Kauniit nimet ja sopivat hyvin yhteen. Pienenä yhden nukkeni nimi oli Milja ja toinen oli Eveliina.
Oma tytär on Julia Marianne.
Oma tytär on Julia Marianne.
Mun oli pakko kommentoida näiyä nimi... on jotenkin niin ihanat! Liittyykö lastesi nimiin mitään tarinaa tai muuta? Kaikilla viidellä on mielestä nätit nimet, jotka käyvät hyvin yhteen... :heart: Yhdistettynä vanhaa ja uutta. =)Alkuperäinen kirjoittaja 26.07.2006 klo 16:08 Hanna kirjoitti:Diana... mmmmm... Ei mun makuun ollenkaan... :/
Mäkin olen tähän ketjuun joskus vastannut... :saint:
Meidän iloinen viisikko; Lotta Elsa Ilona ja Eemil Onni Oskari -98, Elias Taisto Ilmari -01, Iida Helmi Sofia -03 sekä Leo Arttu Viljami -06
Hyppäsin sinun kirjotuksesi yli. :ashamed: =) Saana nimi on minulle jotenkin vieras, mutta Katariina nimi on todella kaunis.Alkuperäinen kirjoittaja 31.07.2006 klo 10:06 Minde84 kirjoitti:Helmi Aurora on aivan uskomattoman kaunis nimi. Tulee ihan prinsessa mieleen =)
Meidän tytär saa nimekseen Saana Katariina.
Alkuperäinen kirjoittaja 02.08.2006 klo 23:24 äityli 06 kirjoitti:kaksospojat Ristiäiset ens su Kasperi ja Jasperi :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja 03.08.2006 klo 14:20 vieras kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 02.08.2006 klo 23:24 äityli 06 kirjoitti:kaksospojat Ristiäiset ens su Kasperi ja Jasperi :hug:
Ite en todellakaan ymmärrä miks ihmiset antaa kaksosilleen
noinkin samanlaiset nimet
:headwall: :x
Jari ja Kari
Jasperi ja Kasperi
Tiina ja Miina
Miia ja Kiia
yök yök yök....eli kommentoin siis yök :x
Olen samaa mieltä teidän molempien kanssa- kaksosilla saa olla ja mielestäi pitääkin olla samankaltaiset nimet, esim Ville ja Valtteri, Paavo ja Taavi, Tuomas ja Matias... Mutta joskus menee vähän yli, niin kun mielestäni tuo Kasperi ja Jasperi... Musta ihan liian samankaltaiset nimet. Kyseessähän on kuitenkin kaksi han eri lasta ja persoonaa vaikka on yhtä aikaa mahassa kasvaneet...Alkuperäinen kirjoittaja 03.08.2006 klo 22:36 äityli 06 kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 03.08.2006 klo 14:20 vieras kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 02.08.2006 klo 23:24 äityli 06 kirjoitti:kaksospojat Ristiäiset ens su Kasperi ja Jasperi :hug:
Jari ja Kari
Jasperi ja Kasperi
Tiina ja Miina
Miia ja Kiia
Mitkäs sun lasten nimet on??
Kaksoset on aika harvinaisia niin minun mielestä heillä pitää olla yhtenäiset nimet?? Se on mun ja monen muun mielipide...
Itse olen todella tyytyväinen nimiin..
minunkin mielipide...ja monen muun mielipideAlkuperäinen kirjoittaja 04.08.2006 klo 20:02 Äiti kirjoitti:\Mutta joskus menee vähän yli, niin kun mielestäni tuo Kasperi ja Jasperi... Musta ihan liian samankaltaiset nimet. Kyseessähän on kuitenkin kaksi han eri lasta ja persoonaa vaikka on yhtä aikaa mahassa kasvaneet...Alkuperäinen kirjoittaja 03.08.2006 klo 22:36 äityli 06 kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 03.08.2006 klo 14:20 vieras kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 02.08.2006 klo 23:24 äityli 06 kirjoitti:kaksospojat Ristiäiset ens su Kasperi ja Jasperi :hug:
Jari ja Kari
Jasperi ja Kasperi
Tiina ja Miina
Miia ja Kiia
Mitkäs sun lasten nimet on??
Kaksoset on aika harvinaisia niin minun mielestä heillä pitää olla yhtenäiset nimet?? Se on mun ja monen muun mielipide...
Itse olen todella tyytyväinen nimiin..
Molemmat nimet ihan kivoja, tytön tosin parempiAlkuperäinen kirjoittaja 03.08.2006 klo 19:27 mutzi81 kirjoitti:Kauniita nimiä. Minusta tuo Laura Sofia on kaikista nätein nimi. Meillä poika on Roni Jesper. Ja jos seuraava on tyttö, nimi tulee olemaan Mandi Patrizia. Pojalle oiskin hankalampi keksiä nimeä.