"Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

Jep, ärsyttää vaan jos mun keho nyt ei ees reagoi näihin letroihin vaikka yleensä ne on aika tehokkaita.. :( Vaihdoinkin sen terveystalon ajan tonne fertinovaan että tapaan sen järkevän lääkärin joka voi nyt vaikka määrätä jotain muita lääkkeitä mulle jos ei nää letrot tehoa. Muutenkin ihan helvetin typerää että näköjään tää tieto mistään kokeista ei liiku eri klinikoiden välillä eikä kellään oo mitään tietoja mitä muualla on tehty :mad: Kyllä välillä oikeesti ihan naurattaa tää elämä miten kaikki voikaan mennä näin päin persettä. Näköjään pakko käyttää kaikki säästötkin johonkin lapsettomuushoitoihin..

//Mutta lisäyksenä vielä, että silloin kun kuumeilin vielä yksin, ajattelin että "tekisin mitä vaan että saan vauvan ja että saan tuon miehen haluamaan", joten tosissani teen mitä vaan ja maksan raskaaksi tulosta mitä vaan. Ei mikään raha voi olla esteenä tälle.. Niin lähellä mutta niin kaukana.. :unsure:

Viimeksi muokattu:
Nyytikkii eikä mikä lääkäri!! :mad: Toivottavasti yksityisellä saisit parempaa palvelua ja ois hyvät follit :)

Tanja ja annimaria voi että noita miehiä! Toivottavasti muuttaisivat mielensä pian :) Älkää painostako ni jospa se siitä.

Voishan se eilinen ollakin kiinnittymisvuotoa, tosin vaikea uskoa että ois heti tärppi käyny. Tänään ei ole tullu. Nyt vaan piinaillaan. Tässä mietin koskahan uskaltaisin alotella testailun :)

Nyytikkii toi on kyllä ikävää että säästöt menee vähän niinku turhaan kun julkisella ei suju :(.

Erica87 kuulostaa jännältä, toivottavasti on tärpännyt ;)

Mulla loppu vuoto!:eek: En tiiä tuleeko vielä lisää, mutta tällä hetkellä ei tule. Eli menkat on kestänyt yhteensä kaksi päivää. Ihan mukavaa jos ei jatku:)

Huii taas jännittäää kamalasti mennä sinne lääkäriin... :cautious: Ihmetyttää, kun ovistestit ovat kuitenkin vahvistuneet päivä päivältä kun se lääkäri sanoi eilen et ultrassa ei näkynyt "mitään"? Tai siis luulis sit ettei ovis ole tulossa.. Nyt pitää kyllä pitää peukkuja että siellä näkyis jotain hyvää.. :unsure:

/ Oho kuvassa ei näy päivät, eli ylhäältä alaspäin on tiistai, keskiviikko, torstai aamu, torstai ilta, perjantai

Tanja12 olipas lyhyet menkat. No hyvä jos loppui! :)

Nyytikkii tsemppiä lääkäriin! Hyvältä näyttää ainakin viivat :) outoa ettei eilen ole näkynyt mitään.

Mä yritän olla kuvittelematta itselleni oireita mutta mutta.. vähän mahasta nippailee :) ja tänään pyyhkiessä tuli pienen pieni veriviiru (n)

Nyytikkii varmaan limojen avulla löydän sen varmuudella. En kyllä haluis hirveesti siihen keskittyä :(.
Noi sun tikut näyttää tosi lupaavilta! (y). Kunpa meinais ovista;)

Erica87 tosi jännittävää. Onko sulla aikaisemmissa raskauksissa ollut kinnittymisvuotoa? :).

Mulla alko vielä vähän tulemaan tuhruvuotoa. Ihanaa jos nää nyt loppuu:)

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: annimaria93
No niin taas on lääkärikäynti takana. Ja eipä siellä ultrassa näkynyt mitään, eli letrot ei todellakaan toimi mulle.. :( Onneksi olin tullut nopeasti lääkäriin nyt, sain menopur hormonipiikityshoidon aloitettavaksi jo tänään. Pistän siis mahaan sitä ainetta päivittäin ensi torstaihin asti ja sitten ultraan torstai aamuna ja jos on folli kasvanut, saan pregnyl irroituspiikin ja varmaan sit viikonloppuna olis ovis :) Täytyy nyt pitää peukut ja varpaat pystyssä että ees tää toimis :) Oon tässä menossa kotiin ja sit pitää pistää eka piikki huii

Niin ja erica hyvältä kuulostaa toivotaan parasta! ;)

Tanja toivotaan et bongaat oviksen ja mies pian myöntyisi :)

Joo mäkin siinä pidin mahamakkarasta kiinni piikki kädessä ja laskin kokoajan "än yy tee.. eih, än yy tee.....nyt, eikun ei vielä. ÄN YY TEE .. NYT!!!" :ROFLMAO: Sit kun se piikki oli mahassa törröttämässä niin olin ihan et mitä ei sattunut yhtään eikä siinä näy ees mitään pientäkään jälkeä enää, huh! :D Mutta siis ei oo väliä hirveesti kunhan tohon navan korkuudelle suurinpiirtein.

Joo tai käsittääkseni letrot (ja clomit ym) toimivat niin, että ne yrittävät saada kehon itse tuottamaan oviksen, eli ne lääkkeet eivät kai varsinaisesti sitä ovista tee vaan ne vaan tehostavat oman kehon toimimista. Tää pistoslääkitys sisältää nyt sitten fsh ja lh hormonia jotka siis ovat ovulaatioon vaikuttavia. Eli tää lääkitys nyt sitten menee suoraan asiaan ja kypsyttää folleja toivon mukaan!

Mutta joo kyllä on mukavaa että sai vielä tässä kierrossa aloittaa, toinen vaihtoehto oli että aloitan nyt primolutit ja sit joskus kolmen viikon päästä pääsisin aloittamaan tän pistoskokeen ja olin heti että eih en halua odottaa! :D
Kiva kun tää keskustelu täyttyy lähinnä mun höpinöistä, no opitte ainakin näitä lapsettomuustermejä niin osaatte päteä lääkäreille jos ne yrittää teidän kohdalla jotain jippoja! Toivottavasti kukaan muu nyt ei ainakaan joudu samaan tilanteeseen kuin mä..

Milloin tanja muuten sen sun miehen simppatulokset tulee? Eikös niidenkin pitänyt tulla tässä elokuussa ? :)

Kuulostaa kyllä paljon tehokkaammilta (y). Jotenkin semmonen hyvä tunne että sulla tärppäisi tässä kierrossa:love:

Mies menee tän kuun puolessa välissä lääkäriin muissa asioissa ja kyselee siitä samalla. Ei tiedetä vielä millon olis kokeet, mutta varmaan viimeistään syyskuun puolessa välissä :). Vähän kyllä jännittää :barefoot:

No mullekkin tuli vähän sellainen että nyt vois vaikka oikeasti jotain tapahtua! :D

Toivotaan kovasti ettei sunkaan miehellä olisi mitään ongelmia siittiöissä! Se on kyllä tyhmä juttu kun niitä tutkimuksia ei voi tehdä julkisella puolella tai siis sperma-analyysin saa vaan yksityisellä..

Aijaa onpas outoa!
Siis mä olen käsittänyt, että julkisilla puolilla ei voi kai antaa koska ne ei kai jotenkin pysty tutkimaan sitä niin nopeasti (se pitää tutkia heti kun näyte on annettu) tai jotain outoa :D Mutta voihan olla, että jos miehelläsi on syy epäillä että hedelmällisyys on alentunut niin sitten voi. Tai muuten joskus luin, että julkiselta puolelta on annettu lähete yksityiselle siemennesteanalyysiin niin sitten sen varmaan saa ilmaisiksi. Ei se nyt niin kauhean kallis ole yksityiselläkään, 75€. Mutta sitten tosiaan jos sitä joutuu useamman kerran ottamaan (jos todetaan että on jotain ongelmaa spermassa ja yritetään lääkkeillä korjata asiaa) niin alkaa tulemaan kalliimmaksi.

Ompa täällä taas tekstiä :D

Nyytikkii onneksi sait nyt yksityiseltä apua, toivottavasti toimii!

Tanja12 toivottavasti ei oo vikaa! Ja on muuten edistystä, että sun mies meinaa nyt jo kysellä niistä simppa-asioista :) että jokseenkin kumminkin taitaa pitää ajankohtaisena ;)

Mä vaan kidutan itteäni, instagramin suosituimmat hakusanat mulla pregnant ja newborn. Mies suuttui jo eilen, kun hänen mielestään tää mun kuumeilu ja paha olo johtuu nyt vaan niistä kuvista mitä kattelen. Eihän se tokikaan niin voi olla että se paha olo johtuu sen asenteesta :/ ja että yritän vaan lievittää tätä kuumetta niillä kuvilla. Saa kai sitä ihminen haaveilla :(

No, ehkä tää tästä ajan mittaan :)

• Tykkää
Reactions: Tanja12 ja Wolt
Tanja12 ei oo ollu kummassakaan raskaudessa kiinnittymisvuotoa, siksi oon ihan ihmeissäni että mitä tämä on. Toivottavasti ois sitä :) tsemppiä sulle oviksen metsästykseen (y) toivottavasti mieskin lämpenisi.

annimaria93 voi harmi tuota miehen asennetta :( ootko koittanut jutella sille miltä susta tuntuu tuo sen mielen muuttelu?

Nyytikkii hienoa että sait hommia eteenpäin lääkärissä. Toivottavasti piikistä on apua! :)

Mä en osaa nyt lomalla mitään muuta miettiä ku tätä vauva-asiaa. En jaksa odottaa että sais alkaa testailla. Pitää keksiä jotain hommaa :)

Erica oon yrittäny, moneen kertaan. Se vaan puolustelee sitä sillä, että "pelottaa". Kyllä mä sen ymmärrän että pelottaa, mutta mun mielestä se ei oikeuta tuollaiseen :( ehkä mun vaan pitää odottaa siihen tammikuuhun. Ei se pitkä aika oo, ja muuten varmaan oliski helppoa, mutta jostain kumman syystä en luota yhtään siihen, että se yritys oikeasti alkais tammikuussa :oops: ihan yhtälailla se voi sillonki sanoa että eipäs vaiskaan :/ jos kerran pelosta johtuu, niin ihan varmaan sitä pelottaa vielä tammikuussakin :(

Sen takia on todella hankala olla rennosti asian kans ja odottaa vaan, vaikka lupaus tammikuusta on tullu, niin en vaan pysty olla rauhassa ja luottaa :(

annimaria93 no voi :/ onhan tuo kuitenkin epäreilua sua kohtaan että antaa luvan yritykselle ja sitten peruukin :( meilläkin mies aluksi sanoi että touko-kesäkuussa alotetaan yritys mutta sitten perui. Meinas vielä nytkin odottaa mutta suutuin ni antoi periksi. Haleja sulle!

Mulla tuli taas sitä ruskeaa vuotoa! Oon lueskellu nyt paljon tosta kiinnittymisvuodosta ja monella on just samanlaista ollu. En kyllä nyt uskalla innostua. Kuitenkin kohta menkat alkaa etuajassa. En kyllä jaksa uskoansiihen. Kierto ollu tota 30-35päivää siitä asti ku huhtikuussa(?) jätin pillerit.

Yhteistyössä