Olin äitini ja 3-v Kaksosveljieni kanssa bussipysäkillä. Itse siis olin 13-v. Oli ruuhka aika, joten ihmisiä oli sitten aika paljon siinä oottamassa. Veljeni siinä iloisesti jakelivat jokaiselle voikukan käteen
bussikuskin ilme oli näkemisen arvoinen kun kaikki matkustajat tulivat voikukka kädessä kyytiin. Tuo oli kyllä mielestäni enemmän söpöä kun noloa
sitten joskus bussissa samaiset veljeni sanoivat äidille kun tummaihoinen mies tuli kyytiin: "Äiti. Miks tuo mies on sininen?" Äiti siinä sitte et ei hän ole sininen... toinen heistä sit kysyi ihmeissään: "Onko se sit vihreä?" Äiti ihan nolona ja punaisena siinä sit että ei hän ole vihreäkään... puhutaan siitä sit kotona. Ihmiset tirskahtelivat vain ympärillä.
Yks nolo juttu tapahtu tässä pari päivää sitten mun osalta. Veljeni on nyt 4 vuotiaita ja minä 14. Olin ottanut veljeni mukaan kauppaan. Siinä jonossa sit kun oltiin ja olin lastannut kaiken maailman juttuja hihnalle ja yks niistä oli sidepaketti, niin veljeni alkavat selostaa kassatädille siinä sitte kovaan ääneen: "Meijän sisko onkin jo niin iso et sillä on alkanu kuukautiset. Siks se joutuu ostaa näitä juttuja. Onko sulla? Sillon tulee verta pimpasta!"
Tuossa tilanteessa olisin niin halunnut vajota maan alle! Olin ihan punainen ja kuulin kun ihmiset tirskahtelivat selkäni takana. Kassatäti hymyili minulle osaa ottavasti. Ihan luonnollinen asiahan tuo on mutta ei sitä nyt silti olisi tarvinnu koko kaupalle kuuluttaa
Pojat olivat jostain syystä saaneet äidiltämme juuri tietää menkoista nii oli iha innoissaan asiasta