"Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

Joo-o noi menkat oli sitten aika lyhyet.. kesti kaks päivää semmonen menkkavuoto ja sit olikin eilen vaan tuhruvuotoa silloin tällöin. Yleensä kestänyt sen viitisen päivää. Lievä menkkajomotus vaan jatkuu ja masu on ruoan jälkeen ihan pallo :(. Plus oon ollu ihan järkyttävän väsynyt. Ärsyttää kun hormonit vaihtelee näin paljon. Miks ei joka kierrossa vois olla samanlaisia menkkoja!
Alkaa taas ajattelemaan että entä jos sittenkin olis. Takokaa mun päähän etten ole raskaana, tekee vaan huonoa mulle tällaiset luulot :(.

Tanja toivottavasti nyt johonki suuntaan selviäis, jos kerran on noin kummalliset kuukautiset ja muutenki oireita :eek:

Mä taas täälä elättelen sen yhden keskeytetyn takia toiveita.. Tai oikeastaan en tiedä elättelenkö mitään, mutta jotenkin nyt kans on kummallisia oloja..
Sellasia ihmeellisiä tuskaisia aaltoja, on jotenkin tosi hankala olla ja yhtäkkiä kauhea hiki.. :eek: yleensä palelen herkästi, mutta harvemmin tuollaisia tulee. Huonoa oloa on aika paljon, kovaa väsymystä (se ei kyllä toisaalta mitenkään tavatonta oo), vartalokipuja, varsinkin jalkoja särkee, ja alaselkä on ollu tosi kipeä. Eilenki en meinannu saada nukuttua ku sattu nii lujaa :( myös vatsa ajoittain sekaisin. Melkeen päivittäin saa kerran juosta kauheaa kyytiä vessaan, ja sen jälkeen on taas normaali vatsa.. :eek:

Tanja en oo nyt miehelle erityisemmin oireista puhunu, tai siis kyllä se tietää, mutta ei osaa ajatella mistä ne johtuis :D mä varmaan testaan sitte vasta, jos menkat ei tuu.. En jaksa niitä pettymyksiä :( mutta olishan se mun tuuria, jos ny tulisin raskaaksi, ku oon odottanu menkkoja ku kuuta nousevaa :D tilasin nimittäin vuosien haaveilun jälkeen kuukupin :) onko täällä muilla kuppia käytös? Ootteko tykänny? :)

Lisäys vielä, että onhan se mies sanonu monesti, että jos vahinko kävis niin se olis ihana ja ilonen juttu :) ota ny tuosta selvää :D

Niin joo ja vielä noista oireista unohtu menkkakivut, ei nyt toki yhtä voimakkaat. Mutta täs ny pari päivää ollu alavatsa kipeä.. :eek: ihmeellistä. Onhan mulla noita kuukautiskivun tyylisiä ollu, mutta ne on ollu yleensä vaan toisella puolella, niinku oviskivut olis koko kierron ajan :)

Tanja12 olipas kummalliset menkat ja oireet. Outoa (n)

Annimaria93 sulla kuulostaa lupaavilta oireet. Toivottavasti ois tärppi käyny (y)

Mä alan kallistua menkkojen puoleen tän mun vuodon kans. Tullu kuitenkin jo to asti. Tosi niukkaa ruskeeta kyllä ettei ole sidettäkään tarvinu, lähinnä pyyhkiessä vaan. Mut tänään tuli paperiin verta :( Nyt kp 25 ja menkkojen pitäis alkaa vasta la. Kiva jos tällasta pientä vuotelua sinne asti. Menkkakipuja ei kuitenkaan ole. No jos ei kunnon vuoto ala niin teen ens viikolla testin mut kyllä tuntuu siltä että ne sieltä tulee :(

Annimaria93 linjoilla ollaan :) Ensin ajattelin pysytellä kaukana täältä ettei olo vaan pahene,mutten vaan pysty.Oon käynyt lukemassa juttuja lähes päivittäin ja jännäillyt teidän mukana.Täällä on käyty läpi suuria tunteita ja monenlaisia sellaisia.Petetty ja pettynyt olo päällimmäisenä,tietysti surullisuuskin,mutta oon myös ollut niin vihainen miehelle että oon jopa suunnitellut eroa :( Välillä "sopeuduin" hetkeksi tilanteeseen ja ajattelin että hyvä olla näin...no niin onkin,mutta kyllä tulin yhä siihen tulokseen että yksi puuttuu.Jatkan kuumeilua ja jollain tavalla miehen suostuttelua.Ku tietäs vaan miten sen Sais suostuun heti ilman että ahistan sitä liikaa.Aikaakaan en "voi" antaa ku haluaisin vauvasta tälle nuorinmaiselle leikkiseuraa ja hän täyttää pian jo 2v. Tilannetta ei helpota yhtään Se että isommat on nyt olleet jotenkin ihan mahdottomia..varsinkin pojat riehaantuvat vähän väliä.Miehellä mahtaa olla vauvakuume kaukana tällä hetkellä. Mikä tilanne teillä Kairan ja mustavalo? Tsemppiä kaikille yritykseen ja miesten pehmittelyyn! :) nyytikkii kiva kun,ootte päässeet yksityisellä tehokkaampaan hoitoon ja noin pikaisesti.Minähän en silloin uskaltanut itseäni pistää,joten mies pisti ennen töihin lähtöä.Sain luvan pistää jalkaan ku oon niin hoikka? Mahaan pistäminen pelotti ihan liikaa :) sää oot kyllä rohkee ja pian saattaa uus elämä kasvaa sisälläsi <3 Ootte kaikki mielessä vaikken ehkä nyt ihan joka päivä tänne kirjottele.yritän vähän hillitä kuumettani jos miehen pää ei käännykkään ollenkaan :(

Rakastava äiti voi ei :(. On niin ikävä kuumeilla yksinään. Kunpa sun mies nyt lähtis mukaan kuumeiluun <3. Ei ole kivaa tuntea jotain puuttuvan.:unsure: Itselläkin on koko ajan tunne että jotain puuttuu elämästä...lapsi :love:

rakastava äiti toivottavasti saisit miehen pehmitettyä ja pääsisitte yrittämään. On kurjaa kuumeilla yksinään. Mäkin reilu vuoden kuumeilin yksin ennen kun sain miehen suostuteltua kolmanteen (ja luultavasti viimeiseen). Olisin halunnut kakkosen ja kolmosen ikäeroksi pienempää. Nyt tulee ikäeroa n.4v.

Tanja12 veristä vuotoa ei ole ollut sen aamun jälkeen mutta vähän ruskeaa on. En kuitenkaan ole sidettä tarvinu. Edelleenkään ei ole menkkakipuja. Tota vuotoa ei tule kun pyyhkiessä ja ihan vähän vaan housuihin vuotanut. Mulla menee hermot! Alkais kunnolla jos menkat alkamassa tai loppuis jo! :mad:

Johan on outoa :(. Kunpa pian selviäis mistä johtuu (toivottavasti raskaudesta ja vuoto harmitonta )(y)

Mulla alko seksin jälkeen jotenkin oudolla tavalla vasemmalla puolella alavatsaa kutisevasti tuikkimaan. Ja on tullut ihan minimaalisesti vessareissuilla juuri ja juuri silminnähtävää ruskeaa limaa. Jotenkin tosi häiritsevä olo:unsure:. Teen tosiaan huomenna testin ihan mielenrauhan vuoksi :( vaikka sitä on satavarma että nega tulee:(

Annimaria93 mies on nyt vaan sanonut että "meillähän on jo viisi ihanaa lasta".Ei oo sanonut suoraan ettei halua kuudetta,mutta selvästi on tällä hetkellä sitä mieltä että ei enempää lapsia :( Voi olla että mieli muuttuu muttei varmastikkaan niin helpolla kuin luulin.Minä olen tietysti maailman onnellisin viidestä lapsestamme ja he ovat elämässäni tärkeintä,mutta juuri siksi haluaisin vielä yhden maailman ihanimman asian elämääni,jos vain vielä pystymme lapsen saamaan.Kylläkai muilla omilla lapsilla haluaisi melkein maailman täyttää ;) mutta ehkei sitten riittäisi aikaa enään kaikille lapsille.Vielä riittää ja luulisi riittävän kuudenkin kanssa...tosin melua meillä on välillä niin paljon ettei kuule mitä kelläkin on asiaa :) :) Mustavalo sielläkään ei vissiin sitten vielä oo mies halukas yrittämään vauvaa? Kairan miten teillä? Erica87 toivotaan että pian raskaudut tai olet jo raskaana.samoin tanja12 ja nyytikkii ja kaikki muutkin <3 Ps.välillä toivon että oisin raskauttunu siitä keskeytetystä kerrasta kun Se oli niin lähellä ovulaatiota

Rakastava äiti kiitos! :love: Ikävältä kuulostaa tilanne teillä.. (n) Täytyy nyt vain toivoa että miehen pää kääntyisi pian, eipä siihen varmaan voi kovinkaan paljoa itse vaikuttaa. Yksin kuumeilu on kyllä tosi ärsyttävää ja raskasta..

erica onpas tosi ärsyttävää tommonen outo vuoto.:cautious: Toivottavasti loppuisi pian.

Tanja mä täällä odottelen jo sun testiä, jännittää!! :sneaky:

Yhteistyössä