minä vain...
Luin kyllä päikkärin kirjoituksen ja oikein puistatti.. Tietyt ihmiset (miehet) täällä sanelee miten tulisi elää, mikä sallittua jne. Ja kaiken kukkuraksi miten ne perusteli 70-luvun hoitokokoukset. Ei tämän päivän nuoret niele tuommosta p.askaa. Aika paljon nuoria jo nyt elää toisella tavalla, mutta kuitenkin uskomassa. Tälle liikkeelle ois aika tapahtuakkin jokin "puhdistus"...Alkuperäinen kirjoittaja Vl-äiti minäkin:Niinpä. Mutta omatekoisella uskolla sinne ei ainakaan mennä. Sillä minä ainakin haluan pysyä Jumalan valtakunnan opetuksissa ja yrittää olla kuuliainen. Lukekaapa uusimmasta Päikkäristä puhujainkokouksen alustus. Sopii aika hyvin tähän keskusteluun...Alkuperäinen kirjoittaja minä vain..:Se on onneksi jumalan tehtävä tuomita ja päättää taivaaseen menijät .. Monesti vain se on niin että ne tuomitsijat löytyvät täältä maanpäältä, mutta toivottavasti heidän paikkansa onkin siellä jossain muualla...Alkuperäinen kirjoittaja Vl-äiti minäkin:Niinhän se Raamatussakin sanotaan, että kaikki mukana kulkijatkaan eivät pääse Taivaaseen. Jotka ovat ottaneet ohjat omiin käsiinsä, eivätkä luota Jumalan johdatukseen. Ei uskovaisille olekaan luvattu helppoa elämää. Mutta parempaa on luvassa Taivaassa.Alkuperäinen kirjoittaja minä vain...:sama täällä. Pikkusen vaan joku suurperheen äiti välillä ihmettelee ja kahdehtii meidän pientä perhettä.. ja katkerana jatkaa lastentekoa. Itse onneksi ymmärsin oman jaksamisen rajani ennenkuin oli myöhäistä...Alkuperäinen kirjoittaja käytä nyt ehkäisyä hyvänen aika:Minä aion päästä taivaaseen ja käytän ehkäisyä! Ajatelkaa nyt hyvät ihmiset jaksamistanne. Ne vauvat ja lapset eivät ole oikeasti mitään nukkeja, vaan aitoja ihmisiä tunteineen, joista pitää huolehtia. Eikö tuota lestadiolaisuuttakin voisi vähän uusia uuteen uskoon, eikä aina tehdä niinkuin sata vuotta sitten on tehty.