lasten suusta - ne nolot

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"heh"
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;24447942:
Mun 6 vuotias tietää siihen vastauksen. Se sanoi, että äiti, sulla on noin iso pylly, koska minä ja xxx ollaan tultu sieltä ulos. =)


Mun pylly ei ole kyllä mikään iso. olen pieni ihminen. Mutta lapsen silmissä se varmaan on.
Lapsilla on vastaus kaikkeen:D
 
Kiltti äiti
Mies käytti poikaa kampaajalla tällä viikolla. Kampaaja oli siistinyt tukkaa, johon poika oli sanonut, että ei tarvi niin tarkkaan kun äiti kuitenkin hipsii kotona niitä jääneitä siipukoita. Kieltämättä olen joutunut aina "paikkaamaan" parturin jälkiä. Oli miestä hävettänyt.
 
"POIU"
Minun 4v siskonpoika oli kotitalonsa edustalla leikkimässä ja äitinsä siinä vieressä. Pojalla oli keppi kädessä ja hän leikki sen olevan pyssy ja ampuili sillä. Naapurin setä käveli heidän luokseen ja sanoi, että onpas sinulla hieno pyssy siinä. Tähän poika totesi kovalla äänellä, että TÄÄ ON KEPPI SENKIN ILIOOTTI.
 
"vieras"
ei osannut sanoa lintu vaan se oli ittu. Vaunuissa istu ja kadulla käveli muutama nuori neitonen sekä oli paljon puluja; huusi vaunuista, kato äiti onta ittua ävelee uolla. Kuullosti tietenkin....
 
"hmm"
[QUOTE="vieras";24447116]Olin meidän 3.v. kanssa kaupassa, kassajonossa kun jonoteltiin, niin sanoi kovaan ääneen että "miksi sä äiti pieraisit eilen saunassa". Voi että nolotti ja hävetti niin paljon että olis mieli jättää ostokset siihenh ja lähteä kaupasta ulos.[/QUOTE]

:LOL:
 
bud
Kun olin kaupan kassalla töissä, eräät vanhemmat ostivat lapselleen n.4v suklaamunan. Siinä oli viivakoodi rytyssä, joten räpelsin sitä suoraksi. Lapsi komentaa mua tiskin takaa, vaikkei paljoa edes koko lasta näkynyt: Älä syö sitä mun suklaamunaa! Petti pokka totaalisesti, onneksi myös niillä vanhemmilla.
 
Supara
[QUOTE="vieras";24447858]Lapsi näki parivuotiaana ekan kerran musliminaisen, jolla oli sellainen koko vartalon ja pään peittävä musta kaapu päällä. Hän pelästyi, tarrasi jalkaani kiinni ja alkoi huutaa MÖÖKÖ, APUA MÖÖKÖ!
Luuli sitä naista Muumilaakson Möröksi, jota pelkäsi ihan tosissaan :)[/QUOTE]

Voi eeeeeeiii... :D Totaalirepeäminen! :D
 
Mä oon monesti tuskaillut finnien kanssa ja kerran oltiin pojan (silloin vajaa 3v.) kanssa kaupassa ja kassalle tullessa poika huusi suureen ääneen nuoren kassan nähtyään :"Kato äiti, tollakin on finni!" Kyllä hävetti!
 
"diu"
[QUOTE="vieras";24447116]Olin meidän 3.v. kanssa kaupassa, kassajonossa kun jonoteltiin, niin sanoi kovaan ääneen että "miksi sä äiti pieraisit eilen saunassa". Voi että nolotti ja hävetti niin paljon että olis mieli jättää ostokset siihenh ja lähteä kaupasta ulos.[/QUOTE]

Ei hitto, mää kualen :D :D
 
"Luumu"
Poikani huuteli Nipsun perään ruotsinlaivalla V*ttu

Tänä kesänä oltiin Turussa ystäväperheen kanssa. Taaperomme leikkivät hotellin ravintolan leikkihuoneessa syödessämme siinä vieressä. Naapuripöydän lapsi palasi tuohtuneena pöytäänsä leikkihuoneesta ja äitinsä ihmetteli, että miksi tuo niin pian palasi. Siihen poika vastasi, että eihän siellä voi leikkiä kun tuo yksi paskasi hosusuun! Yritimme siinä pitää pokkaa kun lapsen äiti naama punaisena torui sanavalinnasta. Kun kakkahousu oli hoidettu ja lapset taas palasivat leikkeihinsä nauroimme vedet silmissä naapuripöydän porukoiden kanssa.
 
Meidän 4v motonetissä silitteli sellasta valkosta muovista mallinukkea ja huokaili että ihana nainen, sen jälkeen siirty hyllylle missä oli köysiä ja tuumas että aivan ihania köysiä :heart: Jostain kumman syystä vieressä ollu mies luikki tirskahtelemaan hyllyjen väliin :D

(ja ei, ei meijän poika erityisen oudolta muuten vaikuta, on vaan semmonen kausi että kaikki on ihanaa :D )
 
Söimme ruokaa pöydässä koko perhe + mummu(äitini). Mies sitten tiputti vahingossa lattialle ruokaa ja sanoin jonkun puheen lomassa 2vuotiaalle tytöllemme, että "isi siivoo"... Vähän ajan päästä tyttö keskeytti isänsä ja sanoi " Isi, isi siivoo äitin pimppaa!" :ashamed: :ashamed: Onneksi äitini on huumorintajuinen :D

Eikä harmainta aavistustakaan mistä sai tollasta päähänsä :D
 
Viimeksi muokattu:
*
Poika kailotti ilahtuneena kassajonossa "itin pullo", kun näki jonkun ostavan olutta. Olin juuri kotona torunut ettei "isin pulloihin" saa koskea (sattui olemaan olutpulloja saunan pukuhuoneessa).
 
"vieras"
Mä olin pienenä mestari nolaamaan meidän äidin. Kerran bussipysäkillä nähtiin vanhempi nainen jolla kasvoi leuassa kasvaa. Huusin suureen ääneen: "Äiti miks tolla naisella on parta? Onks se oikeesti mies?". Äitiä hävetti ja sanoi "Jutellaan siitä sitten kotona".

Mun pikkusisko hymyili paljon vauvana. Kerran leikkipuistossa leikitin siskoa kun äiti istui penkillä muiden äitien kanssa. Huusin äidille leikkipuiston toiselta puolelta: "Äiti, kato tätä meiän ilotyttöä!".

Olin 5v kun vanhemmat erosi ja isä teki katoamistempun. Näin sitten kerran kadulla omasta mielestä isän näköisen miehen ja huusin kovaan ääneen: "Äiti, onko toi meiän isi?". Muistan edelleen sen miehen kalmankalpean ilmeen ja aika äkkiä hänellä vauhti kiihtyi. :D
 
"vieras"
Puiston viereistä tietä kulki kerran polttariporukka, jossa muutamalla miehellä naisen hepenet päällä. Poikani 5v huusi kovaan ääneen "kato äiti tossa menee ranvestiitteja!" Hiemanko hävetti, tosin eihän tuolle voinut kuin nauraa.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24447858]Lapsi näki parivuotiaana ekan kerran musliminaisen, jolla oli sellainen koko vartalon ja pään peittävä musta kaapu päällä. Hän pelästyi, tarrasi jalkaani kiinni ja alkoi huutaa MÖÖKÖ, APUA MÖÖKÖ!
Luuli sitä naista Muumilaakson Möröksi, jota pelkäsi ihan tosissaan :)[/QUOTE]

Meille on käynnyt hiukan samanlainen 2v kanssa :) Oltiin rattailla kaupungilla ja tummaihoisia tuli vastaan. Neiti sitten minulle "Äiti, kato möököjä. Möököjä meni".
 
Mä olen itse ollut pienenä kuulemma melkoisen puhelias tapaus, ja äiti on saanut muutaman kerran hävetä. Joskus kauniilla 80-luvulla, oli tiellä kävellyt vastaan kirjavatukkainen punkkari ja mä olin isoon ääneen sanonut äitille, että "Kato äiti, PEIKKO!"
Ja kerran bussiin mennessä, äiti oli ajatellut, että kyllähän tuo juuri kolme vuotta täyttänyt menee vielä 2-vuotiaasta (olis ilmeisesti ollut ilmaista alle 3-vuotiaalle). Ja bussikuskille oli kysyttäessä sanonut, että olen 2-vuotias. No arvata saattaa, että isoon ääneen totesin, että "Eipäs kun KOLME!" Äitiä oli hävettänyt, mut omapahan oli vikansa :D
 
vedet silmissä luen
Ompas tää hauska ketju. :D
Me mentiin joskus muinoin kun mä olin eskari-ikänen ja pikkuveli 3-v äitin ja veljen kans linja-autolla kaupunkiin. Mä ja pikkuveikka alettiin väitellä onko bussin numero 5 vai 8. Yhtäkkiä veljeni nousi keskikäytävälle reippaana seisomaan, nosti käden lipalle ja karjaisi sieltä takaa bussinkuljettajalle; "HEI KAPTEENI, EIKS TÄÄ LOTJA OOKKI VITONEN?!" Äitini mukaan jäimme seuraavalla pysäkillä pois ja kävelimme loppumatkan kaupunkiin. Äitin kaveri haki meidät pois.

Oma lapseni nolasi mut pahanpäiväisesti tässä taannoin niin klassisesti kassajonossa. Vuorollamme aloimme laittaa ostoksiamme hihnalle. Lapsi 2,5v otti ostoskorista käsirasvan, katseli sitä ja kysäisi multa "laittaako isi tätä lasvaa sun pimpsaasi?" Olin kuolla siihen paikkaan. Moni ratkesi nauramaan aivan avoimesti, toiset tirskui.
Luulen että lapseni ajatus tuli siitä kun isi tai minä joskus rasvaamme tyttöä, ja joskus sitä rasvaa on laitettava sinne jalkoväliinkin. En mä muuta keksi. Ei tyttö koskaan meitä ole nähny missään sopimattomissa rasvailutilanteissa.
Hohhoijaa, nyt jo naurattaa itseäkin. Mut sinä päivänä ei naurattanu yhtään.
 
"vieras"
Tyttö oli 5v ja oltiin isovanhemmilla kylässä. Kahvipöydässä tuli hiljainen hetki. Tyttö siinä sitten totesi: "Meiän iskällä muuten on paljon rintakarvoja". Kaikki revettiin täysin :D
 

Yhteistyössä