lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

  • Viestiketjun aloittaja mama-83 vaasasta
  • Ensimmäinen viesti
Pessi kuuluu omiin suosikkeihini. Mies oli jyrkästi vastaan. Toinen suosikkipoikanimeni on Nuutti, sitäkään mies ei hyväksynyt.Meillä esikoinen on Akseli Veikko Ilmari ja kuopus Pihla Sandra Irene.
 
Ärrä
tykkäsin teidän nuoremman pojan nimestä! =) =) =)

Mäkin olen tiennyt jo pikku tytöstä asti, että mun lapsista tulisi Laura Annika ja Lauri.
Mies ei oikein tykännyt Annika nimestä etunimenä ja se laitettiin sitten toiseksi nimeksi. =) Laura jätettiin sitten kokonaan pois.

Eli mun lapset on Lauri Niko Juhani (2001, 5v 1kk), Iida Helmi Annika (2003, 2v 9kk)ja Eemil Kalle Oskari (2006, 2kk)
 
Incinta
Ihania "vanhoja! nimiä edellisellä! tykkäsin! :heart:

meillä Viivi Amanda,Veera Aino Marjaana, Antton Miko Samuel, Nelli Sofia, Niko Elias, Vili Mikael ja Jenny Selina :heart: =)
 
Äiri
Jos mies olisi saanut yksin päättää lastemme nimistä, niin ne olisivat olleet edellisen kaltaiset! =) Moni oli meilläkin ehdokkaana kun nimiä mietittiin. :flower: =)

Meidän perhettä täydentää Sampo Eero Samuel 12.11.2002, Santeri Timo Viljami 23.3.2004 sekä Siiri Aino Maria 4.5.2005.
Ja nyt masussa asuu uusi asukki, jolle olemme miettineet nimeä Saara/Senni Alma Elviira tai Sakarias Aapo Taneli.

:heart:

Vähän vielä noista lastemme nimien taustoista. =)
Samuel tulee miehen toisen nimen mukaan. Olisin halunnut sen etunimeksi, mutta mies ei.
Eero on minun isäni mukaan.
Timo on miehen isä ja Viljami on väännös ukkini nimestä Vilho.
Aino on miehen edesmennyt mummi ja Maria on minun, siskoni ja äitini toinen nimi.
Tulevan lapsen nimistä Alma, Elviira ja Taneli ova kiertonimiä.

Tulipa taas pitkästi sepustettua. :ashamed: :D
 
my selene
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.08.2006 klo 19:35 Äiri kirjoitti:
Jos mies olisi saanut yksin päättää lastemme nimistä, niin ne olisivat olleet edellisen kaltaiset! =) Moni oli meilläkin ehdokkaana kun nimiä mietittiin. :flower: =)

Meidän perhettä täydentää Sampo Eero Samuel 12.11.2002, Santeri Timo Viljami 23.3.2004 sekä Siiri Aino Maria 4.5.2005.
Ja nyt masussa asuu uusi asukki, jolle olemme miettineet nimeä Saara/Senni Alma Elviira tai Sakarias Aapo Taneli.

:heart:

Vähän vielä noista lastemme nimien taustoista. =)
Samuel tulee miehen toisen nimen mukaan. Olisin halunnut sen etunimeksi, mutta mies ei.
Eero on minun isäni mukaan.
Timo on miehen isä ja Viljami on väännös ukkini nimestä Vilho.
Aino on miehen edesmennyt mummi ja Maria on minun, siskoni ja äitini toinen nimi.
Tulevan lapsen nimistä Alma, Elviira ja Taneli ova kiertonimiä.

Tulipa taas pitkästi sepustettua. :ashamed: :D
mun keskimmäisestä piti tulla Alma Elvira mutta Alva oli mun mielestä parempi kun löytyy se v-kirjain Elvirasta. mut kivoja nimiä teillä kaikilla kyllä. =)

my selene ja Emma Elisabeth 4v, Alva Elvira 3v ja Mai Selene 2,5 kk OLLAAN jo kerran vastannu tähän kyselyyn..piti vaan kommentoida vähäsen... :whistle: =)
 
MiVonKarlotten
Täällä on paljon kauniita nimiä ja ihana huomata kuinka paljon vanhoja nimiä esintyy.
My Seleninillä oli kauniita tyttärien nimiä. Muutama oma "mieltymyksenikin" oli siellä. =)

Rakkaat poikani Paavo Toivo Johannes 5v 10kk ja Taavi Voitto Aukusti 3v 5kk sekä rakas tyttäreni Hilda Aini Johanna 1v 3kk.

Kaikki lastemme nimet ovat suvusta otettuja...
Paavo: Minun ukki
Toivo: Miehen ukki
Johannes: Mieheni, mieheni isän ja isoisän toinen nimi
Taavi: Isoisoukkini
Voitto: Miehen isoisosetä
Aukusti: Jostain kaukaa minun suvustani
Hilda: Minun isomummoni
Aini: Miehen mummo
Johanna: Miehen äiti
 
Incinta
nättejä on nimet edellisellä kuin kaikilla =) aikaisemmin olen vastannut jo kyllä,mut.. :ashamed:

meillä Viivi Amanda,Veera Aino Marjaana, Antton Miko Samuel, Nelli Sofia, Niko Elias, Vili Mikael ja Jenny Selina

:heart: :D
 
kkk
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.08.2006 klo 22:20 Incinta kirjoitti:
nättejä on nimet edellisellä kuin kaikilla =) aikaisemmin olen vastannut jo kyllä,mut.. :ashamed:

meillä Viivi Amanda,Veera Aino Marjaana, Antton Miko Samuel, Nelli Sofia, Niko Elias, Vili Mikael ja Jenny Selina

:heart: :D
Kauniita nimiä joukkona ja yksitellen. =)
Viivi Amanda: Tuo Viivi on jotenkin vieras mulle
Veera Aino Marjaana: Veera ja Aino kauniita nimi, Marjaanasta en oikein tykkää.
Antton Miko Samuel: Kaikki nimet kauniita ja ihania! TYKKÄÄN!
Nelli Sofia: Nellistä en tykkää, Sofia on kaunis.
Niko Elias: Tykkään!!!
Vili Mikael: Mikael on kaunis, Vili... mm... jakaa mun mielipiteet
Jenny Selina: En tykkää.

Minun muksut Aapo Daniel (2004) ja Eero Sebastian (2006)

Poikien isä on ulkomaalainen, siitä johtuen toiseet nimet ovat vähän kansainväliset. =)
 
SIC
Nätit nimet edellisellä. :)

Meidän ilonen lapsikatras: Matias Ville Henrik, Santeri Jaakko Elias ja Ilari Elmeri

Rasmus Ville Henrik -99, Matias Eikka Elmeri -03 ja Santeri Jaakko Elias -05 ! :heart:
 
Mä en oikein ymmärtänyt edellisen viestiä... :/

No joka tapauksessa... :D
Meidän lapset: Josefiina Ella Olivia -99, Jonatan Eero Mikael -01, Jeremias Onni Markus -03 ja masussa kasvaa Jemina Iida Aurora (ainakin ultran mukaan), mutta jos tuleekin poika niin varmaan Julius Niilo Topias, 20.12.06

:heart: :heart: :heart: :heart:
 
Minun tytön synt v.2005 nimi on Lila Lumia Sofia..Lila on lempivärini,Sofia oli mummon toinen nimi ja Lumia on muuten vaan niin kaunis nimi.Saas nähä alkaako neiti isompana boikotoimaan violetin sävyjä johtuen nimestään tai sitten pitää väristä kuten äitinsä =)
 

Yhteistyössä