lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

  • Viestiketjun aloittaja mama-83 vaasasta
  • Ensimmäinen viesti
Ihana nimi- Viivi!
Ja pakko kommentoida sen "t-perheenkin" nimiä. Poikien nimissä oli yhdistetty "tavallinen" nimi (Tuomas, Teemu ja Tomi), mutta myös vanhaa ja perinteistä (Tuomas, Taneli, Pietari ja Vihtori). Tykkäsin tosi paljon!!!!


Meillä tytöt Alina Vilhelmiina (-01) ja Sofia Karoliina (-06)
 
äiti 74
Moi! Meidän pojan nimi on Vertti Johannes. En ole törmännyt muihin Vertteihin, onkohan niitä paljon? Nimen Vertti on saanut papan mukaan. Hän on Eevert, mutta häntä on aina kutsuttu Vertiksi. Toisen papan nimi Johannes. On paljon hienoja nimiä, joista on vaikea päättää. Meille syntyy n.kk päästä toinen, nimi mietinnässä.
 
ruusuinen
vertti on aivan ihana nimi =) erikoinen!
minulla on lasten niminä nicholas matti johannes ja lucas tauno olavi =) toiset nimet on minun ja lasten isän suvusta. ukkien nimet halusimme :D
 
EevaJaAatami
Ihan ok nimet edellisellä. Minun makuuni ehkä vaähän liian erikoiset... Itse tykkään enemmän perinteisitä nimistä. :)

Eero Touko Viljami ja Leeni Aino Maria :heart: :heart: :heart:

Eero on miehen suvusta, sekä isäni toinen nimi. Touko oli raskaus- ja vauva-ajan nimi. Ja viljami on miehen suvun kiertonimi (miehen, apen ja apen isän toinen nimi)
Leeni on miehen isomummo, Aino on oma mummoni ja Maria miehen äidin toinennimi)
 
pepin äiti
mun tyttöni on PEPPI JOANNA ALINA.

joanna tulee minun toisesta nimestä ja iso iso mummin kolmas nimi on alina.

olen miettinyt että jos saan lisää lapsia.tyttö ronja kaneli joanna.ja poika eemeli tatu antero.

sitte olis peppi pitkätossu,ronja ryövärin tytär ja vaahteramäen eemeli.en pelkästää satuuhahmojen takia näitä nimiälaittaisi vaan että minuusta ne ovat kauniita muutenkin =)
 
Johanne
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.07.2006 klo 19:55 pau84 kirjoitti:
ihana nimi edellisellä :heart:

meidän typy sai sunnuntaina nimen
:heart: :heart: Alessa Anna Erica :heart: :heart:
Ihan kiva, mutta liian erikoinen minulle. Itse suosin perinteisiä nimiä. Meillä poika on Mikael Toni Petteri =)
 
Silja
Tykkään tuosta Mikael nimestä! =)
Meidän tyttö on saanut jo ihmeen monta kaimaa tässä ketjussa!!! =) :whistle:

Eli meidän naperot: Sampo Juhani (-98), Leeni Anna Sofia ( -00) ja Eelis Santeri (-2005)
 
Jenni85
Kylläpä alkoi vauvakuume kasvaa näitä ihania nimiä lukiessa ;)
Itellä tyttö Amanda Milla Marjaana....

Jos luoja soisi minulle toisen tytön nimeksi tulisi Oona Jeminda Josefiina/olivia ja pojasta Alex Jose valtteri tai Justus Juho Elmeri:)

Siskon tyttö Mirella Meiju Helena :heart:
 
Minnie81
IHANIA NIMIÄ!! =)

Meillä Ida Anni Eveliina!

Jos meillä on joskus toinen niin poika ainakin olisi Rasmus Atte Viljami !

Tuossa kuulin myös ihanat tytön nimet, ovat siis siskoksia:
Ida Emilia, Nea Mikaela ja Ada Wilhelmina!
 
tosi kaunis tuo ida anni eveliina =) ida ja anni olo meilläkin vahvat vaihtoehdot..pojalle kuitenkin nimeksi tony(toni) aleksi mikael ja tytölle sanni aamu ilona. ei mitään suvussa kulkeneita nimiä mitkään noista, haluttiin vaan että tytön ja pojan lopputavu samankuuloinen.ikäeroa 3 v.
 
Tiina: Ihanat nimet lapsillasi. :heart: :flower: =)

Minä olen jo ketjun alkupuolella laittanut meidän lasten nimet kommentoitaviksi, mutta laitan uudestaan kun on tullut lisää kommentoitavaa... :D

Lenni Nooa Viljami
Lilja Lumi tuuliina
Pihla Taika Helmiina
Niilo Onni Eemeli
Helmi Aava Adalmiina
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Nätti nimi Vilma. Muillakin kivoja nimiä.

Meiltä löytyy..

Roosa Eveliina
Juulia Karoliina
Teemu Markus Taneli

Pikku nelonen saa nimen ensi vuonna.La tammikuussa.
Nimi molemmille valmiina..pysyypi salassa vielä. :)

Löytyipä ne tuolta joukosta. =)
Tulen ensi vuonna sen tänne lisäämään. :) <br><br>
 
vaasa
Kivat ja tavalliset etunimet edellisellä kirjoittajalla.

Minulla on entisestä liitosta kaksi lasta; 16 vuotias Tuomas Leo Pekka ja 13 vuotias Sampo Kalle Mikael.
Tässä nykyisessä liitossa on yksi lapsi, kiinasta adoptoitu pian 4 vuotias Venla Ling Matilda.


 
Äiti 40plusplusplus
Jännä nimi tuo Jemira. En ollut ennen kuullutkaan..

Minä en ole tänne, äidit 20-30v, ole enää pitkää aikaan kuulunut, mutta halusin vastata silti. Antekaa se tälläiselle vanhukselle anteeksi..l ;)

Eli meidän perheeseen kuuluu kuusi lasta.

Kaisa Pauliina (1984), Jaakko Olli Kristian (1987), Sampsa Kaapo Ilmari (1991)
Lauri Matias Ilari (1995), Tuomas Niilo Verneri (2001) ja Lotta Hilla Vilhelmiina (2002)

Kaisalla, Jaakolla ja Sampsalla on eri-isä.
Miusta olisi ihana saada vielä yksi lapsi, mutta minulla on ikää sen verran, että se on jo riski. Eli meidän perhe on kasassa.

:heart: :heart: :heart:
 

Yhteistyössä