lasten suusta - ne nolot

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Joulun alla poikani oli n 3v.
Oltin kassajonossa jossa ruuhkaa. Joku mummo tökkii minua kärryillä.
Poika aikasa kuikkii että MITÄ ja sitten karjuu NYT PRKL SAATANA OO TÖKKIMÄTTÄ MUN ÄITIÄ!!
Mummo oli kunnolla mut mamma nolotti.

Samainen pentu nuorempana taas kassajonossa. Joku mummo alkoi lässyttää lapselleni josta hää ei tykänny. Nykäs mummoa eka päin näköä joka ei mummoa hetkauttanut. No poika toteaa MEE NY VTTUUN SIITÄ KUPEKSIMASTA.

Hups.
 
  • Tykkää
Reactions: es
syytön
kaupan kassajonossa oltiin lasten kanssa kun kuopus 3v kysy kovalla äänellä: "äiskä pierasiks sää? haisee tosi pahalle" . kuopuksen takana oleva vanhempi mies karahti naamastaan punaiseksi eli oli ilmeisesti se syyllinen. nolotti silti ja tuntu että kaikki katseet käänty muhun ja lapsiin :D
 
"mii"
Joulun alla poikani oli n 3v.
Oltin kassajonossa jossa ruuhkaa. Joku mummo tökkii minua kärryillä.
Poika aikasa kuikkii että MITÄ ja sitten karjuu NYT PRKL SAATANA OO TÖKKIMÄTTÄ MUN ÄITIÄ!!
Mummo oli kunnolla mut mamma nolotti.

Samainen pentu nuorempana taas kassajonossa. Joku mummo alkoi lässyttää lapselleni josta hää ei tykänny. Nykäs mummoa eka päin näköä joka ei mummoa hetkauttanut. No poika toteaa MEE NY VTTUUN SIITÄ KUPEKSIMASTA.

Hups.
No eipä tarvii miettiä miten teillä kotona puhutaan, jos 3v puhuu tuolla lailla.
 
[QUOTE="mii";24451939]No eipä tarvii miettiä miten teillä kotona puhutaan, jos 3v puhuu tuolla lailla.[/QUOTE]

itseasiassa meillä kotona ei kiroilla mitenkään järjestelmällisesti :D

poika on ny pian 4 ja ei kiroile ;)
 
"Meimi"
Kuopus tykkäs pienenä vissyvedestä, siitäkin huolimatta ettei juurikaan saanut kuin maistella sitä. Puhe oli pienellä hakusassa ja kauppareissut saattoi hokea "ota äiti v*ittuvettä", useaan kertaan. Juu, äiti ottaa vissyvettä, oli pakko sanoa...
 
"kuuden äiti"
Meidän lapset on oppinu aika myöhään puhumaan ja sanomaan Ärrän ja Ässän....asuttiin vielä rivarissa kun meidän neiti(isk ollu joku 5v) juoksi kamalalla vauhdilla varaston takaa ja huusi tohkeissaan kovaan ääneen että "Tuolla varaston takana on tosi isoja mulkkuja".Tarkotti siis murkkuja.Siishen aikaan tyttöä ja pikkuveikkaa kiinnosti kaikki ötökät ja muurahaiset varsinkin.
Piti ihan naapurin rouvan kans lähtee katsomaan miten isoja siellä oli...;)
 
olimme tykkimäellä ja mies vei tytön (2v) safarijunaan, siinä reitin varrella seisoo selkä katsojiin päin sellainen gorillakuvatus persus paljaana. no, tyttöhän keksi että siinä on pappa ja huuteli loppupäivän "papan pylly näkyi!", meinasi miulta ja mieheltä mennä ruokapaikassa hampurilaiset henkitorveen :LOL: :snotty: neiti muistelee asiaa vieläkin, viimeeksi tänä aamuna heti herättyään...
 
"vieras"
Joulun alla poikani oli n 3v.
Oltin kassajonossa jossa ruuhkaa. Joku mummo tökkii minua kärryillä.
Poika aikasa kuikkii että MITÄ ja sitten karjuu NYT PRKL SAATANA OO TÖKKIMÄTTÄ MUN ÄITIÄ!!
Mummo oli kunnolla mut mamma nolotti.

Samainen pentu nuorempana taas kassajonossa. Joku mummo alkoi lässyttää lapselleni josta hää ei tykänny. Nykäs mummoa eka päin näköä joka ei mummoa hetkauttanut. No poika toteaa MEE NY VTTUUN SIITÄ KUPEKSIMASTA.

Hups.
:O No huh.
 
Vanha nainen jäi tossa menneenä päivänä ihastelemaan meidän mukuloita ja jutteli heille kovasti. Mummolla oli pitkät hiukset sohossa joka suuntaan ja käveli kyyryssä ja hitaana.. Poika näytti mietteliäältä ja sitten kasvot valaistuivat "Äiti se on RÖLLI!", nainen ei kuullut ja mä yritin vaan sanoa pojalle jotain että "ei ole, nyt hiljaa" että hiljentyisi, mutta oli niin innoissaan kun tapasi röllin että pitihän sitä sitten vielä muutamaan otteeseen toitottaa.
En usko että nainen kuuli, mutta se tunne kun nainen haluaisi vielä jutella ja poika innoissaan siinä vieressä ei hiljene, mietin vaan että miten ihmeessä pääsen poistumaan nopeasti ennen kuin poika sinkoaa itsensä naisen luokse tai puhuu hälle jotain röllistä.
 
pistetään nyt tämäkin, eli miten itse nolasin aikoinaan oman äitini. olin ehkä samanikäinen kuin tyttäreni nyt, eli 2v. olimme bussissa ja aloin osoittaa jotakuta poikaa/ nuorta miestä hokien " täti, täti". pojan kaverit olivat ulvoneet naurusta & alkaneet puolestaan hokea "Jussi-tätiä"
 
---
tää tapahtui mun ystävän lapselle kun lapsi oli nähnyt somaleita kaupungilla. tyttö 2v oli sitten kysynyt riittävän kovaan ääneen et miks noilla tytöillä on makuupussit päässä?! :D
 
Joulun alla poikani oli n 3v.
Oltin kassajonossa jossa ruuhkaa. Joku mummo tökkii minua kärryillä.
Poika aikasa kuikkii että MITÄ ja sitten karjuu NYT PRKL SAATANA OO TÖKKIMÄTTÄ MUN ÄITIÄ!!
Mummo oli kunnolla mut mamma nolotti.

Samainen pentu nuorempana taas kassajonossa. Joku mummo alkoi lässyttää lapselleni josta hää ei tykänny. Nykäs mummoa eka päin näköä joka ei mummoa hetkauttanut. No poika toteaa MEE NY VTTUUN SIITÄ KUPEKSIMASTA.

Hups.
Mitä isot edellä...
 
"inana"
[QUOTE="Minna";24451825]Oltiin päivystyksessä ja siellä oli nainen jolla oli kävelykepit. Meidän 4-vee ei oo sellasia kellään nähny aikasemmin ja tää nainen siinä sääteli niitä oikeeseen korkeuteen. Poitsu istu siinä lattialla naisen edessä ja niistähän nyt kuuluu sellanen kliksahdus kun se kepin lukitussysteemi menee lukkoon. Siinä siis nainen osoitteli kepillä vähän siihen pojan suuntaan ja kun se ääni kuulu, poika katto mua ja kysy silmät pyöreenä :"äiti, meinaako toi täti ampua mut?". Kyllä nauratti, mua sekä tätiä![/QUOTE]

Tää oli tähän mennessä ehdottomasti paras! :D
 
"hih"
Poika (silloin 5v) oli ystäväni kavereiden kanssa leikkimässä. Hän oli sitten sanonut pojallemme jotain mikä pojan mielestä oli ollut aivan typerää. Niinpä oli tuumannut ystävälleni: " Sie olet sekaisin ku seinäkello" !!! voi hitto että sitä naurettiin!!! :D
 
"mami"
pojalla oli ollut hirveästi tunnilla asiaa kavereilleen, niinpä oli jutellut luokkakavereiden kanssa. Opettaja oli aikansa sietänyt ja kysynytkin sitten Tommilta vastausta aiheeseen josta oli puhunut. Tähän Tommi oli sanonut: EN MIE OLE VIITANNUT!!! :D
 
"vierailee"
Joulun alla poikani oli n 3v.
Oltin kassajonossa jossa ruuhkaa. Joku mummo tökkii minua kärryillä.
Poika aikasa kuikkii että MITÄ ja sitten karjuu NYT PRKL SAATANA OO TÖKKIMÄTTÄ MUN ÄITIÄ!!
Mummo oli kunnolla mut mamma nolotti.

Samainen pentu nuorempana taas kassajonossa. Joku mummo alkoi lässyttää lapselleni josta hää ei tykänny. Nykäs mummoa eka päin näköä joka ei mummoa hetkauttanut. No poika toteaa MEE NY VTTUUN SIITÄ KUPEKSIMASTA.

Hups.
Ihan hirveää puhetta pieneltä pojalta :( Miettisin kasvatustaitojani jos tuollaista lapseni suusta pääsisi.
 
ddf
Mun ollessa lapsi meidän naapurissa asui tosi veemäinen mummo. Mun vanhemmat sitä haukkuivat ja uksivat meidän kuullen. Kerran pihalla se mummu sano mulle, että ei saa parkkipaikalla juosta. Minä siihen totean "ei mun tarvi totella sua kun isikin sanoo, että oot ihan päästäs sekaisin".

Oma 4v totesi naapurille, että katseltiin äidin naimiskuvia... Sama lapsi kertoi bussissa mummolle, että nuo on äidin naimisikengät... Naimisiinmenosta siis kyse...
 
:ashamed: Mua vieläkin hävettää tää....

Asutaan siis maaseudulla eikä meidän lähialueillakaan asu juuri lainkaan maahanmuuttajia. Käytiin sitten lapsen kanssa isommassa kaupassa ja vastaan tuli tummahipiäinen nainen. Lapsi liimautuu jalkaani kiinni todeten kovaäänisesti "äiti mua pelottaa tuo likainen täti" ! :ashamed: Lapsi oli kyllä tietoinen että ihmisillä on erivärisiä ihoja, mutta ilmeisesti se tuossa tilanteessa unohtui.
 
Oma 4v totesi naapurille, että katseltiin äidin naimiskuvia... Sama lapsi kertoi bussissa mummolle, että nuo on äidin naimisikengät... Naimisiinmenosta siis kyse...
Tästä tuli mieleen, että meilläkin tyttö tuumasi onneksi ihan meille vanhemmille vain että mäkin haluan isona naida. :D Oltiin juuri mummonsa kanssa mietitty sukuasioitamme ja mummo pohtinut ääneen että sekin naitiin siihen sukuun ja se ja se naitu siitä suvusta jne.
 
Syytön sivullinen
Sattuipa kerran uimastadikalla; pienten lasten altaassa oli joltain pikkuiselta päässyt sinne kakka ja hygieniasääntöjen mukaan on allas tyhjennettävä ja kloorattava uudelleen. Tähän prosessiin menee n. tunnin verran. Tästä tuohtuneena muuan pikkumies seisoi altaan reunalla kuin myrskyn merkki kädet puuskassa ja karjui: KUKA SE OLI ??!
 

Yhteistyössä