lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

  • Viestiketjun aloittaja mama-83 vaasasta
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.07.2006 klo 01:12 Hensku-80 kirjoitti:
Tiina: Ihanat nimet lapsillasi. :heart: :flower: =)

Minä olen jo ketjun alkupuolella laittanut meidän lasten nimet kommentoitaviksi, mutta laitan uudestaan kun on tullut lisää kommentoitavaa... :D

Lenni Nooa Viljami
Lilja Lumi tuuliina
Pihla Taika Helmiina
Niilo Onni Eemeli
Helmi Aava Adalmiina
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
Ei kommenttia?!?... :( :/ <br><br>
 
Tuua-0206
Henskun lapsilla on kokonaisuudessa kauniit nimet, mutta oikeastaan joikaisessa nimessä on joku sellainen mistä itse en pidä.
"Parhain" lapsen nimi on minun mielestäni Niilo Onni Eemeli. =)

Meillä on kaksi poikaa; Adrian Leo Mikael (2002) ja Thomas Eemil Jeremias (2006) eli kotoisasti Tom/Tomi.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.07.2006 klo 12:38 Tuua-0206 kirjoitti:
Meillä on kaksi poikaa; Adrian Leo Mikael (2002) ja Thomas Eemil Jeremias (2006) eli kotoisasti Tom/Tomi.
Ihan mukavat ja KANSAINVÄLISET nimet, ei siinä mitään. Itse tosin en varmaan Adriania ja Thomasia pojalleni laittaisi nimeksi... :/ Tykkään enemmän perussuomalaisista, mutta makuja on monia.

Omani on nimeltään Onni Ilo Jeremias. :)
 
Sipuli-82
Meillä tuota Onni nimeä mietittiin pojalle.
Oliko edellisen kirjoittajan poika kokonaisuudessaan Onni Ilo Jeremias... Musta tuo ilo- nimi sinne väliin tuntuu tungetulta...

Meillä on pian 9 kuukauden ikäinen poika Jaakko Aleksis.
 
Tuua-0206
\Ihan mukavat ja KANSAINVÄLISET nimet, ei siinä mitään. Itse tosin en varmaan Adriania ja Thomasia pojalleni laittaisi nimeksi... :/ Tykkään enemmän perussuomalaisista, mutta makuja on monia.

Omani on nimeltään Onni Ilo Jeremias. :)

[/quote]

Poikien ei ole suomalainen, emmekä asu tällä hetkellä Suomessa. Sen takia nimet eivät ole ihan niitä perisuomalaisia, joista itsekkin tykkään. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.07.2006 klo 09:05 Vieras kirjoitti:
Meillä tammikuussa 06 syntynyt(esikoinen) poika sai nimekseen
Juho Aleksi Kristian
Tämä jäi välistä!!! Eikö kukaan kommentoi!!

[/quote]

Mä kommentoin... =) Musta aivan ihana nimi!!! Jotenkin tää oli nimi joka muhun iski... Jaakkokin on aika yleinen nimi, mutta en ole tavannut hirmuisen montaa pikku poikaa nimeltä Jaakko, nykyaikana.
Aleksis on kunnon vanha nimi, joka sopii mielestäni Jaakon kanssa hyvin yhteen.

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
KolmeViikariaKotona
Mun on aika vaikea kommentoida edellistä nimeä (Jaakko Aleksis), koska taidan olla aika puolueellinen... :D :whistle:

Meillä esikoinen on neljän vanha Jaakko Veikko Kalevi. Lisäksi perheeseen kuuluu 3kk ikäiset kaksoset Eemil Toivo Juhani ja Venla Aino Maria.

Veikko on minun isäni etunimi. Kalevi miehen isän ja isoisän toinennimi.
Toivo tulee minun isoisäni mukaan. Juhani on miehen toinen nimi, lisäksi myös minun isäni ja veljeni toinen nimi.
Aino Maria on isoisoäitini nimi.

Niin kuin nimistä näkyy- ykkään perinteisistä suomalaisit nimistä. :heart: :heart: :heart:
 
Olen äiti lapsilleni
Voiko nimet olla enää perinteisemmät edellisellä kirjoittajalla! vanhoja kunnon suomalaisia nimiä! =) =) =)

Meillä on kolme poikaa +miehen entisestä liitosta olevat tytöt.

Saga Olivia -95 ja Ada Olivia -98
Max Joakim -00, Sam Oscar -02 ja Mico Alex -06

Mieheni on suomenruotsalainen. =)

:heart: :heart: :heart: :heart:
 
KolmeViikariaKotona:

Meilläkin on suvussa kulkevia nimiä..ja kaksoset.. =)

Esikoinen on Aada Marja Inkeri, kaksoset Aku Oskari Johannes ja Helmi Ritva Inkeri.

Aadaa ei suvusta löydy, Marja on äitini etunimi, Inkeri on minun, siskojeni, äitini, mummini ja isomummini toinen nimi. Aku on isäni kutsumanimi, Oskari on miehen papan nimi, Johannes miehen isän toinen nimi. Helmi löytyy myös suvusta, ei ihan lähisukulaisista kuitenkaan, Ritva taas on miehen äidin etunimi.

Olipa selostus..Terkkuja vaan kaikille tutuille.. :wave:
 
Ella Maria Alexia -04

Etunimi kompromissi, itse halusin kansainvälisen, erikoisen nimen, mies sitten suomalaisen, Ella kai kumpaakin (ei sentään erikoinen). Maria tulee suvusta, ja Alexia olikin sitten ihan mun valinta.

Onpas hienon nimisiä muksuja tässä maassa! Meille olis tullut Julia, mut kun mun pikkusisko on julia... Adalea kans ihana. Pitääkin pistää korvan taakse jos vaikka joskus saisimme pikkukakkosen, olin aatellu Emma Sofia Aurora/Amanda, muta Adalea ois ihana!<br><br>
 
Kivat J-pojat teillä! :D B)

meidän poikakompla:
Veeti Kasper Mikael -02/94
Tino Julius -08/97
Panu Matias -05/02
sekä kuopus Riku Santeri -06/06

Olemme valinneet vaan sellaiset nimet lapsillemme, jotka ovat tuntuneet sopivilta eli erityistä taustaa nimillä ei ole.
Lapsilla on tarkoitukella aika suuret ikäerot. Halusimme nauttia yhdestä lapsesta kerrallaan ja katsoa kuinka lapsi kasvaa ja he saivat jakamattoman huomioni, varsinkin vauva-aikana. =)
 
Diana... mmmmm... Ei mun makuun ollenkaan... :/

Mäkin olen tähän ketjuun joskus vastannut... :saint:
Meidän iloinen viisikko; Lotta Elsa Ilona ja Eemil Onni Oskari -98, Elias Taisto Ilmari -01, Iida Helmi Sofia -03 sekä Leo Arttu Viljami -06
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.07.2006 klo 16:08 Hanna kirjoitti:
Diana... mmmmm... Ei mun makuun ollenkaan... :/

Mäkin olen tähän ketjuun joskus vastannut... :saint:
Meidän iloinen viisikko; Lotta Elsa Ilona ja Eemil Onni Oskari -98, Elias Taisto Ilmari -01, Iida Helmi Sofia -03 sekä Leo Arttu Viljami -06
Lotta Elsa Ilona-> kiva yhdistelmä ja ihana nimi kaikin puolin :)
Eemil Onni Oskari-> Jännä yhdistelmä, ei minun makuuni, Onni ehkä ainoo jonka voisin itse ajatella lapselleni
Elias Taisto Ilmari-> en tykkää :/
Iida Helmi Sofia-> ihana :)
Leo Arttu Viljami-> Leo nimestä en tykkää, muuten kiva :)

Meillä Niko Matias
 
mimosa ja
Meillä on esikoinen Mimosa Helena ja toinen tyttäremme vielä vailla nimeä. Olisko ehdotuksia mikä sopis toiseksi nimeksi Liljaa olen kovasti miettinyt, Lilja Ilona ois oma vahva suosikki, mies epäröi. Oisko ehdotuksia??? =)
 

Yhteistyössä