Annimaria93 linjoilla ollaan
Ensin ajattelin pysytellä kaukana täältä ettei olo vaan pahene,mutten vaan pysty.Oon käynyt lukemassa juttuja lähes päivittäin ja jännäillyt teidän mukana.Täällä on käyty läpi suuria tunteita ja monenlaisia sellaisia.Petetty ja pettynyt olo päällimmäisenä,tietysti surullisuuskin,mutta oon myös ollut niin vihainen miehelle että oon jopa suunnitellut eroa
Välillä "sopeuduin" hetkeksi tilanteeseen ja ajattelin että hyvä olla näin...no niin onkin,mutta kyllä tulin yhä siihen tulokseen että yksi puuttuu.Jatkan kuumeilua ja jollain tavalla miehen suostuttelua.Ku tietäs vaan miten sen Sais suostuun heti ilman että ahistan sitä liikaa.Aikaakaan en "voi" antaa ku haluaisin vauvasta tälle nuorinmaiselle leikkiseuraa ja hän täyttää pian jo 2v. Tilannetta ei helpota yhtään Se että isommat on nyt olleet jotenkin ihan mahdottomia..varsinkin pojat riehaantuvat vähän väliä.Miehellä mahtaa olla vauvakuume kaukana tällä hetkellä. Mikä tilanne teillä Kairan ja mustavalo? Tsemppiä kaikille yritykseen ja miesten pehmittelyyn!
nyytikkii kiva kun,ootte päässeet yksityisellä tehokkaampaan hoitoon ja noin pikaisesti.Minähän en silloin uskaltanut itseäni pistää,joten mies pisti ennen töihin lähtöä.Sain luvan pistää jalkaan ku oon niin hoikka? Mahaan pistäminen pelotti ihan liikaa
sää oot kyllä rohkee ja pian saattaa uus elämä kasvaa sisälläsi <3 Ootte kaikki mielessä vaikken ehkä nyt ihan joka päivä tänne kirjottele.yritän vähän hillitä kuumettani jos miehen pää ei käännykkään ollenkaan