lasten suusta - ne nolot

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Vedet silmissä
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;24450435:
Hahaa. Onneksi kukaan ei tajua mein noloja keskusteluja kun ne käydään espanjaksi mun ja lasten osalta. :D
Toi on muuten kätevää :) Pitäsköhän meidänkin alkaa puhua perheen sisällä esim. swahilia? :D Sit vois rauhassa mölistä ihan mitä sylki suuhun tuo. :D
 
eräs toinenkin
Käytiin neuvolassa, ja paikalla oli eräs todella raskaana oleva, poika totesi, että "ankka". Vaappui kuin ankka, ehkä oli selkävaivaa tai jotain. (kyllä hävetti äitiä)
 
"mami"
on meilläkin kuultu.. Isoveljeni oli pienenä poikana tuumannut mummolan vierailulla papalle: "onko pappa viime aikoina ryypänny" :D Pappa oli katsonut vanhempia että kumpi käski kysyä, heillä tosin ollut edes mitään puhetta ollut :) Pappa oli ihana "nallekarhu", lupsakka mies.
 
Esikoinen hihkuin 3veenä kaupan pullahyllyllä "äiti mä haluan pillua!" meni lahjakkaasti kirjaimet sekaisin vielä pitkän aikaa... Kuopus 2veenä selitti bussissa kaksi Nipsu-figuuria kädessä vieressä istuvalle mummolle että "mulla on kakti *ittua kätettä".
 
[QUOTE="just";24446850]Onko tuo tarina tosi? Oksettavaa nimittäin jos lapsi tuollaisissa puuhissa yllättää :O Kannattaa ehkä olla vähän varovaisempi[/QUOTE]

Lapsi voi yllättää vaikka kuinka yrittäis varoa. Siinä ei ole mitään pahaa jos seksielämää satunnaisesti sattuvat yllättämään.
 
"vieras"
Mentiin kaksivuotiaan, pahimmassa papukaijavaiheessa olevan tytön kanssa kauppaan. Ekaksi suunnattiin pankkiautomaatille, edellämme oli n. 18-vuotias aika hurjan näköinen poika, joka puhui puhelimeen, että toivottavasti rahat on tullut tilille. Ilmeisesti ei olleet tulleet, koska yht'äkkiä poika alkoi huutmaan kovaan ääneen ''vittu, vittu, voi vittuvittu''. Kaksivuotiaan silmät laajeni ja koko loppukauppareissun tämäkin hoki ITTU! ÄITI ITTU, OI ITTU! Arvatkaa tekikö mieli napata jesarirulla ja teipata muksun suu suppuun, sain hieman rumia mulkaisuja sillä reissulla. Ei ole Prisman käytävät tuntuneet koskaan niin pitkiltä.
 
"Nana"
Ihan uteliaisuudesta: loukkaannutteko jos joku ventovieras nauraa lapsellenne joka näyttää hassulta tai sanoo jotain hassua?

Olen itse töissä pari kertaa ollut tukalassa tilanteessa (tarjoilen perheravintolassa), viimeisimmän kerran kun pari päivää sitten vein laskua pöytään ja perheen pikkutyttö tuijotti minua O_O ilmeellä ja oli suklaajäätelöllä onnistunut tekemään itsellensä täydelliset hitler-viikset. Onneksi ehdin juosta nurkan taakse ennen hajoamistani, toisinaan pokka meinaa pettää kun jonkun asiakkaan muksu lohkaisee tällaisia tässä ketjussa mainittuja asioita :D
 
[QUOTE="Nana";24450903]Ihan uteliaisuudesta: loukkaannutteko jos joku ventovieras nauraa lapsellenne joka näyttää hassulta tai sanoo jotain hassua?

Olen itse töissä pari kertaa ollut tukalassa tilanteessa (tarjoilen perheravintolassa), viimeisimmän kerran kun pari päivää sitten vein laskua pöytään ja perheen pikkutyttö tuijotti minua O_O ilmeellä ja oli suklaajäätelöllä onnistunut tekemään itsellensä täydelliset hitler-viikset. Onneksi ehdin juosta nurkan taakse ennen hajoamistani, toisinaan pokka meinaa pettää kun jonkun asiakkaan muksu lohkaisee tällaisia tässä ketjussa mainittuja asioita :D[/QUOTE]

En minä ainakaan loukkaannu, jos tilanne on muutenkin huvittava. Tiedän miten hankala siinä on pitää pokkaa, väkisinkin pettää.
 
"vieras"
[QUOTE="Nana";24450903]Ihan uteliaisuudesta: loukkaannutteko jos joku ventovieras nauraa lapsellenne joka näyttää hassulta tai sanoo jotain hassua?

Olen itse töissä pari kertaa ollut tukalassa tilanteessa (tarjoilen perheravintolassa), viimeisimmän kerran kun pari päivää sitten vein laskua pöytään ja perheen pikkutyttö tuijotti minua O_O ilmeellä ja oli suklaajäätelöllä onnistunut tekemään itsellensä täydelliset hitler-viikset. Onneksi ehdin juosta nurkan taakse ennen hajoamistani, toisinaan pokka meinaa pettää kun jonkun asiakkaan muksu lohkaisee tällaisia tässä ketjussa mainittuja asioita :D[/QUOTE]

En loukkaannu :D Viimeksi meille nauroivat koiria ulkoiluttava nuori pariskunta, kun parivuotias kiikaroi heitä vessapaperirullien läpi :)
 
[QUOTE="Nana";24450903]Ihan uteliaisuudesta: loukkaannutteko jos joku ventovieras nauraa lapsellenne joka näyttää hassulta tai sanoo jotain hassua?[/QUOTE]

En loukkaannu, mä nauran mukana :) Saisin kyllä kulkee jatkuvasti herne nenässä, jos loukkaantuisin. Tuon 2-veen touhuille, kun aika monestikin ihmiset naureskelee :D
 
4x
Asuimme lapsen syntyessä maassa, jossa suurin osa on tummaihoisia ihmisiä. Suomeen tullessamme lapsi oli parivuotias. Aina kun hän näki täällä tummaihoisen miehen hieman kauempaa, hän huusi "isi on tuolla!!". -Ei ,ei oo isi. Jos mies oli lähempänä, tämä meidän hölösuu alkoi kysellä, "ootko mun isin kaveri? Tuletko meille kylään? Me asutaan tuolla...." Ei se ollut niin kauhean noloa, kovasti hän nauratti näitä miehiä, mutta kun tämä toistui JOKA kerta! :D Onneksi lopetti nämä "isi-juttelut" lopulta, mutta muuten sitten jatkoi höpöttämistä kaikille tummaihoisille hyvin pitkään. :) Moni muistaa lapsen vieläkin!
 
:LOL: Nää on aina niin hyviä!!! Meillä on sattunut ties ja mitä tyttöjen kanssa mutta nämä tuli päällimmäisenä mieleen:

Esikoinen oli jotain 3v ja oltiin bussissa jonne tuli matkustajaksi iäkäs mies(n.75-80v) jolla oli hyvin harmaat hiukset ja harmaa pitkä parta sekä sellainen lierihattu päässä. Esikoinen hihkuu penkiltä: Äiti kato,ihan ehta poromies!!!:O En tajua mistä on moista keksinyt.

Oltiin samaisen tytön kanssa kauppakeskuksessa kun typy oli jotain 2,5v ja istui vielä rattaissa. Jätin rattaat vaaterekin viereen ja menin lähistölle katselemaan vaatteita. Tyttö istuu rattaissa ja hänen eteensä seisahtuu n.40-50v mies puku päällä. Tyttö aloittaa keskustelun: Makella on pippeli....Mä olen nähnyt sen!!!!:ashamed: Ja ´Makella´hän tarkoitti nykyistä miestäni,olemme siis uusioperhe. Mies katsoi tyttöä kauhuissaan,ei ollut hymystä tietoakaan ja meikä vajoaa jonnekkin vaaterekkien sekaan:ashamed:

Ja vielä tämän samaisen tyttösen kanssa oltiin taas bussissa kun tyttö oli jo jotain 3,5v. Istuttiin siinä keskiovilla kun keskimmäinen oli vielä vauva eli vaunuissa. Viereemme tuli somalinainen jota esikoinen katseli pitkään ja yhtäkkiä alkoi hoilaamaan: Tiiätsä mitä,sianpaska itä!!!:ashamed: Tätä rallatusta kesti jonkun aikaa ja somalinainen vaan hymyili,ei toivottavasti ymmärtänyt mitä tyttö hoilaili. MInulla ei hajuakaan mistä tyttö on moisen lorun oppinut.
 
  • Tykkää
Reactions: Tara74
"MiniMe"
Kun tytär oli 3-vuotias, olimme laivalla. Laivalla tuli vastaan tyttöä päätä pidempi ja huomattavasti vanhempi mustalaispoika tutti suussa. Tyttäreni näkymästä "järkyttyi" ja hihkaisi "Äiti, kato sillä on tutti suussa!!!" Poika nolona vei käden suulleen ja paikalla oli muutama ihminen ja tyrskähdyksien saattelemana minä lähdin tyttäreni kanssa kiireesti paikalta pois. :D

"Naapurinsetä on kuin Nuuskanmuikkunen, se vain on erona, että Nuuskanmuikkunen käyttää piippua ja Naapurinsetä patukoi." :D

Tyttäreni oli kertonut äidilleni, että kun isi siivosi tallia, oli hänen pitänyt viedä isille harja ja kaljaa. Äitini kauhistuneena kysymään minulta asian todenperäisyyttä, minä korvat punaisina selitän, että kyse on ollut kihvelistä ja harja. :D

Poikani mielestä on hauskaa istua autokärryssä kaupassa ja kun kukaan ei häntä huomaa, huutaa hän kovaan ääneen, että "PÖÖÖÖ!!" On muutama mummo säikähtänyt... :)
 
Ai niin, ja joskus aikoinaan menin exälleni (silloinen nyxä) kun tämän tytär 2v oli viettämässä isi-viikonloppua siellä. Soitin ovikelloa, jonka jälkeen ovesta ryntää hyvin kiukkuinen pikkuneiti joka huutaa hyvin kiukkuisena "isi ei anna mulle munaa!!!" niin että koko rappu raikuu. :D Hajosin siihen paikkaan, ja kun pääsin sisään, selvisi että tyttö olisi halunnut jo kolmannen keitetyn munan aamupalaksi. Isi ei ollut vaatimukseen suostunut, josta uhmis-neiti veti suuret herneet nenäänsä. :D
 
  • Tykkää
Reactions: karma ja Tara74
"Minna"
Oltiin päivystyksessä ja siellä oli nainen jolla oli kävelykepit. Meidän 4-vee ei oo sellasia kellään nähny aikasemmin ja tää nainen siinä sääteli niitä oikeeseen korkeuteen. Poitsu istu siinä lattialla naisen edessä ja niistähän nyt kuuluu sellanen kliksahdus kun se kepin lukitussysteemi menee lukkoon. Siinä siis nainen osoitteli kepillä vähän siihen pojan suuntaan ja kun se ääni kuulu, poika katto mua ja kysy silmät pyöreenä :"äiti, meinaako toi täti ampua mut?". Kyllä nauratti, mua sekä tätiä!
 
"vieras"
Vein 5v tyttöä joku viikko sitten kiinalaiseen syömään. Nappula oli ihan tohkeissaan.. Ei tosin ruoasta. "Äiti, kato kato! Tossa on Kiinalainen!"
"Shhh!"
"Eiku kato nyt äiti tossa on ihan oikea Kiinalainen!"
Olisin halunnut vajota häpeästä sinne pöydän alle..
 

Yhteistyössä