaa rennosti :whistle:
Noi sun limat kuulostaa lupaavilta!(y)

Vanille on kyllä tosi mukavaa että on paljon nuoria jotka jo kuumeilee vauvasta. Mä oon aina ajatellu että olis ihanaa olla jo nuorena äiti:love:. Miehet on niin arvaamattomia. Toivottavasti munkin mies yhtäkkiä muuttaisi mielensä:love:.
Teille kovasti tärppionnea!;)(y)

Tanja12: Kiitos! :) Ja tärppionnea myös sinne!
Ei olla vielä yritystä aloitettu. Tällä hetkellä kortsut käytössä, e-pillerit lopetin pari kuukautta sitten, koska ei vaan sopineet minulle. Ja noi miehet on kyllä tosi arvaamattomia! Tuli ihan puskista kun tuo oma yht´äkkiä pari viikkoa sitten sanoi minulle, että hänelle on alkanut tulla vauvakuumetta. Olin jo totutellut ajatukseen, että vielä ainakin kaksi vuotta pitää odotella. :) Toivotaan, että se sun mieheskin nyt saisi tuon kuumeen ;)

Tanja12: Ollaan keskeytettyä harrastettu aina silloin tällöin :D No minähän olisin valmis aloittamaan vaikka heti! Mies mietiskelee vielä sitä, että miten pärjätään jos minä menen kouluun ensi syksynä ja jos hänkin aloittaisi vielä koulun. Tällä hetkellä molemmilla määräaikainen työsopimus, joten jotain "varmuutta" haluaisi ennen kuin vauva tulee.

Kuumeilua ei yhtään auta, että veljeni on saamassa esikoisensa tammikuussa! Haluaisin niiiiin kovasti jo aloittaa sen omanikin yrittämisen, koska olisi ihanaa jos serkukset olisi samanikäisiä :love:

• Tykkää
Reactions: Tanja12
Me ollaan oltu kihloissa vuodesta 2001 asti.Häitä on välillä suunniteltu mutta ne ois vieny niin paljon rahaa että suunnitelmat ovat siirtyneet ja muuttuneet aina muiden rahanmenojen tullessa :LOL:Ensin meni huikeat summat lapsettomuus tutkimuksiin ja hoitoihin ja sen jälkeen onkin palanut rahaa aina kun on uusi vauva ilmoittanut tulostaan,eikä arkikaan ihan halpaa ole viiden lapsen kanssa,joten olen luopunut isoimmista suunnitelmista ja jos joskus häitä juhlitaan tulee ne varmasti olemaan pienemmät häät kuin mitä suunniteltiin :)

Mulla menkat vaan jatkaa vuotamistaan ja oon varmaan ihan seonnut kun yritän salata ne mieheltäni ettei se voi laskee mun ovulaation ajankohtaa ja voisin huijata sen oleen ilman ehkäisyä just ovulaation aikana :LOL::ROFLMAO::ROFLMAO::D Vessassa lasken vettä samalla ku yritän hiljaa kiskoa sidettä housuista ja sitte hipsin salassa viemään sen roskiin.....ehkä mää oon nyt vähän tuhma:whistle::whistle: Kaikkea sitä keksii lapsen saadakseen,mutta en mää tietenkään voi sitä huijata tekeen vauvaa:ROFLMAO: Pakko siitä vauvahommasta on vaan puhua ja toivoa että se suostuu.

erica87 Jännityksellä odottelen täällä testin kuvaa tai ainakin kuulumisia :):love:

Nyytikkii Minä päivänä se seuraava lääkärkäynti olikaan? Kuulostaa tosiaan hyvälle nuo limat (y)

Onnea ericalle !

Nyt kun vain saataisiin kunnon plussa aalto tosiaan tänne :)

Itsellä raskas päivä, vääntöä lasten isän kanssa lasten asioista :( Kävi kesken työpäivän suututtamaan niin että kädet tärräs... Ensi viikolla soittelen lastenvalvojalle niin jospa saataisiin selvyyttä asioihin :/

Vielä en ole jutellut miehen kanssa tästä vauva-asiasta, tuntuu että on ollut taas niin hulinaa koulun alkamisen ja muiden asioiden järkkäämisten kanssa. Mutta eiköhän tässä tule oikea hetki piakkoin.

Kummallinen tauti tää, sieltä se taas vaan tupsahti! Joka puolella näkyy vaunuja, isoja masuja ja sitten ne vauvojen pienet kesävarpaat <3 Joukkoonne mukaan mieluusti tulisin ajatuksia vaihtamaan =) Jännää taas lukea haaveita, piinailuja ja plussauutisia! Millään muotoa ei ole järkevää tällainen kuumeilu, ei rahallisesti ainakaan, mutta sydämeen vielä mahtuis.. Kisuvauvojakin on tuossa 2 (+2 aikuista kissaa) ja kovasti oon jotain projektia koittanut keksiä ajatusten harhauttamiseksi =D Naimisissa, 34v ja lapset -11, -07, -04 ja -02. Ihan tämän hetken juttu ei vauvautuminen meilläkään ole, useampi juttu matkalla, mutta satuilen niistä sitten jatkossa..

t. mimmimami

Kauheesti tullu taas päivän aikana viestejä. Ootte aktiivisia tässä ketjussa :) me ei olla sormuksia vaihdettu vielä, ollaan kyllä puhuttu että naimisiin mennään. Tänään jopa päivämäärää mietittiin kolmen vuoden päähän :love: juteltiin myös vauvan saamisesta joku päivä ja sitä kyselin että onko mies ajatellut asiaa jos vaikka oliskin jo tärppi käynyt. Ei ollut ajatellut asiaa, ja iloinen olisi jos näin olisi.

Mulle tuli viime yönä outo maku suuhun kun olin töissä. Yhdistin sen metallinmakuun, mutta olen ihan varma että kuumeissani keksin ja kuvittelin kaiken... alamaha on myös nippaillut ja vähän sellainen tunne että menkat olisi alkamassa (viikon päästä vasta pitäisi alkaa). Olin tänään myös harvinaisen hyväntuulinen yövuoron jäljiltä kun yleensä olen ku persiille ammuttu karhu. Saas nyt nähdä merkkaako nää oireilut mitään, vai onko keksittyjä juttuja kun kovasti toivoo raskaana olevan edes vähän.

Lähdettiin viikonlopuksi mökille ja varmaan vähän nyt hiljaiseloa pidän täällä forumilla. Palaillaan viimeistään vkl jälkeen. :)

Ihanaa viikonloppua kaikille! Plussatuulia ja nyt tytöt ne miesten päät kääntymään, jotta päästäis kaikki tosiaan erica87:n aloittamaan plussa-aaltoon mukaan. (y);)

Yhteistyössä