"Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

Tanja12 mä nään jotain, mutta mun silmään näyttää ehkä enemmän viivanpaikalta.. :/ koita kääntää negatiiviksi?
Luotettavuudesta en osaa sanoa kyllä :/

Mutta positiivista on, että miehesi sentään jo katselee testiä ja huomaa viivaakin! :) edistystä:love: toivotaan nyt, että ei kunnon vuoto alkaisi, ja saisit testiin vielä kunnon viivan :)
 
  • Tykkää
Reactions: Tanja12
Hmm jooo :( Eikös sen digin pitäisi näyttää jo 4 päivää ennen menkkojen oletettua alkua? Oon lukenut kyllä että se on aika lailla varmin testi mitä löytyy valitettavasti.. :/ Itsekkin oon sillä niin usein kyllä testannut että toisaalta ärsyttävää kun sitten menee kokonaan usko raskauteen mutta toisaalta hyvä ettei tarvitse arpoa..
 
On jatkunut ja on ollut nyt ihan kunnollista menkkavuotoa :(. Masu on kipee. Eiköhän tässä taas mahikset menny. En usko että mun mies suostuisi vielä pitkään aikaan yrittämään. Oli tosi helpottunut kun en ollutkaan raskaana
 
Pikaisesti vaan tulen kirjoittamaan.

Tanja12 voi kurjuus että menkat nyt alkoi! Mä kyllä jotain hailakkaa tossa yhessä kuvassa nään (n) mutta eikös se digi kuitenkin aika luotettava ole.

Me palataan huomenna kotiin ja sitten pääsen piinailemaan. Nyt reissussa en ole yhtään ajatellut koko vauva-asiaa. Mulla tuli tänään sellasta vaaleanruskeaa limaa/valkovuotoa. Hmm outoa.. Yleensä sellaista tulee vähän ennen menkkoja ja mikäli mun kierto on samanlainen kun viime kuukausina, ne alkais vasta reilu viikon päästä. Nyt siis vasta kp21.
 
Erica ettei olis kiinnittymisvuotoa? ;)

Tanja voi eikä :( mä niin toivoin että olis se "vahinko" käyny :((
Mutta mä oon sun kans ainaki täälä pitkään vielä odottelemas miehen lupaa vauvalle. Vittu kilahtaa kyllä aivan just tuohon eipäs-juupas leikkiin. :( en edes keksi montaa syytä enää jäädä tällästä kuuntelemaan :(
Toivotaan että muille tulis nyt hyviä uutisia niin piristäis vähän :)
 
Erica87 jännää kunpa olisi tärpännyt (y)

Annimaria93 voi kuinka ikävää!:( Toi on niin väärin, ei saa leikkiä kenenkään tunteilla tuolla tavoin:(. Kunpa jokin nyt takoisi meidän miehiin järkeä, että ryhtyis hommiin :cautious:

Mä en oo ikinä saanu apteekin testiin tollasta viivaa :cry:. Ja tuijotin sitä tänään vielä tosi pitkään...miehellä meni hermo ja heitti sen roskiin :oops:. Ehkä ihan hyvä, mä vaan huijaan itteäni niillä viivanpaikoilla :(

Kiitos teille, jaksaa paremmin kun saa tukea <3
 
Tanja toivotaan sitä järkeä niille, viimestään joulupukilta, jos ei ennen sitä ilmesty :D
On sullakin kurja tilanne, ja ne viivanpaikat ja haamut ei ainakaan auta asiaa yhtään :(

Mutta onneksi te kaikki naiset ootte täälä tukemassa ja antamassa vähän uutta ajateltavaa :)
Ja myös muistuttamassa, ettei se aina elämä mee muillakaan niinkuin toivoo :/

Nyytikkii tsempit huomiselle, toivotaan, että kaikki ois hyvin (y)

Täälä nyt mies yrittää lepytellä ja on muka ihan ymmällään että mistä taas skitsoan.. Huoh..:mad:
 
Tanja eikäää, pahoittelut menkoista ja negoista..:unsure: Ja tosi inhottavaa, että mies nyt sitten käyttäytyi noin vaikka välillä vaikutti jo lupaavalta.

erica kuulostaa kyllä lupaavalta! ;)

annimaria voi ei sullakin nyt miehen kanssa tuollaista vääntöä.. (n) On kyllä tosi väärin ja itsekästä vaihdella mielipidettä noin kokoajan, kun on toisenkin ihmisen tunteet pelissä. :cautious:
 
Annimaria93 hyvä idea (y):D. <3
Oikeesti!!:cautious:miten ei voi tajuta, mikä sun on? Miehet on kyllä välillä niin pihalla!:cautious:

Nyytikkii kiitos <3. Mä oon kyllä vähän ymmälläni kun jo ehdin vähän luulla, että mies olis lämpenemään päin. No ehkä joskus:unsure:. Se ihmettelee kun oon niin epätoivonen (testin tuijottelu jne.). Mun pitäis varmaan saada jotain muuta ajateltavaa nyt.
 
Voi ei tosi inhottavaa kyllä :/ Muistan kun joskus just kun oltiin jätetty ehkäisy (keskeyteltiin/tjottailtiin välillä) niin sain aika selkeän viivan johonkin apteekin testiin ja näytin sen miehelle ja olin tietenkin itse sisäisesti ihan liekeissä niin mies vaan sano että "siis ai sä oot nyt sit raskaana?" ja otti kaljan kaapista.. :LOL::mad: Mutta en sit kuitenkaan raskaana ollut ja sit meni ehkä 4kk niin mies itse halusi aloittaa yrittämään kunnolla. Ihan uskomatonta edelleen ajatella ja kuunnella kun mies kertoo miten oottaa jo vauvan tuloa ym kun miettii miten ahdistunut hän oli vielä viime talvena!

Jännittää kauheasti sinne lääkäriin meno tänään.. Se on klo 13, tuun sit heti päivittämään mitä siellä sanottiin.
 
Siis silloin koko kevään olin tuskastellut asian kanssa ja sanonut varmaan joka päivä miehelle että en minä jaksa enää odottaa että haluat sen vauvan ja kysellyt että "sano suurinpiirtein milloin haluat" :ROFLMAO: ym ja mies vaan aina sanoi että ei tiedä eikä osaa arvioida ja että häntä ahdistaa kun tuntuu että painostan vaikka kuitenkin aina sanoin että en halua painostaa mutta tää yksipuolinen kuumeilu tuntuu niin pahalta..

No sitten aloin jo antaa periksi, että ei tää mun kinuaminen auta ja kehittelin kaikkea muuta mietittävää ja aloitin uuden liikuntaharrastuksen miehen kanssa ym. Oltiin pitkään niin ettei paljoa puhuttu asiasta, välillä juteltiin tulevaisuudesta että miten ihanaa on yhdessä perheenä tehdä asioita kun on lapsia. No sitten yksi yö kun oltiin menossa nukkumaan, mies vaan sanoi että "oon miettinyt sitä vauvajuttua" ja sanoin että "...niin että haluat odottaa vielä jonkun pari vuotta?" ja mies sanoi että "ei, vaan oon miettinyt sitä paljon ja pitkään ja haluan aloittaa yrittämisen nyt".
:geek:<- mun ilme kun kuulin asiasta :ROFLMAO:

Pitkään olin ihan varma, että se peruu sen ja että se oli vaan joku mielenhairahdus mutta ei näköjään. :)

Oon kysellyt mieheltä jälkeenpäin, että mikä siihen sen päätökseen vaikutti niin paljon mutta ei hän osaa sanoa muuta kuin että kun jätin hänet "rauhaan" niin hänellä oli aikaa miettiä asiaa kunnolla. Kuulemma myös se, että hän tajusi että vaikka lapsen saaminen on iso asia niin ei se todellakaan elämää tai nuoruutta mitenkään pysäytä tai ettei enää voisi ikinä liikkua kotoa minnekkään tai käydä yhdessä mitään, asiat ovat vain järjestelykysymyksiä.
Kuulemma viimeinen asia mikä hänet sai haluamaan oli se, kun käveltiin tivolissa kahdestaan ja mentiin sellaisen possujunan ohi ja mä kyynelet silmissä selitin, että voi miten ootan että voidaan yhdessä tuoda meidän pikkuinen tänne ja se voi mennä tossa possujunassa ihan fiiliksissä! :LOL:

Tulipas romaani.. :whistle:
 
Nyytikkii voi kun ihana mies sulla :love:
Tuo sun vauvajankkaaminen kuulostaa kyllä ihan multa :D mä oon kyllä kans yrittäny vähentää asiasta jankkaamista ja puhumista ylipäänsä.. Mun mies nimittäin on ihan just samanlainen nois asiois ku sun mies ennen. On vaan hankala lopettaa puhumista, kun on asiasta niin paha olla koko ajan, eikä kavereillekkaan oikeen voi puhua. Onneks te ootte täälä <3
Vielä vaikeammaksi vaikenemisen tekee se, kun mies on niin monta kertaa saanut mut innostumaan ja samantien lannistumaan, että oon niin vihanen sille asiasta, etten voi ajatella muuta. Mutta ehkä mun pitäis kans alottaa joku harrastus, niin sais ajatukset muualle :)
 
  • Tykkää
Reactions: Tanja12
Tanja ja annimaria kyllä teillekkin vielä sama tapahtuu! :) Ja kyllähän sitä vauvakuumetta voi "purkaa" vaikka toinen ei haluaisikaan vielä, mä ainakin itse kävin silloin lainaamassa kirjastosta ison pinon vauvanhoito- ja raskauskirjoja ja luin niitä sitten kaikki päivät ja ajattelin että jos tässä nyt täytyy odotella joka tapauksessa niin käytän sen ajan vaikka "äidiksi opiskeluun", että oon sitten vähän valmiimpi kun joskus saa sen oman pienen :) Sit toinen mitä kului oli Toisenlaiset äidit tv-sarja :D
 
Pitäis kyllä nyt alkaa jotain tekemään. Sais ajatukset muualle. Nytkin on itkettäny suurimman osan aamusta. No pian täytyy mennä töihin.
Mä en tiiä onko ollu jotain pientä yritystä..tulee jonkun verran hyytymiä. Välillä vähän isompia 1-2cm kokosia :(
 
No niin nyt on lääkärissä käyty ja voi helvetti oikeesti.. Siis ei ollut tässä käynnissä nyt mitään järkeä. Se lääkäri oli venäläinen eikä tajuttu ollenkaan mitä puhuttiin, se yritti mut saada lopettamaan nää hormonit ja sanoi että nyt pitäisi unohtaa raskaushaaveet ja yrittää jostain syystä saada vaan menkat tulemaan lääkkeillä (vaikka nehän tulee primoluteilla). Ultrassa ei kuulemma näkynyt "mitään"??? Ja ei oo nyt mitään hajua onko siellä folleja kasvanut yhtään. Kuulemma pitää tulla takaisin tammikuussa jos mitään eioo tapahtunut..? Miehen tuloksia en saanut vaikka ne hänellä oli, sanoi että saan ne tammikuussa.

Voi helvetin perse mitä touhua! Soitin sinne yksityiselle ja sain miehen tulokset jotka onneksi ovat hyvät. Ja en todellakaan ajatellut nyt lopettaa raskaaksi yrittämistä ja lopettaa niitä hormoneita, näköjään pakkosiirtyä takaisin yksityiselle vaikka maksaa niin paljon. Varasin huomiselle terveystaloon ultran kun pakkohan mun on tietää onko niitä folleja siellä, entä jos niitä olisikin vaikka kolme ? Oikeesti oon niin raivona täällä ettei mitään järkeä..
 
Nyytikkii :eek::(:confused: siis mitä ihmettä!??
Mitä tää lääkäri oikeen meinas? Voiko noi hormonit tehä huonoa keholle? No onpas kyllä outoa, ettei voinut mitään kertoa :eek:.
Tää on nyt kyllä niin väärin! Teille tulee koko ajan jotain ikäviä ongelmia. Toivottavasti nyt yksityisellä selviäisi noi follit. Kunpa olis sopiva määrä ja ne irtois! (y). Pääasia ettei siittiöissä ollut mitään häikkää:). On ihan tyhmää joutua maksamaan yksityiselle :(. Tsemppiä, toivotaan nyt parasta <3

Ite oon joskus ollu venäläisellä gynelle (mies ) ihan ok, mutta puhu vähän huonoa suomea ja tuli väärinymmärryksiä. Yhtenä kertaa (kierukan takia oli tarkastuskäynti) katto ultralla ja sano "hedelmöitys on tapahtunut" (mä meinasin tippua pöydältä :eek:) lopuksi selvisi että oli tarkoittanut ovulaation juuri tapahtuneen :ROFLMAO:
 

Yhteistyössä